TPN 3/170/mai 2012

Started by MrK, May 18, 2012, 16:09:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrK

Ankommet Molde, helgen reddet, MOT!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

DenHviteYeboah

Quote from: MrK on May 18, 2012, 16:09:23
Fikk den 16. mai.Utrolig tidlig.Mistenker Svend Anders i å ha kjørt innom å lagt den i post kassa ;D

MrK

Muy bien etter en kjapp gjennomgang
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Geir Magne

Bladet lå faktisk i postkassa allerede på onsdag den 16. Bra levert av Posten!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Andersen

Ferdig lest, som vanlig meget godt!  ;D

Tom S

I postkassa idag, skummet gjennom, ser veldig bra ut - takk til SA og de andre bidragsyterene :)
COME ON LEEDS !!

Ian Baird

Dere som bidrar til denne blekka gjør en veldig god jobb (hvis dere ikke er klar over det) TAKK!!!  :)
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

testo

I boks på Romerike og nok en kjempe innsats av bidragsyterne, well done.. 8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gufrias

Fikk det 16. mai, og hadde lest hele før flaggene gikk til topps. Fremragende, som alltid.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsgutt

Så Røkke har ikke stoppet posten altså,for å hindre at AstonVilla sender noe brev til OleGunnarSolskjær ? :D

Svend Anders

Quote from: DenHviteYeboah on May 18, 2012, 16:20:55
Fikk den 16. mai.Utrolig tidlig.Mistenker Svend Anders i å ha kjørt innom å lagt den i post kassa ;D

Klart det, må jo stille opp litt i disse jordbruksoppgjørstider.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Svend Anders

Skal få ut nettversjon med et utvalg sider dere kan dele denne uken, men TPN bør nå ha landet i de fleste postkassene rundt om i Norden. Vi har forsøkt gjøre det beste ut av situasjonen - skulle selvsagt gjerne hatt masse om playoffdramaet, Wembley osv. Men akk.

Utfordringen ved slik sesongslutt er også at man er prisgitt telefoner fra England - det kom aldri fra hverken treneren eller spilleren vi var lovt skulle ringe. Vi jobber med å bygge opp nye relasjoner til trenerteamet gjennom sommeren.

Pga dette måtte vi også kutte sidetallet noe, og når vi gjør det må vi kutte med 8 sider. Det betyr at vi også måtte droppe et par sider hvor medlemmene delte sine minner fra mesterskapsesongen i 92. Men del dem gjerne her på forumet, folkens!

Jeg gleder meg over å ha fått med Cato som fast bidragsyter når han blir fastboende i Leeds neste sesong. Vi håper på mange positive opplevelser!

God sommer, folkens!

SA
Følges på:

bjoggis

Ikke kommet enda her :-(

SupALeedS

Må si det er smått utrolig å få medlemskortet mitt 1 år etter at jeg tegnet meg inn i Luscos:P
Alex

kalle_92

Jeg har ikke fått medlemskort... Får man det når man har meldt seg inn? Jeg meldte meg inn i vinter. TPN har ei heller kommet her til meg i Sandnes.

Svend Anders

Quote from: kalle_92 on May 21, 2012, 11:56:11
Jeg har ikke fått medlemskort... Får man det når man har meldt seg inn? Jeg meldte meg inn i vinter. TPN har ei heller kommet her til meg i Sandnes.

Det er hovedutsending på sensommeren normalt sett. Etter dette trykkes det eventuelt en runde nr to etter nyttår om det er betydelig økning i antall medlemmer, noe jeg ikke tror det var denne gang. Det er ganske kostbart å starte hver runde med trykking, så det har med det å gjøre.

Forny medlemskapet innen fristen i sommer så skal alle få  :)

SA
Følges på:

7cato7

Supert TNP igjen. Dere gjør en strålende jobb Svend Anders. Jeg gleder meg til å bidra med faste reisebrev fra mitt år i Leeds :) Og jeg gleder meg til å møte alle de koselige folkene jeg allerede har blitt kjent med + mange mye :) MOT!!!!
Cato Visdal Mikalsen

kalle_92

Quote from: Svend Anders on May 21, 2012, 22:50:50
Quote from: kalle_92 on May 21, 2012, 11:56:11

Det er hovedutsending på sensommeren normalt sett. Etter dette trykkes det eventuelt en runde nr to etter nyttår om det er betydelig økning i antall medlemmer, noe jeg ikke tror det var denne gang. Det er ganske kostbart å starte hver runde med trykking, så det har med det å gjøre.

Forny medlemskapet innen fristen i sommer så skal alle få  :)

SA
Flott. Takk, det skal jeg gjøre. Jeg har ikke noe voldsomt behov for å ha medlemskortet uansett.

Asbjørn

Quote from: 7cato7 on May 21, 2012, 23:07:42
Supert TNP igjen.
...er det Warnocks nye linje igjen, The New Peacock?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Quote from: Asbjørn on May 21, 2012, 23:36:10
Quote from: 7cato7 on May 21, 2012, 23:07:42
Supert TNP igjen.
...er det Warnocks nye linje igjen, The New Peacock?

New Shirt, New Peacock, New Start - Are You Ready?
8)
COME ON LEEDS !!

martind

MOT!! We are Leeds!

kalle_92

Fikk mitt i dag, og har lest gjennom. Humret noen ganger når det ble skrevet om Bates i reisebrev o.l. Nekter å bli tatt bilde av med blits(?!), og det var selvfølgelig ikke Bates som spanderte øl på nordmennene.

Forøvrig synes jeg spørsmålene som har blitt stilt til Shaun Harvey - Chief Executive, var svært gode. Spesielt de i "forsvarsrekka" synes jeg det hadde vært interessant å få se svaret på. Vil vi få noen av disse svarene i neste nummer til høsten?

Godt jobba SA, og alle dere andre som bidrar til å gjøre bladet til interessant og lystig lesning.

lojosang

Quote from: kalle_92 on May 24, 2012, 13:08:59
Fikk mitt i dag, og har lest gjennom. Humret noen ganger når det ble skrevet om Bates i reisebrev o.l. Nekter å bli tatt bilde av med blits(?!), og det var selvfølgelig ikke Bates som spanderte øl på nordmennene.

Forøvrig synes jeg spørsmålene som har blitt stilt til Shaun Harvey - Chief Executive, var svært gode. Spesielt de i "forsvarsrekka" synes jeg det hadde vært interessant å få se svaret på. Vil vi få noen av disse svarene i neste nummer til høsten?

Godt jobba SA, og alle dere andre som bidrar til å gjøre bladet til interessant og lystig lesning.

Sånn er det på museum også. Oldtidsgjenstander tåler ikke den stadige påkjenningen av blitslys.
- Leif Olav

kalle_92

Quote from: lojosang on May 24, 2012, 14:53:23
Quote from: kalle_92 on May 24, 2012, 13:08:59

Sånn er det på museum også. Oldtidsgjenstander tåler ikke den stadige påkjenningen av blitslys.

:D

rober

Har ikke mottatt noe blad. Siste bladet var fra april (utgave nr. 169).

martind

MOT!! We are Leeds!

Svend Anders

Hm, er det mange som ikke har mottatt bladet?

Vi tar med en del på supportercupen på lørdag, for de som er i nærheten.

SA
Følges på:

Rasmussen7

Har ikke fått medlemsblad på vet ikke hvor lenge, har ikke mottatt noe medlemskontigent heller. Har jeg falt ut av systemet eller hva er d som skjer??

ollan

Istedenfor å spørre alle på forumet er det jo bare å henvende seg her ang. medlemskap og bortkomne TPN osv... ;) 

http://www.leedsunited.no/kontakt-oss/

Kontaktinformasjon

For henvendelser om medlemsskap, andresseendring eller ikke mottatt medlemsblad:

Send epost til leedsunited@kundetjeneste.no eller ring 23 36 19 61.
Ollan