Get behind the manager and players?

Started by Leedsfan, August 09, 2012, 20:56:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Etter en tøff dag så er det lov å lodde stemningen, hva er riktig for klubben vår kortsiktig og langsiktig?

Ja, for å redde klubben så må vi gjøre alt vi kan for å støtte manager og spillere!
30 (75%)
Nei, det eneste som vil funke er å boikotte hele klubben.
5 (12.5%)
Usikker på hva som vil hjelpe i den situasjonen vi er i nå?!!?
5 (12.5%)
Noen of the above, forklaring finnes i et innlegg lengre ned på siden.
0 (0%)

Total Members Voted: 39

Leedsfan

Jeg stemmer for å støtte manager og spillere. Fra kampen starter så må vi supportere gi alt for at laget skal lykkes, både hjemme og borte.

Jeg klarer heller ikke å holde meg unna Elland Road eller supporterbutikk selv om Bates er eier.

Hva mener DU?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

Quote from: Leedsfan on August 09, 2012, 20:56:58
Jeg stemmer for å støtte manager og spillere. Fra kampen starter så må vi supportere gi alt for at laget skal lykkes, både hjemme og borte.

Jeg klarer heller ikke å holde meg unna Elland Road eller supporterbutikk selv om Bates er eier.

Hva mener DU?

Samme som deg tydeligvis ;D

Leedsfan

Quote from: jackbauer68 on August 09, 2012, 21:00:13

Hva mener DU?

Når Kenny, Peltier, White, Pearce, Lees, Austin, Green, Norris, Varney, Ross og Becchio entrer Elland Road 18. august så skal jeg støtte de så ekstremt at t.o.m Solbakken får bakoversveis.... Welcome to the jungle...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Her var det ikke mye sammenheng mellom spørsmål og svaralternativer?

Ã...jo, når jeg ser etter på trådtittelen er vel med. Men det ser ut som siste alternativ er en kombinert helgardering-vet-ikke.  ;D
- Leif Olav

Annesj

Er bare ett svaralternativ å det er å støtte laget full ut som leedsfan sier. Uavhengig om bates eier å er idiot. MOT!  ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Quote from: lojosang on August 09, 2012, 21:25:18
Her var det ikke mye sammenheng mellom spørsmål og svaralternativer?

Ã...jo, når jeg ser etter på trådtittelen er vel med. Men det ser ut som siste alternativ er en kombinert helgardering-vet-ikke.  ;D

Det var ikke lett å finne svaralternativene, det ble litt impulsivt satt opp.

Hallgeir *

Quote from: Leedsfan on August 09, 2012, 21:14:41

Hva mener DU?

Når Kenny, Peltier, White, Pearce, Lees, Austin, Green, Norris, Varney, Ross og Becchio entrer Elland Road 18. august så skal jeg støtte de så ekstremt at t.o.m Solbakken får bakoversveis.... Welcome to the jungle...

Solbakken med bakoversveis... ?  ;D
Super Leeds since 1968

Joe Jordan

Hvor villig er EGENTLIG Bates til å selge? Ingen som vet.

Vi vet ihvertfall at det ikke hjelper noe som helst å stå og rope "Bates Out" ved Bremner statuen og enda mindre å gjøre det som betalende tilskuer. Gnomen elsker å bli hatet og ler hele veien til banken så lenge han får inntekter.

Det er jo fortsatt et syltynt håp om at dette skal ordne seg, men jeg tror fortsatt Bates er en "unwilling seller"....   
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Quote from: Hallgeir * on August 09, 2012, 22:34:27
Quote from: Leedsfan on August 09, 2012, 21:14:41

Hva mener DU?

Solbakken med bakoversveis... ?  ;D

Den var ganske fin ja...:)

sportcarl1

jag kommer fortsätta stötta klubben spelarna managern med eller utan Bates

B_Ød

joda, men....

spillerne jeg synes jeg "kjente" er borte og erstattet av spillere jeg ikke vet en døyt om, hentet av en manager jeg ikke vet helt om jeg liker ennå, pluss at "takeover-killer" -Kenny fremdeles regjerer.

Dette gjør det litt tyngre for meg å "get behind" enn det det burde være, synes jeg....

Men det er jo meg da....

Ups & Ups!!

martind

Quote from: Ød on August 10, 2012, 08:03:17
joda, men....

spillerne jeg synes jeg "kjente" er borte og erstattet av spillere jeg ikke vet en døyt om, hentet av en manager jeg ikke vet helt om jeg liker ennå, pluss at "takeover-killer" -Kenny fremdeles regjerer.

Dette gjør det litt tyngre for meg å "get behind" enn det det burde være, synes jeg....

Men det er jo meg da....

Jeg skjønner hva du mener. Men for noen år siden, så var Snodgrass, Becchio, Bradley, Kisnorbo også ukjente for meg. Vi har fortsatt identitet i laget. White, Lees, Becchio, Macca, Kisnorbo. Samt at etter noen uker, så får vi følelsen for de andre utpå der og!

Marching On Together! Gleder meg som en unge til julaften til neste  helg og serieåpning!
MOT!! We are Leeds!

B_Ød

Quote from: martind on August 10, 2012, 08:14:50
Jeg skjønner hva du mener. Men for noen år siden, så var Snodgrass, Becchio, Bradley, Kisnorbo også ukjente for meg. Vi har fortsatt identitet i laget. White, Lees, Becchio, Macca, Kisnorbo. Samt at etter noen uker, så får vi følelsen for de andre utpå der og!

Marching On Together! Gleder meg som en unge til julaften til neste  helg og serieåpning!
Joda, skal bli moro med fotball igjen..hvertfall hvis vi kan få se kampen også  ;)
Ups & Ups!!

martind

Quote from: Ød on August 10, 2012, 08:19:55
Quote from: martind on August 10, 2012, 08:14:50

Joda, skal bli moro med fotball igjen..hvertfall hvis vi kan få se kampen også  ;)

Men det skal vi jo live på Elland Road :) Det dukker nok opp på Viasat etterhvert også når det strammer seg til.
MOT!! We are Leeds!

sportcarl1

Quote from: Ød on August 10, 2012, 08:03:17
joda, men....

Men det er jo meg da....

är ju omöjligt göra alla nöjda, en del vill behålla truppen och skapa familjekänlsa, en del vill att det köps nya spelare till varje pris och tycker att de 10 vi skaffat i sommar inte räcker

B_Ød

Quote from: sportcarl1 on August 10, 2012, 08:53:47
är ju omöjligt göra alla nöjda, en del vill behålla truppen och skapa familjekänlsa, en del vill att det köps nya spelare till varje pris och tycker att de 10 vi skaffat i sommar inte räcker
Helt korrekt det Carl  ;)
Ups & Ups!!

B_Ød

Quote from: martind on August 10, 2012, 08:49:08
Men det skal vi jo live på Elland Road :) Det dukker nok opp på Viasat etterhvert også når det strammer seg til.
Tviler på det, blir nok stream..  ;)
Ups & Ups!!

Masinga

Selvsagt stiller vi oss bak spillerne og manageren!

Dessuten er det en latterlig tanke å tro at en gjeng i Norge vil bety noe fra eller til med tanke på boikott, til tross for at noen legger igjen mye penger i Leedskassa.

Noe kontinuitet er det i laget, men jeg har avskrevet Kisnorbo. Hvis han klarer å komme tilbake, vil det være et comeback for historiebøkene.

Mange favoritter har forsvunnet. Kanskje jeg får en ny? Spent på Austin!
Masinga, medl.nr. 1250

marve

Kommer til å si opp mitt lutv abonnem .ikke en krone til fra meg før bates er vekk .
Vill fortsatt følge godt med her inne ,finnes vell en kamp link som er gratis eller  :-\

Here we go again

Ikke et øre til fra meg på Leeds så lenge geitehelvete styrer klubben!

Forøvrig kred til den som "oppfant" geitehelvete ;)

Gufrias

Mitt oenske om at Leeds skal ha framgang er fortsatt stoerre enn mitt oenske om aa bli kvitt Bates. (Gleder meg for oevrig til aa komme hjem til et tastatur med norske bokstaver).

Hasta la vista
Hekta på Leeds siden 1974

Rudi G.

Quote from: Gufrias on August 10, 2012, 17:07:16
Mitt oenske om at Leeds skal ha framgang er fortsatt stoerre enn mitt oenske om aa bli kvitt Bates. (Gleder meg for oevrig til aa komme hjem til et tastatur med norske bokstaver).

Hasta la vista

Og vi gleder oss til å komme bort til der de har tastatur uten norske bokstaver ;D

om en uke altså :)

mac_gyver

Støtter ALLTID spillerne i klubben!  ;D Kan ikke kalle seg supporter hvis man ikke støtter egne spillere.
Pride of Yorkshire

sportcarl1

Quote from: Gufrias on August 10, 2012, 17:07:16

Hasta la vista
självklart så älskar man klubben och  spelarna mer än man avskyr bates, sedan får man ha beaktande med en bojkott vem skadar man mest?

Kickthemdown

Quote from: mac_gyver on August 10, 2012, 18:37:33
Støtter ALLTID spillerne i klubben!  ;D Kan ikke kalle seg supporter hvis man ikke støtter egne spillere.
Man kan vel støtte laget og spillerne selv om man ikke er på ER eller legger igjen £££ sedler i supporterbutikken? Jeg tror alle her inne støtter spillerne ..

kalle_92

Quote from: Alta-White on August 10, 2012, 18:56:38
Quote from: mac_gyver on August 10, 2012, 18:37:33
Man kan vel støtte laget og spillerne selv om man ikke er på ER eller legger igjen £££ sedler i supporterbutikken? Jeg tror alle her inne støtter spillerne ..
Hva betyr din støtte til spillerne og manager, når du ikke viser den? Det virker da ganske betydningsløst, selv om det er en svært problematisk problemstilling med Bates/Leeds. Jeg innser at det er et vanskelig spørsmål å avgjøre om man skal boikotte Bates på den måten, eller om man skal protestere. I grunnen ville jeg nok valgt den siste av disse to. Problemet er bare at Bates ler bort protester og latterliggjører, evt. kaster ut disse. Så det er et svært vanskelig spørsmål. Jeg er ganske rådløs. Vet ikke om jeg skal ta turen eller ikke nå i høst.

Kato

Enig med Alta her. Klart man kan støtte spillere, manager og klubb, selv om man ikke springer ned dørene på Elland Road. Bortekamper feks.

kalle_92

Quote from: Kato on August 10, 2012, 19:11:33
Enig med Alta her. Klart man kan støtte spillere, manager og klubb, selv om man ikke springer ned dørene på Elland Road. Bortekamper feks.

Godt poeng!  :)