EX-spiller: Monty Gimpel

Started by Leedsgutt, February 14, 2012, 18:21:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Leedsgutt

Gimpel, har ikke hørt så mye om han, men det må jo være et stort talent siden både Liverpool og Chelsea var ute etter han.

så hva mener dere, og synes dere han bør få sjansen nå ?

Diskuter ! :)

RoarG

Eh, skal vi se..når kom han til klubben? Etter 2009/10-sesongen? Husker han såvidt. Hvilken posisjon har han igjen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsgutt

Quote from: RoarG on February 14, 2012, 18:46:57
Eh, skal vi se..når kom han til klubben? Etter 2009/10-sesongen? Husker han såvidt. Hvilken posisjon har han igjen?

hahah,så du mener han er overskrytt ?

Hallgeir *

Midtstopper vel....
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Quote from: Leeds1996 on February 14, 2012, 18:21:49
Gimpel, har ikke hørt så mye om han, men det må jo være et stort talent siden både Liverpool og Chelsea var ute etter han.

så hva mener dere, og synes dere han bør få sjansen nå ?

Diskuter ! :)

Gimpel har gjort sine saker meget bra på det nivået han har spilt, etter det jeg har lest og hørt, men jeg tror ikke at vi er på det stadiet akkurat nå at vi bør kaste enda en urutinert ungutt inn i forsvarsrekka vår.
Super Leeds since 1968

RoarG

Quote from: Leeds1996 on February 14, 2012, 18:48:35

hahah,så du mener han er overskrytt ?
Neida. Jeg hadde rett og slemt glemt han. Han står jo ikke oppført i spillelisten.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Nei, det ville vært....eh Python. Neppe Full Monty.

kalle_92

Har vært skadet i en periode, men mener å huske at han spilte juniorkamp for noen få uker siden. Uansett et spennende talent.

Bites Yer Legs

Hva skjer med Monty Gimpel?
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Quote from: Bites Yer Legs on April 08, 2013, 11:56:23

Ryktes at han blir eller er blitt frigitt, får ikke kontrakt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Quote from: Leedsfan on April 08, 2013, 12:46:55
Quote from: Bites Yer Legs on April 08, 2013, 11:56:23

Ryktes at han blir eller er blitt frigitt, får ikke kontrakt.
Signeres av Chelsea neste fredag og spiller Champions League finale til neste år under Jose Mourinho.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973