The heat is on

Started by Kato, January 01, 2012, 10:37:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

asLeeds

Quote from: Jon R on January 03, 2012, 17:51:47
Quote from: Bites Yer Legs on January 03, 2012, 15:03:02
Leser også på waccoe at fruen og den nyfødte var på tribunen, og det var dem han løp mot. Rørende  :'( :-*

Oops. Kunne visst spart meg for det siste innlegget...

Dette var jo veldig spesielle omstendigheter som kaster et helt nytt lys over Mc Cormacks markering. At han setter sin kone og nyfødte foran Grayson og laget er jo høyst forståelig.  :)

Legger meg paddeflat.  :-[
Igrunn meget sjokkerende at Kone og den nyfødte får være på ER, slikt kan jo ødelegge
konsentrasjonen til spillerne ;D ;)
DALHEIM WHITES

GeirO

Tror Flynn er inne på de viktigste årsakene til downperioden. Ikke uvanlig at lag har skadede spillere, men at de beste spillerne er skadet samtidig er uflaks. Samtidig har alle spissene våre en formdipp. Egentlig bra av Simon å få tre poeng ut av denne "grå massen".....
MOT

Kato

Faktisk enig med siste taler. Ethvert lag har en formdipp. Perioder med stang ut, trøbbel med å skape sjanser, grusomme baklengs osv.

Det er litt av fotballen at ting går opp og ned. Litt overrasket over det massive trykket mot Grayson.

Vi spiller i en divisjon hvor det er ekstremt små marginer mellom tap og seier. Og med hånda på hjertet, av det jeg har sett av championship-fotball siste to årene. Vi har langtfra det beste mannskapet i denne divisjonen

fmtj

Quote from: Kato on January 03, 2012, 20:24:42
Faktisk enig med siste taler. Ethvert lag har en formdipp. Perioder med stang ut, trøbbel med å skape sjanser, grusomme baklengs osv.

Det er litt av fotballen at ting går opp og ned. Litt overrasket over det massive trykket mot Grayson.

Vi spiller i en divisjon hvor det er ekstremt små marginer mellom tap og seier. Og med hånda på hjertet, av det jeg har sett av championship-fotball siste to årene. Vi har langtfra det beste mannskapet i denne divisjonen

Jeg nekter å være med på at alle lag opplever grusomme baklengs ala de vi fikk med Raføkkba >:(
Yeboahs vitne

Dennis

Quote from: fmtj on January 04, 2012, 13:47:46
Quote from: Kato on January 03, 2012, 20:24:42

Jeg nekter å være med på at alle lag opplever grusomme baklengs ala de vi fikk med Raføkkba >:(

Burnley ;)
Marching on together!

Leedsfan

Leser også på waccoe at fruen og den nyfødte var på tribunen, og det var dem han løp mot. Rørende  :'( :-*

Dette var jo veldig spesielle omstendigheter som kaster et helt nytt lys over Mc Cormacks markering. At han setter sin kone og nyfødte foran Grayson og laget er jo høyst forståelig.  :)

.

Du er jo underholdende med dine teorier, om de ikke har noen rot i virkeligheten er vel ikke det viktigste...;)

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.913275,10.962620
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Quote from: Leedsfan on January 04, 2012, 14:03:14

.

Du er jo underholdende med dine teorier, om de ikke har noen rot i virkeligheten er vel ikke det viktigste...;)

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.913275,10.962620

Denne "teorien" som du kaller det, hadde da i høyeste grad rot i virkeligheten. Jeg beskrev jo hva Mc Cormack faktisk gjorde og satte det opp mot hva jeg mente han burde ha gjort i den høyst spesielle situasjonen som Grayson, klubben og laget befant seg i.  :)

Når det så viser seg at Mc Cormack hadde sine høyst spesielle personlige (og svært forståelige) motiver for å agere som han gjorde, faller jo saken død til jorden. Hvis du legger godviljen til vil du sikkert forstå dette, Leedsfan.  ;)

Det er forøvrig ikke bare jeg som bet meg merke i denne epsioden, om det er det du tror. Den ble både kommentert i extra time med E.Gray og på Waccoe mandag kveld.
Jon R.

Jon R

Det mer enn brenner under beina på Grayson nå. Min personlige mening er at han bør ta sin hatt og gå, uten krav om kompensasjon. Jeg vedder en hundrings på pressekonferanse vedr hans exit allerede denne uken (og kanskje allerede i morgen). Noen som tør vedde i mot?
Jon R.

Andersen

Den pressekonferanssen  kommer ikke fort nok! håper, håper!  >:(

Dennis

Quote from: Jon R on February 01, 2012, 01:12:35
Det mer enn brenner under beina på Grayson nå. Min personlige mening er at han bør ta sin hatt og gå, uten krav om kompensasjon. Jeg vedder en hundrings på pressekonferanse vedr hans exit allerede denne uken (og kanskje allerede i morgen). Noen som tør vedde i mot?

Det ville vært idealistisk, men det finnes knapt en manager som går uten kompensasjon. Hadde du villet sagt opp jobben din om du var fullstendig misfornøyd, selv om det lå 2-3 millioner og ventet om du holdt ut til sjefen sparket deg?

Jeg er klar over at fotball er noe annet, men mer der enn noe annet sted gjelder regelen "cash is king".

Om Grayson forsvinner, er jeg sikker på det er via sparken.
Marching on together!

Jon R

Quote from: Mr Kaizer on February 01, 2012, 11:17:30

Det ville vært idealistisk, men det finnes knapt en manager som går uten kompensasjon. Hadde du villet sagt opp jobben din om du var fullstendig misfornøyd, selv om det lå 2-3 millioner og ventet om du holdt ut til sjefen sparket deg?

Gordon Strachan gjorde nettopp det. Hvis AOB håndteringen har vært dårlig nok, og en sannsnynlig årsak til de siste måneders turbulens burde Grayson være seg sitt ansvar bevist.

Idealtypisk? Helt klart.

Forventer jeg at det vil skje? Helt klart ikke.

Hadde jeg selv gjort det jeg krever av Grayson? Ja kven kveit. Trolig ikke hvis Ken Bates var sjefen min.
Jon R.

Dennis

Derfor var også Strachan unntaket. Styreformannen mente han aldri hadde sett noe lignende.

Grayson har gjort sitt. Han kan sikkert bli en bedre manager, men garderoben er tapt og han har gjort altfor mange blundere i personhåndtering.

Når dette er sagt; arbeidsvilkårene er (tilsynelatende) veldig vanskelige under Bates. Han må ut, men jeg tror ikke en annen styreformann hadde gjort laget særlig mye bedre UMIDDELBART.

Jeg ba om Graysons hode før jul, eller så måtte han få sitte ut året, grunnet januarvinduet. Nå ber jeg om at han får sparken likevel, men jeg tror ikke Leeds blir noe bedre før hovedproblemet er fjernet.
Marching on together!

lojosang

Quote from: Jon R on February 01, 2012, 12:18:34
Quote from: Mr Kaizer on February 01, 2012, 11:17:30

Strachan har sannsynligvis tjent nok i løpet av sin karriere til å leve godt resten av livet. Det er lettere å si opp jobben da.

Gordon Strachan gjorde nettopp det. Hvis AOB håndteringen har vært dårlig nok, og en sannsnynlig årsak til de siste måneders turbulens burde Grayson være seg sitt ansvar bevist.

Idealtypisk? Helt klart.

Forventer jeg at det vil skje? Helt klart ikke.

Hadde jeg selv gjort det jeg krever av Grayson? Ja kven kveit. Trolig ikke hvis Ken Bates var sjefen min.
- Leif Olav

Jon R

Til dere 59 stk som veddet imot: Jeg har sendt PM med kontonummer! Vennligst før helgen!
Jon R.

lojosang

Quote from: Jon R on February 01, 2012, 15:54:40

Til dere 59 stk som veddet imot: Jeg har sendt PM med kontonummer! Vennligst før helgen!

Kan man sette hatter inn på bankkonti også nå, Jon?
- Leif Olav

Jon R

Quote from: lojosang on February 01, 2012, 15:57:00
Quote from: Jon R on February 01, 2012, 15:54:40

Kan man sette hatter inn på bankkonti også nå, Jon?

Helt i orden. Prøver hele tiden å ha noen hatter + litt marinade på lur i tilfelle rottefelle.
Jon R.

Jon R

Quote from: lojosang on February 01, 2012, 15:50:08

Strachan har sannsynligvis tjent nok i løpet av sin karriere til å leve godt resten av livet. Det er lettere å si opp jobben da.
[/quote]

Det ser da slett ikke slik. Mitt klare inntrykk er jo flere millioner en fotballspillere har på konto, jo vanskeligere virker det å gi slipp på noen av dem. Om man faktisk har gjort seg fortjent til lønna spiller absolutt ingen rolle så lenge man har "krav" på millionene.
Jon R.

lojosang

Quote from: Jon R on February 01, 2012, 16:03:23
Quote from: lojosang on February 01, 2012, 15:50:08

Det ser da slett ikke slik. Mitt klare inntrykk er jo flere millioner en fotballspillere har på konto, jo vanskeligere virker det å gi slipp på noen av dem. Om man faktisk har gjort seg fortjent til lønna spiller absolutt ingen rolle så lenge man har "krav" på millionene.
[/quote]

Den diskusjonen tapte jeg så det SANG, faktisk. Og Strachan er jo skotte også.  ;D
- Leif Olav