Mens vi venter: beste starting XI siden nedturen startet

Started by rd1, July 03, 2012, 15:12:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rd1

For å ha litt tidfordriv mens vi venter på takeover:

Hva er den beste XI vi har hatt siden vi rykket ned fra Premier Leauge, dersom vi komponerer fritt fra alle som har vært innom siden 2004/2005??

Sullivan
(douglas)          Lees              Kilgallon        Gray
snodgrass        Derry            Delph               Gradel
                            Hulse            Bechford

Sliter veldig med å finne gode spillere, spesielt i forsvarfireren. Har helt sikkert glemt noen som var god!
"Who needs Cantona??"

lojosang

Ville bytta ut Douglas og Lees med Butler og Kelly. De var med og danna et bunnsolid forsvar i playoffsesongen vår. Ellers er jeg relativt enig med deg. Ville vurdert Cresswell for Beckford også, men han får slite benken.
- Leif Olav

SindreWikre

Ankergren
Kelly - kilgallon - Butler - Pugh ( 2005-2007?) Snodgrass - Delph - Howson - Gradel - Beckford - Hulse / Becchio

Benk : sullivan - Cresswell - Derry - Kisnorbo - B. Johnson

Mitt lag :-)
Pontus ❤

Blank_File

Jeg mener at ingen løste den "defensive" midtbanerollen bedre av de vi har hatt enn Micky Doyle. Jeg mener derfor det bør bli plass til han i stedet for Shaun Derry som aldri brilijerte hos oss.

MacMurder

Sullivan
Kelly-Kisnorbo-Sodje-Gray
Snodgrass-Derry-Delph-Gradel
Beckford-Hulse

Subs: McCarthy-Lees-Howson-Johnson-Becchio

lojosang

Quote from: Blank_File on July 04, 2012, 09:20:23
Jeg mener at ingen løste den "defensive" midtbanerollen bedre av de vi har hatt enn Micky Doyle. Jeg mener derfor det bør bli plass til han i stedet for Shaun Derry som aldri brilijerte hos oss.

Ja Doyle hadde jo stålkontroll på Leyton Orient og Woking. En helt grei 3.divspiller. Derry har vel gjort brukbar figur i PL?
- Leif Olav

SindreWikre

Var ikke spørsmål om hva di gjor etter eller før Leeds , men i Leeds ... Doyle var en god spiller absolutt :)
Pontus ❤

lojosang

Var forsåvidt grei nok og viktig når vi rykka opp han, men jeg ville personlig plassert både Douglas, Derry og Miller foran ham i køen.
- Leif Olav

Blank_File

For meg står det mellom han og Douglas der. Derry var ikke god nok ikke Leeds.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2