Klar tale...."Fotball first....!!"

Started by fmtj, May 07, 2012, 11:23:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

06 May 2012 20:35:30
As a Leeds fan it pains me to say this but we have become a laughing stock under Bates. If you look at how fans if much smaller teams than ourselves view us, its very depressing. We've become known for being unable to retain quality and focusing on everything but football, which is financed in an absolute storefront.

This summer is crucial. The club has had so long out of the Premiership that we no longer have the pull to attract players we once did. Players coming through now will know us not as a mighty force, but a Championship and League 1 club. Come on Ken, football first this summer or there won't be any fans left to fill those executive boxes!

Klippet fra Leeds roumours siden, en frustrert fan som er lei av at vi blir sett på som ute av stand til å få kvalitetsspillere..... :-[
Yeboahs vitne

Sydhagen

Denne sommeren blir veldig avgjørende for fremtiden til Leeds United.
Vi har nå fått inn en manager som vet hvordan man skal rykke opp til PL. Det som gjenstår er at NW får den økonomiske friheten som skal til for å få oss ut av denne møkkadivisjonen.
Per 7. mai ser det bra ut. Vi har lempet ut mye søppel og har allerede fått inn, på papiret, en bra stopper.

Nå gjenstår det 5-7 spillere som forsterker laget.

Show us the money KB!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

Quote from: Sydhagen on May 07, 2012, 11:48:12
Denne sommeren blir veldig avgjørende for fremtiden til Leeds United.
Vi har nå fått inn en manager som vet hvordan man skal rykke opp til PL. Det som gjenstår er at NW får den økonomiske friheten som skal til for å få oss ut av denne møkkadivisjonen.
Per 7. mai ser det bra ut. Vi har lempet ut mye søppel og har allerede fått inn, på papiret, en bra stopper.

Nå gjenstår det 5-7 spillere som forsterker laget.

Show us the money KB!
Mye av søppelet har bare gått i søppeldunkene - Men det har ikke blitt hentet enda! Ellers helt enig :)

lojosang

Denne sesongen blir akkurat like viktig som de forrige ti sesongene. Leeds verken står eller faller ved kommende sesong. Hva ER det med folk og behovet for å tro at dommedagsklokka er fem på midnatt?
- Leif Olav

fmtj

Neste sesong er alltid den viktigste sesongen, særlig for lag som vil ut av wankership!!
Yeboahs vitne

Blank_File

Quote from: lojosang on May 07, 2012, 13:03:57
Denne sesongen blir akkurat like viktig som de forrige ti sesongene. Leeds verken står eller faller ved kommende sesong. Hva ER det med folk og behovet for å tro at dommedagsklokka er fem på midnatt?

Jeg er i utgangspunktet enig med deg i dette Lojo, men det er en forskjell på dette året og tidligere. Hvis operasjon Warnock ikke lykkes, så må vi starte forfra igjen. Da vil garantert våre to-tre beste spillere forlate oss til fordel for mere penger eller PL-spill.

Torpe-do

Quote from: Blank_File on May 07, 2012, 14:20:45

Jeg er i utgangspunktet enig med deg i dette Lojo, men det er en forskjell på dette året og tidligere. Hvis operasjon Warnock ikke lykkes, så må vi starte forfra igjen. Da vil garantert våre to-tre beste spillere forlate oss til fordel for mere penger eller PL-spill.

Og dessuten har vi vel alltids den overhengende faren ved at vi rekrutterer særs få nye fans som middelfarter i nPc ...

EDIT: Noe som alltid gjør "denne" og "neste" sesong enda "viktigere" enn den forrige.

berlin

Starte forfra og forfra? Det gjør vi vel ved ethvert managerbytte? Joda, det er litt vågalt dette utskiftingsopplegget til NW og KB, som skjer nå, men først og fremst sportslig og mindre økonomisk. Jeg tror IKKE NW får så veldig mye mer enn SG fikk, men satser antagelig på en noe mindre stall, men med bedre kvalitet, og formodentlig da en høyere snittlønn.

Så jeg er enig med lojo, vi blir neppe liggende med brukket rygg, hverken sportslig eller økonomisk, forutsatt at NW ikke har mistet all teft, og fyller opp stallen med udugelige spillere, langt verre en SGs ervervelser.

Blank_File

Quote from: berlin on May 07, 2012, 15:16:24

Starte forfra og forfra? Det gjør vi vel ved ethvert managerbytte? Joda, det er litt vågalt dette utskiftingsopplegget til NW og KB, som skjer nå, men først og fremst sportslig og mindre økonomisk. Jeg tror IKKE NW får så veldig mye mer enn SG fikk, men satser antagelig på en noe mindre stall, men med bedre kvalitet, og formodentlig da en høyere snittlønn.

Så jeg er enig med lojo, vi blir neppe liggende med brukket rygg, hverken sportslig eller økonomisk, forutsatt at NW ikke har mistet all teft, og fyller opp stallen med udugelige spillere, langt verre en SGs ervervelser.

Noe jeg også er tilhenger av, og håper at du har rett, men som Torpedo også nevner så blir hver sesong som går mer og mer viktig uten et opprykk. Tryner vi kommende sesong så tror jeg vi blir å finne i bunnstriden året etter med en annen trener enn Neil Warnock. Men når jeg tenker meg om så ville vel de beste forsvunnet neste år uansett om Warnock var med eller ei...

fmtj

Quote from: Blank_File on May 07, 2012, 15:23:10
Quote from: berlin on May 07, 2012, 15:16:24

Noe jeg også er tilhenger av, og håper at du har rett, men som Torpedo også nevner så blir hver sesong som går mer og mer viktig uten et opprykk. Tryner vi kommende sesong så tror jeg vi blir å finne i bunnstriden året etter med en annen trener enn Neil Warnock. Men når jeg tenker meg om så ville vel de beste forsvunnet neste år uansett om Warnock var med eller ei...

I YEP presiserer blant andre Eddie at han tror Snoddy avventer å undertegne kontraktsforslaget han er blitt forespeilet til han ser hvilke spillere som kommer inn. Noe som da betyr at han sjekker om PL ambisjonene virkelig er reelle fra KB sin side. Det er viktige uker som ligger foran oss nå folkens og jeg kjenner at jeg har litt troa på NW sine evner til å plukke de rette. Det som bekymrer er at han antagelig ikke har de mulighetene for eksempel situasjonen i QPR ga ham økonomisk.
Yeboahs vitne