Tempen i slutten av juli

Started by Kato, July 27, 2012, 22:26:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Stor aktivitet på forumet om dagen. Takeover, kjøp, salg, glede og sorg går hånd i hånd.

Vi sloss alle her inne under samme fane, selv om det ikke alltid ser slik ut.

Optimistene stråler over mange kjøp av spillere og tildels også kjøp av lag. Nykommerne er klart bedre enn de som forlot. Doble overstegsfinter, lange baller på kantene, blendende teknikk og bøttevis med mål vil være ingrediensene kommende sesong. Jo flere Leeds-spillere Norwich kjøper, jo sikrere er optimistene på at Norwich rykker ned. Vi er vinnere på overgangsmarkedet, pokalen står og banker på døra.

At Snodgrass forlot gjorde ingenting ifølge optimistene. Han var feit, lat, treg, pengegrisk og uten ambisjoner.

På den andre siden står vi pessimistene, eller de jordnære nøkterne realistene som vi liker å kalle oss. Vi ser ingen ende på Takeoveren. Alt er lureri, fra Monaco vil gamlefar enda en gang peke nese til oss, klubben han elsker å hate. Vi ser bare elendighet med Warnock. Elendige resultater i vår. Klarte ikke å beholde vår eneste diamant, kaptein, straffeskytter, første i alt osv. Resten er gråstein, alt som kommer inn er gråstein, høsten ser grå ut, det blir en kamp for å unngå det evige mørke. Spillerne vi har signert er vi de eneste i hele verden som har ønsket. Noen foreslår sågar at Rodolph Austin fra Bergen skal bære kapteinsbindet.

At Snodgrass forlot var katastrofe for pessimistene. Han var kaptein, bærebjelke, ryggrad, landslagsspiller og vår eneste diamant.

Hva er så egentlig status? Kanskje en plass midt i mellom.

Vi venter på Takeoveren, som vi har gjort hver dag hele sommeren. I dag lyste Twitter opp nok en gang, ting er like rundt hjørnet. Eller er det egentlig det?

Warnock var selvsagt skuffet over å miste Snoddy, som skulle være nøkkelen i år. Men han har fått signert mange av sine egne spillere nå. Jeg regner med vi ihvertfall får se et mannskap som er forberedt på ligaen vi møter. Vi blir garantert å få mest kort i divisjonen i år, og vi blir svært ekle å møte. Det blir krig. Og det liker vi.

Spørsmålet er om krig er nok. Jeg frykter vi pr dags dato har for lite flair. Vi må sloss oss ut av møkka, men skal du plukke 90 poeng, trenger du mer enn bare krigere. Vi trenger noen diamanter, de har Warnock tre uker på å finne. Pr nå er det ikke godt nok.

Tempen er antydning til feber, uten at pasienten må legges inn. Medisin er på vei, men er den sterk nok? Og kommer den raskt nok?

Den store klokskapen, etterpåklokskapen, kommer garantert snikende inn på forumet rundt juletider. Men er det optimistene eller pessimistene som drar den med seg?

Foreløpig ser det dessverre best ut for oss.

God sesong!

kalle_92

Asbjørn

Quote from: kalle_92 on July 27, 2012, 22:31:37
Herlig innlegg  8)
...jadda  ::)

Men jeg liker ikke denne båssettingen, jeg. :)
Skjønner jo at man gjør det for å fremheve kontrastene osv, men de fleste er hverken 'her' eller 'der' - de er midt i mellom, avventende på hvem vi får inn før hman gjør seg opp en skikkelig mening, vil se an sesongen...

Liker bedre den delen av innlegget om at vi er Marching on Together, selvfølgelig må der diskuteres, vi ser ikke ting likt. Men det er liksom ikke to grupper som skal ta hverandre... På landsbasis er det ca 4.000 stk som hver seg ser ting på sin måte...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Det må spisses litt på et forum, Asbjørn.

Som sagt vi er alle under samme fane.

Asbjørn

...ellers er jeg enig med Katoen.  :)

Det tror jeg faktisk Warnock langt på veg også er - ennå mangler 'the iceing on the cake', som han stadig kommer tilbake til, han er nok glad i kaker, den mannen :)

Men vi er langtfra i mål med spillerstallen, ennå. Heldigvis ser det ut som noen av de overflødige får seg nye klubber også nå, det er viktig nok det...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

tycker laget ser betydligt starkare ut nu än det lag som vi avslutade säsongen med, räcker kolla på innermittfältet då hade vi clayton brown och kanske pugh, nu har vi minst 5-6 st att välja på, mittfältet i sin helhet ser starkare ut även om man inkluderar snodgrass flytt, ingen lagdel har blivit sämre, däremot är ju backlinjen tunn

samadhi

Vi står nå med ett lag som virker veldig gode defansivt.
Kanskje bortsett fra høyreback så er vi godt rustet i de bakre ledd.
Vi har en midtbane som ser ut til å boble over over gode defansive midtbanespillere (Green, Austin, Norris og Brown) Noe vi har manglet de siste årene.

Fremover på banen ser det ikke så bra ut. Vi mangler ganske enkelt det lille ekstra offansivt nå når Snodgrass er borte og ingenting nytt er hentet inn.

Likevel er jeg sikker på at noe vil skje på transferfronten i den nærmaste tiden som vil blidgjøre fansen. Tross alt så har vi vist stykre med de spillerne vi har hentet inn, og til tider har klubben overrasket litt i forhold til hvordan transfervinduene har fortonet seg de siste seonsgene.

Før seriestart tipper jeg vi henter en høyreback, en ving, en spiss og muligens en offansiv spiller til. Vil tro vi er noe mer optimistike om noen uker, Kato inkluldert  ::)
marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Quote from: sportcarl1 on July 27, 2012, 23:01:38
tycker laget ser betydligt starkare ut nu än det lag som vi avslutade säsongen med, räcker kolla på innermittfältet då hade vi clayton brown och kanske pugh, nu har vi minst 5-6 st att välja på, mittfältet i sin helhet ser starkare ut även om man inkluderar snodgrass flytt, ingen lagdel har blivit sämre, däremot är ju backlinjen tunn
Har du egentlig noensinne vært noe annet enn positiv? ;)

Promotion 2010

Ganske utrolig å fortsatt tro at det ikke blir noe takeover. Eller at det vil være negativt for oss. Uten det hadde vi i sommer sittet ribbet tilbake. Men kall meg optimist...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Quote from: Promotion 2010 on July 28, 2012, 01:00:29
Ganske utrolig å fortsatt tro at det ikke blir noe takeover. Eller at det vil være negativt for oss. Uten det hadde vi i sommer sittet ribbet tilbake. Men kall meg optimist...

Husker jeg ikke feil så var du både Promotion 2008 og 2009?

Mista du også trua?  :)

Håkon

kato. du er på poenget som jeg også tenker. vi mangler toppspilleren i hvert ledd. Men vi kan håpe noen begynner\fortsetter å blomstre. Hva viss Ross blir toppscorer og white suser ned over kanten i kamp etter kamp, og viss Pearce rydder unna bak. eller viss Paddy holder nullen helt frem til jul ;)

blir spennende å se kamp for kamp. først 1 - så 5 så 10 og så er det jul. da begynner vi igjen å snakke....
Leeds for alltid

sportcarl1

Quote from: DenHviteYeboah on July 27, 2012, 23:35:43
Quote from: sportcarl1 on July 27, 2012, 23:01:38
Har du egentlig noensinne vært noe annet enn positiv? ;)
behövs kanske som motvikt till dig ;), ser mig mer som realist, målvaktsidan stärkt och det är tydligt, vi kommer ha en betydligt starkare backlinje från start3/4 är redan klar(dock är den fortfarande tunn, mittfältet betydligt mer valmöjligheter och muskler, anfallssidan hittills är väl sig ganska likt förutom att vi fått in Gray som en bra back up för bechio, sedan har vi en hel del lovande egna spelare som poppar upp som tex poleon, payne  och buram, och bäst av allt warnocks byggande är inte klart, enda man kan vara lite rädd för är väl att ta in bra spelare inte är en garanti för att det kommer gå bra och det är väl bara  att se på leicester förra säsongen

Sleivind

Temperatur? Normal.

Hvilken temperatur man har kommer vel an på hvilke forventninger man har for sesongen.

Topp 2? Meget tvilsomt. Play-off? Tvilsomt. Midt på tabellen? Mest sannsynlig. Nedrykk? Neppe.
Jeg skjønner godt at de som forventer topp 2 sliter med høy feber.

Akkurat nå har jeg et ønske for sesongen. Det er at Warnock greier å bygge et lag som ikke er ubrukelige defensivt. Hva er det vi har de to siste sesongene? 70 og 68 baklengs, det er minst 20 for mange.

Ønskene og forventningene blir nok flere etterhvert, hvis det dukker opp noen spillere som har noe mer enn fysikk og duellstyrke.

Gufrias

Helt grei temp her også. We have had our ups and downs, også i sommer. Selv om vi har mistet Snodgrass tror jeg laget som helhet er bedre nå enn det som avsluttet forrige sesong. Men vi skal enten ha veldig flyt eller nye toppspillere for å kunne skimte opprykket om 9 måneders tid. Jeg frykter dessuten få poeng i starten på sesongen, med så mange nye i førsteelleveren.

Hva angår takeoveren har jeg funnet fram min stoiske ro og nær grenseløse tålmodighet. Det vil skje, men ikke før det er klart. Så da er det bare å vente.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Quote from: Kato on July 28, 2012, 06:19:25
Quote from: Promotion 2010 on July 28, 2012, 01:00:29

Husker jeg ikke feil så var du både Promotion 2008 og 2009?

Mista du også trua?  :)

Nei. Bare 2008 med håp om at tredje divisjon skulle bli grei skuring. Bates har gjort mye bra men feilet fordi han kan for lite fotball og forstår seg ikke på genuine supportere. Jeg mistet troen på Bates i vinter. Når troen blir borte så engasjerer man seg mindre. Takeover kan gi oss et topplag. Tålmodighet er bedre enn å kritisere alt.
Jeg synes basisen i troppen VIRKER god. Det mangler to tre topper. Jeg tror vi går for Peltier og et par gode med målteft. Deretter et par lån fra PL.

Promotion 2013 kanskje 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

Takeoveren. Hvilken takeover. Med den farten den tar. Ja da er det ihvertfall ikke noe takeover før vinduet stenges og da får ikke Warnock  penger til et virkelig storkjøp eller tre før det er for sent. Og Warnock har skufa meg fra dag en når han kom til klubben. Så å tro at han plutselig skal lage et topplag. ja det tror ikke jeg på. Nei i år blir det rundt 16 -20 plas på tabellen

Lundewhites

Jeg har heller ingen tro på at dagens lag er godt nok til å bli blant de 12 beste.  Syns ingen av lagdelene er styrket, men unntak av reservekeeperen. Jeg ser ikke på Paddy som en bedre keeper en Lonergan. Vi har vel tidenes tynneste forsvarstall. Vi har to stoppere og hvis jeg legger godvilja til to venstrebacker. Vi trenger 4 nye forsvarspillere til.   Ingen i midtbanestallen hadde kommet i førsteleveren i forhold til første seriekamp i fjor. Gradel, Snoddy, Howson og Clayton er alle bedre en de som har kommet inn (etter min mening) angrepet er vel som før.  Nei vi trenger fort vekk 5 nye spillere som går rett inn på laget før vi kan være med å kjempe om opprykk. Takeoveren kommer nok og det er ikke sikkert det er så lenge til, men jeg trur ikke det kommer store midler inn til spillekjøp. Er og veldig skeptisk til at Warnock kun skal være her et år og han tenker ikke mye langsiktig. Nei jeg trenger oppmuntringer fra England nå, dette har vært en tung sommer! 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

sportcarl1

Quote from: Lundewhites on July 28, 2012, 11:24:53
Jeg har heller ingen tro på at dagens lag er godt nok til å bli blant de 12 beste.  Syns ingen av lagdelene er styrket, men unntak av reservekeeperen. Jeg ser ikke på Paddy som en bedre keeper en Lonergan. Vi har vel tidenes tynneste forsvarstall. Vi har to stoppere og hvis jeg legger godvilja til to venstrebacker. Vi trenger 4 nye forsvarspillere til.   Ingen i midtbanestallen hadde kommet i førsteleveren i forhold til første seriekamp i fjor. Gradel, Snoddy, Howson og Clayton er alle bedre en de som har kommet inn (etter min mening) angrepet er vel som før.  Nei vi trenger fort vekk 5 nye spillere som går rett inn på laget før vi kan være med å kjempe om opprykk. Takeoveren kommer nok og det er ikke sikkert det er så lenge til, men jeg trur ikke det kommer store midler inn til spillekjøp. Er og veldig skeptisk til at Warnock kun skal være her et år og han tenker ikke mye langsiktig. Nei jeg trenger oppmuntringer fra England nå, dette har vært en tung sommer! 
vi kommer som 8 när det gäller at vinna serien enligt bet 365 och det är väl ungefär vad jag själv tycker med det lag vi har just nu, en höger back som går in direkt, en innerback, en anfallare av klass och en mittfältsgeneral sedan kan vi slåss mot favoriterna

Dennis

Quote from: Asbjørn on July 27, 2012, 22:43:12
Quote from: kalle_92 on July 27, 2012, 22:31:37
Herlig innlegg  8)
...jadda  ::)

Men jeg liker ikke denne båssettingen, jeg. :)
Skjønner jo at man gjør det for å fremheve kontrastene osv, men de fleste er hverken 'her' eller 'der' - de er midt i mellom, avventende på hvem vi får inn før hman gjør seg opp en skikkelig mening, vil se an sesongen...

Liker bedre den delen av innlegget om at vi er Marching on Together, selvfølgelig må der diskuteres, vi ser ikke ting likt. Men det er liksom ikke to grupper som skal ta hverandre... På landsbasis er det ca 4.000 stk som hver seg ser ting på sin måte...

+1

I tillegg er det alltid morsomt at pessimistene egentlig bare er jordnære realister. ;D

+1 på andre paragraf også.
Marching on together!

asLeeds

DALHEIM WHITES

Jon R

Take over farsen begynner bare å bli irriterende. Utover det er vi betydelig svekket sammenlignet med situasjonen pr august 2011 i mine øyne.

Vi er muligens styrket defensivt. Introduksjonen av Kenny kan vise seg som en genistrek selv om jeg (igjen) mener at keeperplassen var et av våre minste problem. De to førstevalgene på stopperplasse ser bra ut på papiret, men igjen vil mye avhenge av den defensive organiseringen og kollektivet. Forøvrig føler meg  ikke  trygg på back problemene våre blir løst denne sesongen heller.

Offensivt står vi nærmest ribbet tilbake. Pr idag er det vanskelig å se hvor målene skal komme fra. Med Ross på vei ut har Warnock signalisert at han vil ha en annen type spiss inn. Jeg tror ikke vi klarer å hente inn noen bedre men Warnock vet vel best. Tipper at Becchio også står for tur ut når Warnock etterhvert tar innover seg at argentineren ikke er noen typisk targetman. 

NW har gitt signaler om at et par knallsigneringer skal være på gang.  På meg virker det som om Warnock ikke helt  klarer ikke å skille gull fra gråstein og at alle salg er "greie" så lange han får sin type spillere inn. Utalelsene om at Varney skal fylle skoa til Snodgrass er et godt eksempel på dette. Jeg føler meg derfor langt fra overbevist om at det som kommer inn vil være godt nok.

Stammen som Grayson bygget opp er så godt som borte. Fra august av har Warnock ingen andre enn seg selv å skylde på.  Så langt er han majoriteten av supporternes mann. Slik situasjonen ser ut pr ultimo juli er jeg redd det ikke vil vare.    :-\
Jon R.

testo

Det var da fælt til pessimisme.
Hadde Grayson fortsatt vært i Leeds og Bates fortsatt som tidligere så hadde nok jeg også tippa laget på nedre halvdel, men nå er det gudskjelov ikke slik,  Warnock har styrket den bakre delen betydelig + at det skal enda en forsterkning inn og jeg synes midtbanen  ser sterk og spennende ut. Det at Snoddy forsvant er trist men han er definitivt erstattelig som alle andre på laget og Warnock har annonsert at det skal inn 2-3 til på topp og det forundrer meg mye vis de ikke er av minst samme kaliber som Snoddy.
Ryktet sier at ny eier har frigjort penger til spillerkjøp og det velger jeg og tro, fordi dette som har skjedd med spillerkjøp så langt ALDRI hadde skjedd med KB i stolen. Jeg føler også at kvaliteten til spillerkjøp har steget også, det er ikke det typiske stallfyllet som kommer, men spillere som kan gjøre dette til en kamp om plassen.
At Warnock har lyktes så ofte som han har gjort med bla opprykk har ikke bare med spillerkvaliteter å gjøre men også hvilke type spillere og hvordan spillerne blir brukt i spillestilen.
Ã... dømme Leeds nede i sumpa denne sesongen blir for meg helt feil når jeg ser at det handles inn spillere som er av bedre  kvaliteter enn det som var der og at noen av spillerkjøpene kommer fra samme klubb føler jeg bare er en bonus, for det er ikke søppel alt, selv om de rykka ned.
Up We Go..
In Warnock We trust..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Slik det ser ut nå så må vi vinne mange kamper 1-0 for å blande oss inn blant de beste. Et par knallsigneringer offensivt ala Beckford og Maynard evt. Templeton eller lignende kan forandre "alt"..

Det ser litt grått ut om dagen, men det er fortsatt et par uker til på å forandre på det.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Quote from: Kato on July 27, 2012, 22:26:00
Stor aktivitet på forumet om dagen. Takeover, kjøp, salg, glede og sorg går hånd i hånd.

Vi sloss alle her inne under samme fane, selv om det ikke alltid ser slik ut.

Optimistene stråler over mange kjøp av spillere og tildels også kjøp av lag. Nykommerne er klart bedre enn de som forlot. Doble overstegsfinter, lange baller på kantene, blendende teknikk og bøttevis med mål vil være ingrediensene kommende sesong. Jo flere Leeds-spillere Norwich kjøper, jo sikrere er optimistene på at Norwich rykker ned. Vi er vinnere på overgangsmarkedet, pokalen står og banker på døra.

At Snodgrass forlot gjorde ingenting ifølge optimistene. Han var feit, lat, treg, pengegrisk og uten ambisjoner.

På den andre siden står vi pessimistene, eller de jordnære nøkterne realistene som vi liker å kalle oss. Vi ser ingen ende på Takeoveren. Alt er lureri, fra Monaco vil gamlefar enda en gang peke nese til oss, klubben han elsker å hate. Vi ser bare elendighet med Warnock. Elendige resultater i vår. Klarte ikke å beholde vår eneste diamant, kaptein, straffeskytter, første i alt osv. Resten er gråstein, alt som kommer inn er gråstein, høsten ser grå ut, det blir en kamp for å unngå det evige mørke. Spillerne vi har signert er vi de eneste i hele verden som har ønsket. Noen foreslår sågar at Rodolph Austin fra Bergen skal bære kapteinsbindet.

At Snodgrass forlot var katastrofe for pessimistene. Han var kaptein, bærebjelke, ryggrad, landslagsspiller og vår eneste diamant.

Hva er så egentlig status? Kanskje en plass midt i mellom.

Vi venter på Takeoveren, som vi har gjort hver dag hele sommeren. I dag lyste Twitter opp nok en gang, ting er like rundt hjørnet. Eller er det egentlig det?

Warnock var selvsagt skuffet over å miste Snoddy, som skulle være nøkkelen i år. Men han har fått signert mange av sine egne spillere nå. Jeg regner med vi ihvertfall får se et mannskap som er forberedt på ligaen vi møter. Vi blir garantert å få mest kort i divisjonen i år, og vi blir svært ekle å møte. Det blir krig. Og det liker vi.

Spørsmålet er om krig er nok. Jeg frykter vi pr dags dato har for lite flair. Vi må sloss oss ut av møkka, men skal du plukke 90 poeng, trenger du mer enn bare krigere. Vi trenger noen diamanter, de har Warnock tre uker på å finne. Pr nå er det ikke godt nok.

Tempen er antydning til feber, uten at pasienten må legges inn. Medisin er på vei, men er den sterk nok? Og kommer den raskt nok?

Den store klokskapen, etterpåklokskapen, kommer garantert snikende inn på forumet rundt juletider. Men er det optimistene eller pessimistene som drar den med seg?

Foreløpig ser det dessverre best ut for oss.

God sesong!

Artig innlegg Kato, fortsett sånn;) Etter at Snodgrass forsvant så er vel alle enig i at vi ikke er helt der hvor vi burde være. Takeoveren spiller nok negativt inn så langt, et under at Warnock har fått til så mye som han har gjort, vi kan jo faktisk fortsatt ha Bates som eier denne sesongen også...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Har ikke allverdens tro på denne sesongen, blir spennende, er de der alle neste sesong..gruppa og manager??
Tempen??...heller lunken her fra Ød i Alanya...
Ups & Ups!!

Per-Stian

Juli 2012 har mildt sagt vore ein turbulent månad - på godt og vondt - sett med Leeds-auge. Salget av Snodgrass var kanskje den største nedturen, trass i utallige kontrameldingar om oppkjøp.

Kenny, Pearce, Austin og Norris er spennande tilvekster i stallen, men totalt sett er vi - i beste fall - så vidt styrka samanlikna med situasjonen i mai. Eg kan riktignok sjå konturane av ein meir solid og homogen stall, men "stjernene" uteblir (førebels).

Snodgrass kan ikkje erstattast - verken av Varney, Rogers, Boyd eller andre. Skotten var meir enn berre ein god kantspelar, som Kato påpeiker i første innlegg. Men Norris, Green og Austin ser ut til å tilføre midtbaneleddet meir defensive og mobile gener - noko vi har sakna sårt dei siste sesongane.

Det som gjer meg mest bekymra er angrepet. Becchio hadde ingen god fjorårssesong og partnerskapet med McCormack fungerte sjeldan godt. Dessutan nektar sistnemnde å signere ei forbetra kontrakt, og seljast mest sannsynleg når/viss vi får eit godt nok bod. Her må Warnock ta affære! Eg ser gjerne Nicky Maynard i Leeds-drakt komande sesong, Beckford er eg noko meir skeptisk til. Vi treng ein snøgg spiss som kan truge bakrom!

Per 30.7.12 trur eg vi kan kjempe om opprykk via sluttspel, men fryktar ein "grå" sesong litt over middels på tabellen.

ibster

Quote from: Per-Stian on July 30, 2012, 10:19:02
Juli 2012 har mildt sagt vore ein turbulent månad - på godt og vondt - sett med Leeds-auge. Salget av Snodgrass var kanskje den største nedturen, trass i utallige kontrameldingar om oppkjøp.

Kenny, Pearce, Austin og Norris er spennande tilvekster i stallen, men totalt sett er vi - i beste fall - så vidt styrka samanlikna med situasjonen i mai. Eg kan riktignok sjå konturane av ein meir solid og homogen stall, men "stjernene" uteblir (førebels).

Snodgrass kan ikkje erstattast - verken av Varney, Rogers, Boyd eller andre. Skotten var meir enn berre ein god kantspelar, som Kato påpeiker i første innlegg. Men Norris, Green og Austin ser ut til å tilføre midtbaneleddet meir defensive og mobile gener - noko vi har sakna sårt dei siste sesongane.

Det som gjer meg mest bekymra er angrepet. Becchio hadde ingen god fjorårssesong og partnerskapet med McCormack fungerte sjeldan godt. Dessutan nektar sistnemnde å signere ei forbetra kontrakt, og seljast mest sannsynleg når/viss vi får eit godt nok bod. Her må Warnock ta affære! Eg ser gjerne Nicky Maynard i Leeds-drakt komande sesong, Beckford er eg noko meir skeptisk til. Vi treng ein snøgg spiss som kan truge bakrom!

Per 30.7.12 trur eg vi kan kjempe om opprykk via sluttspel, men fryktar ein "grå" sesong litt over middels på tabellen.

Enig. Vi er avhengig av et et par klasseangripere og en ny høyreback om vi skal være med i opprykksstriden. ~150 matcher, ~40 mål og ~50 assists er vanskelig å erstatte...

Tjalla

Enige med "realistene" her på forumet. Jeg syns ikke vi er betydlig styrket i alle fall, selv om jeg ser at vi har fått inn noen beinknusere på midten som vi kanskje har savnet de siste årene. Dessverre scorer disse normalt få mål, og uten noen til å legge inn til Beccio så tror jeg neppe han heller gjør det. Vi trenger definitivt noe nytt fremover.

Det som gjør meg mest skremt er egentlig hvor mye som er byttet ut på kort tid. Det tar ofte litt tid før en stall blir samspilte, men det har vi vel neppe tid til om vi skal henge med i toppen om vi ikke tar en Reading (2011/12-sesongen)i andre halvdel.

Er som enkelte andre ikke overvettes imponert over hva NW har fått til enda, men han skal få litt tid til på seg.

Nok en gang avslutter jeg med; håper jeg tar grundig feil!

Marching on together!
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?