Ken Bates as chairman, Neil Warnock as manager and now El Hadji Diouf... Pegi18

Started by Leedsfan, August 11, 2012, 17:03:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Here we go again

Colin Wanker er grei nok, geiten og grisen bør langt bort fra klubben.  Og det snarest! :)

Kato

Hvis det fører til opprykk, så kan omså Mullah Krekar spille venstreback for min del

Eriksen55

HåvardK

Quote from: Kato on August 11, 2012, 17:33:18
Hvis det fører til opprykk, så kan omså Mullah Krekar spille venstreback for min del
Hva? Mannen eier jo ikke venstrefot.

Sydhagen

Quote from: HåvardK on August 11, 2012, 18:58:04

Ikke er han særlig godt trent heller...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Quote from: Sydhagen on August 11, 2012, 19:01:24

Det er bedre å stå rett enn å løpe feil.

Han kan jo servere en bombetrussel inne i feltet, så det blir rom fro Becchio

J.N

Quote from: Kato on August 11, 2012, 19:05:12
Quote from: Sydhagen on August 11, 2012, 19:01:24

;D :D
Det er bedre å stå rett enn å løpe feil.

Han kan jo servere en bombetrussel inne i feltet, så det blir rom fro Becchio

p0ndus

Har mer tro på Mullaen som midtback, ikke lett og komme rundt eller forbi han.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

Hvis han settes inn på laget kan noen hviske ham i øret at Erna holder med motstanderne og seieren burde være i boks.....
Yeboahs vitne

thesheep

Quote from: fmtj on August 13, 2012, 12:08:45
Hvis han settes inn på laget kan noen hviske ham i øret at Erna holder med motstanderne og seieren burde være i boks.....

Men hvis han får nyss om de gode trygdeordningene i UK så foretrekker han nok å sitte på divanen hjemme og helder leve av andres innsats.