Skrevet av Emne: KAMP: vs Bolton 08.03.14 kl. 16:00 på Elland Road  (Lest 28401 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: KAMP: vs Bolton 08.03.14 kl. 16:00 på Elland Road
« Svar #180 på: Mars 09, 2014, 20:13:03 »
Skal hilse forumet fra min gode venn Jon R. Som har bivånet dette live. Shocking performanse!!! McD OUT!!!!!!!
haha, tror jeg ikke noe på ;D
Jon R kommer til å forsvare BMD i det uendelige....
Godt forsøk Kontakinte ;D ;D ;D

Dessverre sant dette DHY. Grusom oopplevelse å være på Elland Road i dag. 3-7 sist jeg vsr der, og 1-5 i dag. Tålmodigheten er slutt.

Sånn. Ordet er ditt. Nå er det bare å gasse seg og gni det inn, slik du liker å gjøre det.

Jon R, logger av fra Leeds.
Huff, leit å høre egentlig. Kan ikke tenke meg hvor jævlig det må ha vært på ER i dag :(
Jeg har kun opplevd seire på ER , men nå har jeg ikke vært der siden 2000.....
Det jeg ikke forstår er managere som vil fortsette når de har fått de fleste av tilskuerne imot seg....
Jeg skal ikke gni det inn, men registrerer at du har mistet troen på BMD, som de fleste av oss.
Uansett er dette bare trist-vi fortjener så mye bedre!
God tur hjem Jon R :)

Hjemme igjen fra helgens familietur til Leeds nå. Byen er virkelig herliiii og ha med familien til.

Laget vårt er grått om dagen desverre. Vi manglet virkelig Pearce, og vi som sto på tribunen burde vært forskånet for våre to " joggende vinger" .  Nesten 29000 på tribunen ga sitt største brøl når Kebe blir tatt av etter ca 65 min for mye... Tragisk! Manglende guts, spilleplan og innstilling til kamp..... Første gang jeg har gått fra kamp på ER FØR den var ferdig...  På 0-4.

Vi overlever nok, men trenger desperat det meste i klubben....