Såpeoperaen rundt Leeds og Bates fortsetter, nå eier han klubben

Started by Kato, May 03, 2011, 18:14:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

Quote from: Sydhagen on May 12, 2011, 13:18:19
Enten så har Bates en hemmelig tilbakekjøpsavtale for ER og TA eller så er han en av eierne allerede.

Dette er da ikke hemmelig?
Avtalen om gjenkjøp var en del av salget, framforhandlet av Gerald Krasner. Til latterlig lav salgssum, forøvrig.

Ã... øke verdien på en eiendom uten at gjenkjøpsprisen øker av den grunn virker som en god idé hvis målet er gjenkjøp med nevnte eiendom som sikkerhet.
- Leif Olav

jarle

Quote from: lojosang on May 12, 2011, 14:11:26
Enten så har Bates en hemmelig tilbakekjøpsavtale for ER og TA eller så er han en av eierne allerede.

Avtalen om gjenkjøp var en del av salget, framforhandlet av Gerald Krasner. Til latterlig lav salgssum, forøvrig.

Ã... øke verdien på en eiendom uten at gjenkjøpsprisen øker av den grunn virker som en god idé hvis målet er gjenkjøp med nevnte eiendom som sikkerhet.

En ting er sikkert....ikke undervurderer Bates!
Han kaster ikke bort penga sine! og han er flink til å la andre ta regninga!

Sydhagen

DEN var ikke hemmelig, men fristen for den avtalen er utløpt!
Det jeg mente var at kanskje Bates har inngått en hemmelig avtale utenom den og at det kan være grunnen til at han ikke kjøpte TA ifjor?...spekulasjoner fra min side.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Superfan

Kan det være slik at Bates i henhold til en eller flere hemmelige avtaler eier entreprenørselskapet som skal utføre arbeidene, og at han derigjennom tapper klubben for penger ved å overfakturere noe voldsomt? Kun spekulasjoner fra min side, men føler meg i godt selskap.

Leedsfan

Quote from: Superfan on May 12, 2011, 14:45:28
Kan det være slik at Bates i henhold til en eller flere hemmelige avtaler eier entreprenørselskapet som skal utføre arbeidene, og at han derigjennom tapper klubben for penger ved å overfakturere noe voldsomt? Kun spekulasjoner fra min side, men føler meg i godt selskap.

Kanskje Bates eier alt og bare fakturerer seg selv hele tiden?  ::) :P :-[ :-*
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Superfan

Quote from: Leedsfan on May 12, 2011, 14:47:39
Quote from: Superfan on May 12, 2011, 14:45:28

Kanskje Bates eier alt og bare fakturerer seg selv hele tiden?  ::) :P :-[ :-*

Ja, for jeg tror ikke motivasjonen med å forbedre tilskuerfasilitetene er å øke inntektene til klubben.  :-\

lojosang

Quote from: Sydhagen on May 12, 2011, 14:28:09

Det jeg mente var at kanskje Bates har inngått en hemmelig avtale utenom den og at det kan være grunnen til at han ikke kjøpte TA ifjor?...spekulasjoner fra min side.

Bare for Thorp Arch. Gjenkjøpsavtalen fro Elland Road var så vidt jeg husker på 20 år.
- Leif Olav

4ever arcticwhite

Quote from: lojosang on May 12, 2011, 15:50:56
Quote from: Sydhagen on May 12, 2011, 14:28:09

Bare for Thorp Arch. Gjenkjøpsavtalen fro Elland Road var så vidt jeg husker på 20 år.
Det var iallefall en annen frist for gjenkjøp av Elland Road, enn den for TA, og derfor var det en prioritet å prøve å få kjøpt TA først, og så ER siden.
Nå gikk jo ikke gjenkjøpet av TA i orden av grunner vi (tror) vi kjenner til, men gjenkjøpet av ER er det fortsatt god tid til å få gjennomført hvis viljen og evnen er til stede.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Promotion 2010

Jeg har kommet til den erkjenning at jeg pr dags dato ikke liker Ken Bates, hans oppførsel mot Leeds' supportere, mitt fotballag eller hans egoistiske business-sans!

Nå ønsker jeg ham ut av Leeds bundet festet til en stokk - dyppet i olje og rullet i fjær!  :-[
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Quote from: Promotion 2010 on August 09, 2012, 16:01:10
Jeg har kommet til den erkjenning at jeg pr dags dato ikke liker Ken Bates, hans oppførsel mot Leeds' supportere, mitt fotballag eller hans egoistiske business-sans!

Nå ønsker jeg ham ut av Leeds bundet festet til en stokk - dyppet i olje og rullet i fjær!  :-[

Hear hear sier jeg med parykk på hodet!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.