Såpeoperaen rundt Leeds og Bates fortsetter, nå eier han klubben

Started by Kato, May 03, 2011, 18:14:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svend Anders

Quote from: jarle on May 04, 2011, 09:08:31
Kanskje du kunne publisere det KPMG dokumentet på forumet SA. Det kan jo ikke være hemmelig hvis du har fått det.

Nr 2... Så i TA eierskaps diskusjonen er logisk tankegang noe å basere seg på for å komme med en påstand...

Mens i Admin saken og BAtes/ Leeds eierskap så var det å legge sammen 2+2 og se på alle ting som ble gjort og ikke gjort IKKE logisk men konspirasjons tanker og kun løse påstander som måtte dokumenteres?

Nå viser det seg jo at 2+2 var 4 i Bates/Leeds saken som det altid er ... da kan jo du kanskje si well done boys... det var tøffe diskusjoner men dere hadde rett.

Dokumenter finnes nok på weben et sted, men jeg publiserer ikke dette - det er ikke klargjort med publisher og har vel forsåvidt heller ikke noe nytt å bringe til verden.

Om du leser det som står før og etter "logisk tankegang" vil du se at jeg altså baserer meg på mer enn bare det nå jeg hevder at Teak eies av Adler. Gjennom de siste årene har jeg hatt større og mindre kontakt med en rekke sentrale personer i og rundt Leeds United, inkludert en av de andre fire budgiverne i administrasjons-salget, og en annen som tidligere har forsøkt kjøpe klubben. Det gjelder også kontakt med godt informert lokal- og riksmedia i UK.

Samlet sett har den erfaringen jeg har gjennom dette overbevist meg om at Bates ikke er (om det ikke har skjedd noe helt nylig) eieren av Teak. Ingen av de jeg har snakket med har noe tro på at han er det heller.

Men igjen; skulle du fra godstolen i Monaco komme over ting som sier noe annet, er jeg lutter øre. Derfor stiller jeg deg støtt og stadig noen "kontrollspørsmål" for å sjekke det du påstår. Dessverre har jeg til gode å se at du har hatt vesentlig backup for det. Spekulasjoner i hytt og gevær kan alle ha - noen ganger treffer de.  :)

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Svend Anders

Quote from: h.b on May 04, 2011, 10:09:45
Nå kan de bruke regelen mot Bates om at han ikke kan være lenger i landet før han må skatte av verdiene han eier. før så sa han at han ikke hadde noen verdier å beskatte i england. Han levde i gråsonen. Og nå kan han ikke bruke den samme regelen

Que? Her skal jeg være så kjip at jeg ber deg om å refere til hvilke regler - gjerne med link - du mener Bates bryter skattemessig.

1) Han er ikke bosatt i UK, han bor i Monaco, og kan være inntil 90 dager i England per år. Dette overholder han så vidt jeg vet greit.

2) Selskapet er registrert i Nevis, og underselskapet i Sveits, så de skal vel heller ikke skatte til UK når de omsider tar utbytte.

3) Leeds United og evt andre tilknyttede selskaper i England betaler jo skatt til myndighetene som normalt.

Hvordan mener du Bates skal få skatteproblemer av dette i England? Og hva har det med Leeds United å gjøre?

SA
Følges på:

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jarle

Quote from: Svend Anders on May 04, 2011, 13:05:38
Quote from: jarle on May 04, 2011, 09:08:31
Kanskje du kunne publisere det KPMG dokumentet på forumet SA. Det kan jo ikke være hemmelig hvis du har fått det.

Nr 2... Så i TA eierskaps diskusjonen er logisk tankegang noe å basere seg på for å komme med en påstand...

Mens i Admin saken og BAtes/ Leeds eierskap så var det å legge sammen 2+2 og se på alle ting som ble gjort og ikke gjort IKKE logisk men konspirasjons tanker og kun løse påstander som måtte dokumenteres?

Nå viser det seg jo at 2+2 var 4 i Bates/Leeds saken som det altid er ... da kan jo du kanskje si well done boys... det var tøffe diskusjoner men dere hadde rett.

Dokumenter finnes nok på weben et sted, men jeg publiserer ikke dette - det er ikke klargjort med publisher og har vel forsåvidt heller ikke noe nytt å bringe til verden.

Om du leser det som står før og etter "logisk tankegang" vil du se at jeg altså baserer meg på mer enn bare det nå jeg hevder at Teak eies av Adler. Gjennom de siste årene har jeg hatt større og mindre kontakt med en rekke sentrale personer i og rundt Leeds United, inkludert en av de andre fire budgiverne i administrasjons-salget, og en annen som tidligere har forsøkt kjøpe klubben. Det gjelder også kontakt med godt informert lokal- og riksmedia i UK.

Samlet sett har den erfaringen jeg har gjennom dette overbevist meg om at Bates ikke er (om det ikke har skjedd noe helt nylig) eieren av Teak. Ingen av de jeg har snakket med har noe tro på at han er det heller.

Men igjen; skulle du fra godstolen i Monaco komme over ting som sier noe annet, er jeg lutter øre. Derfor stiller jeg deg støtt og stadig noen "kontrollspørsmål" for å sjekke det du påstår. Dessverre har jeg til gode å se at du har hatt vesentlig backup for det. Spekulasjoner i hytt og gevær kan alle ha - noen ganger treffer de.  :)

SA

Godt å vite at SA kun referer til fakta
Vi andre spekulerer...

hmmm...

Kan du nevne hvilke andre ting jeg har spekulært vilt i bortsett fra eieskapet og Bates her på forumet...

hvis ikke er det 1 treff av 1.. altså 100%

newsome

http://www.guardian.co.uk/football/blog/2011/may/03/leeds-united-ken-bates-owner?CMP=twt_gu
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_chairman_bates_buys_the_whites_1_3343535
Tragisk at denne mannen styrer Leeds!
Tror klubben er lengre unna å bli solgt nå.
Ingen seriøse folk vil gi seg inn på handler med en slik mann.

Er flau over at KB har noe med Leeds å gjøre.

Denne mannen må fjernes så fort som mulig.
Hvis ikke blir vi liggende i bakevja og spille i CS i mange år.

:( :(

Superfan

Quote from: newsome on May 04, 2011, 13:22:31
http://www.guardian.co.uk/football/blog/2011/may/03/leeds-united-ken-bates-owner?CMP=twt_gu

Hvorfor skulle ikke noen ville kjøpe klubben Leeds fra KB?

Vi kan vel fortsatt nå playoff?

Joe Jordan

Quote from: Superfan on May 04, 2011, 13:25:52
Quote from: newsome on May 04, 2011, 13:22:31

Hvorfor skulle ikke noen ville kjøpe klubben Leeds fra KB?

Vi kan vel fortsatt nå playoff?

Merket jeg ble rett og slett trist av å lese den artikkelen....

Jeg KAN vinne Lotto i helga men gjør det ikke. Vi KAN nå playoff i helga men gjør det ikke.  ;)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Svend Anders

Quote from: jarle on May 04, 2011, 13:18:36
Godt å vite at SA kun referer til fakta
Vi andre spekulerer...

hmmm...

Kan du nevne hvilke andre ting jeg har spekulært vilt i bortsett fra eieskapet og Bates her på forumet...

hvis ikke er det 1 treff av 1.. altså 100%

Bare hyggelig Jarle.

Det er godt mulig du bare har spekulert rundt Bates/eierskap. Men ETT tema er ikke nødvendigvis det samme som bare EN spekulasjon. Såvidt jeg kan huske (og det prøver jeg å fortrenge på solfylte dager) så har du spekulert/hevdet om ganske mye rundt dette temaet.

Jeg spekulerer titt og ofte jeg også, jarle. Men da er jeg som oftest bevisst på det overfor de jeg diskuterer med, og prøver å være ydmyk på andre innspill. Ikke kjefte, smelle og slenge dritt mot enhver som antyder seg uenig.

Ha en god dag, håper champisen smaker.

SA
Følges på:

Leedsfan

QuoteBen Fry: Chairman, we’ll start with the issue of ownership. The club released a statement at 5pm yesterday evening, can you explain the changes and the reasoning behind it?

Ken Bates: Well yeah, I mean all this nonsense of MP parliamentary secretary on the governance of football, which has been as trivial a hearing that I have ever heard, all obsessed with the ownership of Leeds United, which of course was stirred up with people who claim to be interested in Leeds United but they are not, they are actually more interested in causing trouble. Frankly, the people administering these trusts are getting a bit fed up of it because all they do is run trusts, they don’t get involved in politics or anything. We started having discussions and it seemed to me particularly when they raised the question of the Premiership, the FA Premiership at the government committee that it might be better all round, so we entered into negotiations and the deal was actually done about a fortnight ago. But then we went down to see the Premiership on Thursday and go through the situation which they ticked all the boxes and said that if, or had we got promotion this season there wouldn’t have been any problems. We have already satisfied the Football League, we comply with the FA anyway as we have already been approved. It neatly solves the problem, it now leaves the trouble-makers with something else to think about and how they can cause trouble. We just ignore them as usual and get on with owning the club. The biggest and most disappointing person was of course David Conn, our international enemy in the media, who never wastes a chance or avoids an opportunity for having a dig at Leeds United and me personally. What actually happened and the timing of it, just hit him between the eyes really because he was only the telephone to Paul Dews and Shaun Harvey last night, very aggressively. So much so that Mr Conn was told to go forth and multiply because we don’t have any interest in him anyway. But there you are, the matter has been resolved. It’s something less for people to write about and we are now getting on with the important business of continuing to make the club bigger and better. I should also confirm that we are continuing to have discussions with interested parties with a view to further investment in the club but the nonsense created by these trouble-makers certainly hasn’t helped with discussions. But of course, people don’t think of that when they want to have a little pop at me. They don’t think of the collateral damage they caused. The other thing is that there an awful lot of chancers out there wanting to get into a football club on the cheap because they think it’s a chance to do this, that and the other. But it turns out that they haven’t got any money anyway and they only represent somebody else. We have two golden rules, the supporters club will like this, we say the identity of a proposed investor, proof of funds in a London bank and that usually gets rid of most of them. There’s one international gentleman who last year represented all the Qataris with all their huge money, now he represents the Nigerians; total waste of space. If you are not careful, you spend most of your time running around after these people instead of running the business. We don’t want to be in a situation where, like Portsmouth who have had five owners in three years, there are of course others. But Leeds, nice and stable, step-by-step, brick-on-brick.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Joe Jordan

En litt paranoid kommentar på Guardian artikkelen:

"Now, I'm not one to spread rumour and tittle-tattle, but there has been a whisper all season amongst the denizens of the Revie Stand that, as part of the administration deal, should Leeds achieve Premier League status within five seasons of the administration then all these little creditors would be paid back in full. This is the fourth season, so if we go up this year, we pay. But if we go up next year, we don't (and won't)"
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

jarle

Quote from: Joe Jordan on May 04, 2011, 14:15:14

"Now, I'm not one to spread rumour and tittle-tattle, but there has been a whisper all season amongst the denizens of the Revie Stand that, as part of the administration deal, should Leeds achieve Premier League status within five seasons of the administration then all these little creditors would be paid back in full. This is the fourth season, so if we go up this year, we pay. But if we go up next year, we don't (and won't)"

Det ble vel forlenget til 10 år ... eller SA?

Svend Anders

Quote from: jarle on May 04, 2011, 14:16:48

Stemmer det, jarle, og kommentaren over tar også feil vedr summen - kreditorene får ikke betalt hundre prosent, de får fem millioner pund på deling ekstra ved opprykk - desom det skjer innen, eller i 2016/17-sesongen.

SA
Følges på:

Promotion 2010

Haloooo dere konspiratister. Hvorfor er det ingen som antyder at Bates har kjøpt klubben tilbake fra de hemmelige eierne til seg selv - gradvis - med Delph-pengene og alt annet som tilfløt klubben av pund siden han tok over.

DET er jo virkelig en god ide!  ;)

Nå har han endelig hatt råd til det hele.

Det vil jo være naivt å utbasunere at Bates er blakk i samme momang som man mistenker ham å ribbe klubben for penger! Jeg skjønner ikke helt logikken. Hvis det da ikke betyr at alt er feil uansett da.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

Quote from: Svend Anders on May 04, 2011, 18:25:33
Quote from: jarle on May 04, 2011, 14:16:48

Stemmer det, jarle, og kommentaren over tar også feil vedr summen - kreditorene får ikke betalt hundre prosent, de får fem millioner pund på deling ekstra ved opprykk - desom det skjer innen, eller i 2016/17-sesongen.

SA

Da er vi enige om at ekstra tilbudet var 30 p in the pound da SA...

Bates kontrolerte kreditorer etterga 18 mill gjeld
Da gjenstår netto gjeld på  17 mill x 30% = 5,1 mill pund.

peder

Quote from: jarle on May 04, 2011, 00:33:34
Quote from: Svend Anders on May 03, 2011, 23:40:50
Quote from: peder on May 03, 2011, 22:02:14
Nå bør man vel være Jæ...lig naiv hvis man ikke forstod hvordan dette fungerte og hvis noen nå går rundt og fortsatt tror at Bates ikke er inne i TA og ER så blir jeg skremt.

Spent på hvordan du begrunner hvordan og hvorfor Bates er eier av TA og ER.

TA er, og har siden Krasner solgte, vært eid av Barnaway Ltd som eies av Jacob Adler. Det var dette tilbakekjøpet Bates kjempet for å få til for halvannet år siden, og tapte. Ingenting har skjedd med eierskapet siden da.

ER eies av Teak Trading, et offshoreselskap som såvidt jeg er informert om også eies av Jacob Adler med en bekjent. Han overførte det fra Barnaway så vidt jeg kan huske.

Men bevis meg gjerne imot!

SA

Kanskje DU denne gangen kan bevise at Teak er eid av Adler?...

og er det slik at hvis du ikke klarer det er din påstand bare vås?
sitter med en mistanke om at beviser kreves kun den ene veien  ;D

JohnTiger

Mens vi er inne på konspirasjonsteorier :

Min personlige teori (og som alle andre teorier her inne kan jeg ikke dokumentere denne teorien, det skulle tatt seg ut :o) men jeg er dog helt sikker på at dette kjøpet presset seg frem pga av USA sin aksjon i Pakistan.

Osama bin Laden ble som kjent tatt av dage med kun 500 Euro innsydd i klærne, det lille beløpet tyder på at han og Al Qaida var i desperat pengenød!

Når de også miste disse sine aller siste 500 Euro, så var det ingen utvei, de måtte, som de skjulte eierene av Leeds United, (ja det var en grunn til at disse ikke har blitt avslørt de siste årene) selge klubben til Ken Bates  ::).

Hvordan det kan ha seg at Arsenalsupporteren Osama bin Laden fikk det for seg at han skulle kjøpe Leeds har jeg ennå ikke funnet ut, men så snart jeg får tatt meg en øl og tenkt litt mer, så finner jeg nok ut grunnen  :-D
Marching on together!

Kato

Quote from: JohnTiger on May 04, 2011, 19:41:31
Mens vi er inne på konspirasjonsteorier :

Min personlige teori (og som alle andre teorier her inne kan jeg ikke dokumentere denne teorien, det skulle tatt seg ut :o) men jeg er dog helt sikker på at dette kjøpet presset seg frem pga av USA sin aksjon i Pakistan.

Osama bin Laden ble som kjent tatt av dage med kun 500 Euro innsydd i klærne, det lille beløpet tyder på at han og Al Qaida var i desperat pengenød!

Når de også miste disse sine aller siste 500 Euro, så var det ingen utvei, de måtte, som de skjulte eierene av Leeds United, (ja det var en grunn til at disse ikke har blitt avslørt de siste årene) selge klubben til Ken Bates  ::).

Hvordan det kan ha seg at Arsenalsupporteren Osama bin Laden fikk det for seg at han skulle kjøpe Leeds har jeg ennå ikke funnet ut, men så snart jeg får tatt meg en øl og tenkt litt mer, så finner jeg nok ut grunnen  :-D

Du mener vel: så snart jeg får tatt meg en øl TIL....... :)

Svend Anders

Quote from: jarle on May 04, 2011, 18:59:14

Jeg ser at du bruker 17 mill som utgangspunkt, men da Astor/Krato fjernet gjeldskravet overfor budgiveren som vant, var det "bare" ca 12,6 millioner pund igjen i gjeld til øvrige kreditorer.

Basisbudet, som var garantert uansett, var på ca £1,4 mill (etter at admin-utgifter var trukket ifra), altså 11,2 pence per pund i gjeld.

Med ytterligere fem mill i opprykksbonus får de ekstra 41,7 pence i pundet.
Totalt 52,9 pence tilbakebetalt per pund i gjeld. Jeg tror jeg skrev 41,7 til deg tidligere i uken, tenkte ikke på at det kun var ekstrabeløpet isolert sett.

Så håper vi alle at det faktisk blir opprykk, også for kreditorenes del - ikke mange admin/konkurser man får såpass mye igjen av det man var skyldig.

SA
Følges på:

Jon R

Quote from: Svend Anders on May 04, 2011, 23:50:09

Da gjenstår netto gjeld på  17 mill x 30% = 5,1 mill pund.

Jeg ser at du bruker 17 mill som utgangspunkt, men da Astor/Krato fjernet gjeldskravet overfor budgiveren som vant, var det "bare" ca 12,6 millioner pund igjen i gjeld til øvrige kreditorer.

Basisbudet, som var garantert uansett, var på ca £1,4 mill (etter at admin-utgifter var trukket ifra), altså 11,2 pence per pund i gjeld.

Totalt 52,9 pence tilbakebetalt per pund i gjeld. Jeg tror jeg skrev 41,7 til deg tidligere i uken, tenkte ikke på at det kun var ekstrabeløpet isolert sett.

Så håper vi alle at det faktisk blir opprykk, også for kreditorenes del - ikke mange admin/konkurser man får såpass mye igjen av det man var skyldig.

SA

I motsetning til mange andre mener jeg dette er en viktig tråd og det er flott at dere gidder å forsøke å grave og forklare dette for oss andre, jarle og Svend. Så lenge tonen er bra og man unngår negative personkarakteristikker håper jeg for min del at tråden lever videre.  :)

Ad Bates kommentar: I should also confirm that we are continuing to have discussions with interested parties with a view to further investment in the club but the nonsense created by these trouble-makers certainly hasn’t helped with discussions. But of course, people don’t think of that when they want to have a little pop at me. They don’t think of the collateral damage they caused.

Snakker om frekkhetens nådegave! Det er naturligvis tåkeleggingen og alle selvmotsigelsene til Bates og co som er hovedproblemet, og ikke de som stiller kritiske spørsmål i kjølevannet av dette. Ã... henge ut navngitte "gravende" journalister som bare gjør jobben sin, er vel heller ikke særlig lurt hvis imagebygging er målet her.  :-[
Jon R.

DenHviteYeboah

Avslutningen på David Conn sin artikkel i The Guardian:
The FA, Premier and Football Leagues have agreed over recent years that fans should be told who owns the clubs to which, through thick and thin, supporters pledge their loyalty. Bates would do better to provide Leeds fans with answers to the obvious questions which his purchase has prompted: who were Leeds's owners over the past six years, why did they suddenly sell, how much did Bates pay them, did they try to find other buyers? Ranting at imagined "enemies" is no answer at all.

DenHviteYeboah

Quote from: DenHviteYeboah on May 05, 2011, 13:53:50
Avslutningen på David Conn sin artikkel i The Guardian:
The FA, Premier and Football Leagues have agreed over recent years that fans should be told who owns the clubs to which, through thick and thin, supporters pledge their loyalty. Bates would do better to provide Leeds fans with answers to the obvious questions which his purchase has prompted: who were Leeds's owners over the past six years, why did they suddenly sell, how much did Bates pay them, did they try to find other buyers? Ranting at imagined "enemies" is no answer at all.

http://www.guardian.co.uk/football/2011/may/05/ken-bates-leeds-enemy-david-conn#start-of-comments

lojosang

Quote from: Jon R on May 05, 2011, 00:04:33

Da gjenstår netto gjeld på  17 mill x 30% = 5,1 mill pund.

SA

I motsetning til mange andre mener jeg dette er en viktig tråd og det er flott at dere gidder å forsøke å grave og forklare dette for oss andre, jarle og Svend. Så lenge tonen er bra og man unngår negative personkarakteristikker håper jeg for min del at tråden lever videre.  :)

Ad Bates kommentar: I should also confirm that we are continuing to have discussions with interested parties with a view to further investment in the club but the nonsense created by these trouble-makers certainly hasn’t helped with discussions. But of course, people don’t think of that when they want to have a little pop at me. They don’t think of the collateral damage they caused.

Snakker om frekkhetens nådegave! Det er naturligvis tåkeleggingen og alle selvmotsigelsene til Bates og co som er hovedproblemet, og ikke de som stiller kritiske spørsmål i kjølevannet av dette. Ã... henge ut navngitte "gravende" journalister som bare gjør jobben sin, er vel heller ikke særlig lurt hvis imagebygging er målet her.  :-[

Mjaaa. Si ikke det! Før Dotcomboblen sprakk var det plenty av venturekapitalister som kasta millionene sine etter folk bare de hadde sikra seg et litt catchy domene og var flinke på nettopp tåkeprat og selvmotsigelser.  ;D
- Leif Olav

DenHviteYeboah

fra teamtalk:
I'm reposing this from another forum because it is spot on. "I didn't see that anyone picked up on the fact that in the club's last accounts the club was shown to have paid just £7m in players' wages on income of £27m for the last accounting year. That is prove positive that Bates's claims that the club 'can't afford' better players is nonsense. In my time as a city journalist reporting on football - I exposed the looming financial crisis in Scottish football a few years back - it was - established that any club can be comfortably viable paying 50% to 60% of turnover in wages. Ergo, Leeds could double the wage bill currently and make a real challenge for the top flight, rather than trying to make a silk purse out of a sow's ear with an endless array of second-rate loan signings and frees. For all your bluster, we're not all fools Ken, but some of us were supporting Leeds 30 years before you arrived and hopefully will be doing so 30 years after your disastrous stewardship of the club is a bitter memory. Oh, and another thing - how can you redevelop the ground when you don't own it?"

Kickthemdown

Quote from: newsome on May 10, 2011, 18:36:08
http://www.bbc.co.uk/blogs/mattslater/2011/05/meet_the_new_boss_same_as_the.html

Hvor lenge må Leeds leve med denne mannen???
:( :( :(
Blir bare trist av å lese det der. At storparten av norske supportere forsvarerer denne kjeltringen er dumskap på høyeste nivå..  ::)

jarle

SA

Du regner feil vei SA...

Totalgjelden var på 35 mill
Astor/ Krator etterga 18
Da er det 17 mill igjen...

Alle tall jeg har sett er 8 p in the pound fra Bates
og 30 p extra ved opprykk.

PS!  Del 1,4 mill på 17 mill og du får 8 p in the pound

Leedsfan

Hva hadde skjedd med Leeds United hvis Bates ikke hadde "reddet" oss?

jarle

Quote from: Leedsfan on May 10, 2011, 19:31:30

Det er det dummeste jeg har hørt av deg til nå...

Hva tror du?

Vi kunne gått inn i administrasjon blant annet og fått slettet all gjeld der og da og ikke 3 år senere... vi hadde startet i cola ligaen med 10 poeng minus og null gjeld og en eier 100 ganger bedre enn Bates...

Null f**king problem...

Leedsfan

Quote from: jarle on May 10, 2011, 19:35:17

Hva tror du?

Vi kunne gått inn i administrasjon blant annet og fått slettet all gjeld der og da og ikke 3 år senere... vi hadde startet i cola ligaen med 10 poeng minus og null gjeld og en eier 100 ganger bedre enn Bates...

Null f**king problem...

I rest my case, you have all the answers mr. proud member since 1972..

jarle

Quote from: Leedsfan on May 10, 2011, 19:38:57
Quote from: jarle on May 10, 2011, 19:35:17

Hva tror du?

Null f**king problem...

I rest my case, you have all the answers mr. proud member since 1972..

ohhh.. og du siden 2005 når Bates tok over eller?

Det går vel an å tenke selv... Selvsagt finns det andre eiere enn Bates... det finns andre presidenter enn Bush... statsledere enn Stalin osv...

Hva har han gjort for Leeds... ZERO

Han var ikke engang villig til å bruke 2 mill av Delph pengene på å få oss opp i PL ved å investere i januar vinduet.

Igjen bruker han et radio interjvju til å hakke løs på alle isteden for å snu dette "nye" eierskapet til noe positivt...
Og som journalisten sier selv Radio Moskva hadde noen propaganda godbiter på lur på slutten av hver sending... BATES har sine toaletter... hvor mange ganger skal de pusses opp...???