Skrevet av Emne: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00  (Lest 28965 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #150 på: Mars 29, 2014, 23:51:28 »
Greit nok at det må ny manager inn, men jaggu trengs hele spillestallen å byttes ut.

Hvis profesjonelle fotballspillere som i tillegg har spilt fotball i årevis ikke evner/kan spille uten at en person (manager) står på sidelinjen og forteller hva de skal gjøre bør de heller finne på noe annet å gjøre.
Det er ikke meningen at de skal finne opp kruttet hver jævla gang.
Da jeg var en liten gutt og spilte fotball visste jeg jaggu hva som skulle gjøres i de forskjellige posisjonene på banen.
Hvis overbetalte fotballspillere ikke kan dette er det fan meg tide på karriereskifte for dem.......

Det blir etter min mening veldig lettvint å gi manager hele skylden.
Dette er nok litt mer komplekst enn som så.

Er i prinsipp enig med deg, men manageren må jo statuere et eksempel hvis ulike spillere ikke yter slik de burde. McD spiller jo med de samme tåpene hver gang.

Vi kan telle på en hånd godt gjennomførte fotballkamper denne sesongen, alt for dårlig..

Joda, ser den at det er samme røkla som spiller hver eneste gang.
Men hvem i himmelens navn er det å sette inn. Kan ikke se at noen andre i stallen kan gjøre noe bedre.

Og jeg vil si at det er brutalt å sette inn mange lovende juniorspillere. De kan fort få en brutal opplevelese, og som kanskje vil merkes karrieremessig.
De er nok neppe klar for slike oppgaver. En og annen spiller kan nok kastes innpå, men mange spillere på en gang tror jeg ødelegger mer enn det gagner.

Men det er min oppfatning. Sier ikke at den er riktig...

Det er vel ikke samme røkla som spiller  hver gang? Vi må vel hatt nærmere 20 forskjellige spillere som har startet en kamp siste måneden? Og i dag igjen bytter i pausen. Kan ikke huske sist vi hadde en manager med så mange tidlige bytter som BMD....

Vi har jo problemer med å holde på ballen og vinne den, slik vår sentrale midtbane er besatt og spiller så er det vår store svakhet. Jeg mener at vi må ha flere sentralt så får vi heller ofre litt bredde.

Både Brown, Tonge og Norris må kunne gjøre en jobb? Norris og Brown virker å være helt ute i kulden. Hvorfor han spiller med Pugh i stedenfor Warnock vet vel bare McD?!?

Uansett så funker det rett og slett ikke!

Han spiller med Pugh fordi han mener DP er bedre offensivt enn Warnock. Uansett så funker det rett og slett ikke!

Jeg regner med at det er derfor, men som du sier så funker det ikke. Warnock med sin rutine og sin evne til å trå til i taklinger så måtte han sammen med Brown være et godt alternativ.

Har hørt på intervjuet med Pope og McD sier at han gave spillerne fra forrige kamp en sjanse til å gjøre det godt igjen, redeem themselves. Men det gjorde de ikke, skuffende sier han.

Synes litt synd på McD også, han leter etter verktøy i skuffen, men han har brukt alle sine..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #151 på: Mars 30, 2014, 00:07:29 »
Greit nok at det må ny manager inn, men jaggu trengs hele spillestallen å byttes ut.

Hvis profesjonelle fotballspillere som i tillegg har spilt fotball i årevis ikke evner/kan spille uten at en person (manager) står på sidelinjen og forteller hva de skal gjøre bør de heller finne på noe annet å gjøre.
Det er ikke meningen at de skal finne opp kruttet hver jævla gang.
Da jeg var en liten gutt og spilte fotball visste jeg jaggu hva som skulle gjøres i de forskjellige posisjonene på banen.
Hvis overbetalte fotballspillere ikke kan dette er det fan meg tide på karriereskifte for dem.......

Det blir etter min mening veldig lettvint å gi manager hele skylden.
Dette er nok litt mer komplekst enn som så.

Er i prinsipp enig med deg, men manageren må jo statuere et eksempel hvis ulike spillere ikke yter slik de burde. McD spiller jo med de samme tåpene hver gang.

Vi kan telle på en hånd godt gjennomførte fotballkamper denne sesongen, alt for dårlig..

Joda, ser den at det er samme røkla som spiller hver eneste gang.
Men hvem i himmelens navn er det å sette inn. Kan ikke se at noen andre i stallen kan gjøre noe bedre.

Og jeg vil si at det er brutalt å sette inn mange lovende juniorspillere. De kan fort få en brutal opplevelese, og som kanskje vil merkes karrieremessig.
De er nok neppe klar for slike oppgaver. En og annen spiller kan nok kastes innpå, men mange spillere på en gang tror jeg ødelegger mer enn det gagner.

Men det er min oppfatning. Sier ikke at den er riktig...

Det er vel ikke samme røkla som spiller  hver gang? Vi må vel hatt nærmere 20 forskjellige spillere som har startet en kamp siste måneden? Og i dag igjen bytter i pausen. Kan ikke huske sist vi hadde en manager med så mange tidlige bytter som BMD....

Vi har jo problemer med å holde på ballen og vinne den, slik vår sentrale midtbane er besatt og spiller så er det vår store svakhet. Jeg mener at vi må ha flere sentralt så får vi heller ofre litt bredde.

Både Brown, Tonge og Norris må kunne gjøre en jobb? Norris og Brown virker å være helt ute i kulden. Hvorfor han spiller med Pugh i stedenfor Warnock vet vel bare McD?!?

Uansett så funker det rett og slett ikke!

Han spiller med Pugh fordi han mener DP er bedre offensivt enn Warnock. Uansett så funker det rett og slett ikke!

Jeg regner med at det er derfor, men som du sier så funker det ikke. Warnock med sin rutine og sin evne til å trå til i taklinger så måtte han sammen med Brown være et godt alternativ.

Har hørt på intervjuet med Pope og McD sier at han gave spillerne fra forrige kamp en sjanse til å gjøre det godt igjen, redeem themselves. Men det gjorde de ikke, skuffende sier han.

Synes litt synd på McD også, han leter etter verktøy i skuffen, men han har brukt alle sine..
det har bytts spelare och spelsystem, just nu fungerar det ingenting vad vi än kör med, ofattbart att vi har blivit så mycket sämre sedan mitten av december, eller kanske är det inte så konstigt för man har ju varit med om det tidigare år med, kan bmd och spelarna  plötsligt bli så mycket sämre?
 

Diof

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #152 på: Mars 30, 2014, 17:07:28 »

RoarG

Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #153 på: Mars 30, 2014, 18:17:10 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #154 på: Mars 30, 2014, 18:25:01 »
Virker nesten til å være en kampanje mot BdM spillerne driver med. Tydelig at de ikke har noe tillit til ham og bryr seg katta om hva han sier til dem. En gjeng døgenikter som selv med halv lønn tjener for mye tydeligvis.

Klubben er identitetsløs i spillet og nå snart også på utsiden av banen. Leeds Unites slik jeg kjenner klubben finnes snart ikke lenger. Jeg merker apatien og likegyldigheten komme snikende og blir likegyldigheten så stor som våre egne spilleres likegyldighet forsvinner også fansen.,
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #155 på: Mars 30, 2014, 18:30:09 »
Virker nesten til å være en kampanje mot BdM spillerne driver med. Tydelig at de ikke har noe tillit til ham og bryr seg katta om hva han sier til dem. En gjeng døgenikter som selv med halv lønn tjener for mye tydeligvis.

Klubben er identitetsløs i spillet og nå snart også på utsiden av banen. Leeds Unites slik jeg kjenner klubben finnes snart ikke lenger. Jeg merker apatien og likegyldigheten komme snikende og blir likegyldigheten så stor som våre egne spilleres likegyldighet forsvinner også fansen.,
BMDs autoritet forsvant ut døra da han fikk sparken. En katastrofe å gjeninnsette han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #156 på: Mars 30, 2014, 19:01:43 »
Virker nesten til å være en kampanje mot BdM spillerne driver med. Tydelig at de ikke har noe tillit til ham og bryr seg katta om hva han sier til dem. En gjeng døgenikter som selv med halv lønn tjener for mye tydeligvis.

Klubben er identitetsløs i spillet og nå snart også på utsiden av banen. Leeds Unites slik jeg kjenner klubben finnes snart ikke lenger. Jeg merker apatien og likegyldigheten komme snikende og blir likegyldigheten så stor som våre egne spilleres likegyldighet forsvinner også fansen.,o
BMDs autoritet forsvant ut døra da han fikk sparken. En katastrofe å gjeninnsette han.

Hva nå enn årsaken er: BMD vil ikke klare å snu dette. Uansett hva han prøver presterer laget langt under pari, og det blir bare verre...
Jon R.

Blank_File

Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #157 på: Mars 30, 2014, 23:27:31 »
Jeg hadde egentlig tenkt å skrive et lengre innlegg her om kampen som jeg var så heldig å få med meg live. Det var endelig en fantastisk opplevelse med masse trøkk på Elland Road igjen. Selv med tap i sekken så gikk jeg tilbake til mine såkalte venner i djevelbyen og var enormt fornøyd med turen. Jeg hadde lyst å komme her å dele positiviteten, men nå innser jeg at det ikke er en sjel igjen her som ser lyst på ting og at mine ord helt sikkert ville falle for blinde øyne.

Vi for håpe at det snur på mandag...

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #158 på: Mars 30, 2014, 23:30:16 »
Jeg hadde egentlig tenkt å skrive et lengre innlegg her om kampen som jeg var så heldig å få med meg live. Det var endelig en fantastisk opplevelse med masse trøkk på Elland Road igjen. Selv med tap i sekken så gikk jeg tilbake til mine såkalte venner i djevelbyen og var enormt fornøyd med turen. Jeg hadde lyst å komme her å dele positiviteten, men nå innser jeg at det ikke er en sjel igjen her som ser lyst på ting og at mine ord helt sikkert ville falle for blinde øyne.

Vi for håpe at det snur på mandag...

Du må gjerne dele det positive du har. Slik jeg hørte kampen så hadde det blitt seier hadde vi spilt to 2. omganger...?!?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #159 på: Mars 30, 2014, 23:43:58 »
Med tanke på det jeg har sett på TV i de siste kampene så ble jeg veldig overrasket når jeg så post-match intervjuet med Brian i kveld. Det stemmer jo sånn sett at vi ikke fikk ned ballen og spilt så veldig, men jeg vil jo i så fall si at Doncaster va ca like ræva. Det var jo ingen måte noen overkjørsel slik det høres ut som selv om Doncaster var et hakk bedre. Målene i mot har dere jo sett, og jeg opplever vel at det akkurat den biten var temmelig krise. Det mest positive med første omgang var egentlig Cameron Stewart. Endelig en kamp der han faktisk ble involvert og fikk sparket litt fra seg.

Andre omgang var jo rett og slett knallbra. De to byttene så helt geniale ut fra starten av omgangen (selv om Aidy forsvant utover i omgangen). Tonge vil jeg nesten si var banenes beste. White så også ut til å ha en helt annen selvtillit enn resten av gjengen og var på hogget til stadighet. Etterhvert skjedde det meste fra høyresiden med Sam og Cameron. Det var sjanse på sjanse på sjanse og mye fra dødball(!). Doncaster fikk slettes ikke tak på Matt Smith og Ross ser jo ut som han er flere hakk bedre enn alle andre spisser i ligaen. Og hvilket trøkk det var fra the Kop når Leeds kjørte. Tydelig at de var sulteforet.

Vi burde fint ha vunnet denne kampen med de to omgangene sett under ett. Jeg forstår bare ikke hvordan vi kunne tape denne kampen. ;D

Diof

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #160 på: Mars 31, 2014, 00:05:02 »
D høres veldig bra u d da... Jeg klarer ikke å forstå hvordan vi klarte å slå Millwall... Så da har tydeligvis BMD gjort ett eller annet i mellomtiden da... ;D

Xern

Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #161 på: Mars 31, 2014, 00:52:03 »
Grunnen til at jeg fortsatt er negativ er at det tok 5 måneder for at McDermott tok skiftet som vi har skreket på siden november (Austin av banen!!), og det ga umiddelbare effekter. Han er rett og slett for sta. McDermott er en profesjonell trener, men utifra det jeg har sett denne sesongen hadde han gjort seg bedre som pressesjef enn som manager...
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Bjorn

Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #162 på: Mars 31, 2014, 10:10:21 »
Jeg hadde egentlig tenkt å skrive et lengre innlegg her om kampen som jeg var så heldig å få med meg live. Det var endelig en fantastisk opplevelse med masse trøkk på Elland Road igjen. Selv med tap i sekken så gikk jeg tilbake til mine såkalte venner i djevelbyen og var enormt fornøyd med turen. Jeg hadde lyst å komme her å dele positiviteten, men nå innser jeg at det ikke er en sjel igjen her som ser lyst på ting og at mine ord helt sikkert ville falle for blinde øyne.

Vi for håpe at det snur på mandag...

Kom gjerne med positive rapporter og opplevelser. Det trenger vi! Alle supportere har forskjellige opplevelser av de samme situasjonene.

MOT
Marching On! 4276

Jon R

Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #163 på: Mars 31, 2014, 10:31:27 »
Med tanke på det jeg har sett på TV i de siste kampene så ble jeg veldig overrasket når jeg så post-match intervjuet med Brian i kveld. Det stemmer jo sånn sett at vi ikke fikk ned ballen og spilt så veldig, men jeg vil jo i så fall si at Doncaster va ca like ræva. Det var jo ingen måte noen overkjørsel slik det høres ut som selv om Doncaster var et hakk bedre. Målene i mot har dere jo sett, og jeg opplever vel at det akkurat den biten var temmelig krise. Det mest positive med første omgang var egentlig Cameron Stewart. Endelig en kamp der han faktisk ble involvert og fikk sparket litt fra seg.

Andre omgang var jo rett og slett knallbra. De to byttene så helt geniale ut fra starten av omgangen (selv om Aidy forsvant utover i omgangen). Tonge vil jeg nesten si var banenes beste. White så også ut til å ha en helt annen selvtillit enn resten av gjengen og var på hogget til stadighet. Etterhvert skjedde det meste fra høyresiden med Sam og Cameron. Det var sjanse på sjanse på sjanse og mye fra dødball(!). Doncaster fikk slettes ikke tak på Matt Smith og Ross ser jo ut som han er flere hakk bedre enn alle andre spisser i ligaen. Og hvilket trøkk det var fra the Kop når Leeds kjørte. Tydelig at de var sulteforet.

Vi burde fint ha vunnet denne kampen med de to omgangene sett under ett. Jeg forstår bare ikke hvordan vi kunne tape denne kampen. ;D

Veldig bra!  :)
Jon R.

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #164 på: April 02, 2014, 08:40:48 »
Med tanke på det jeg har sett på TV i de siste kampene så ble jeg veldig overrasket når jeg så post-match intervjuet med Brian i kveld. Det stemmer jo sånn sett at vi ikke fikk ned ballen og spilt så veldig, men jeg vil jo i så fall si at Doncaster va ca like ræva. Det var jo ingen måte noen overkjørsel slik det høres ut som selv om Doncaster var et hakk bedre. Målene i mot har dere jo sett, og jeg opplever vel at det akkurat den biten var temmelig krise. Det mest positive med første omgang var egentlig Cameron Stewart. Endelig en kamp der han faktisk ble involvert og fikk sparket litt fra seg.

Andre omgang var jo rett og slett knallbra. De to byttene så helt geniale ut fra starten av omgangen (selv om Aidy forsvant utover i omgangen). Tonge vil jeg nesten si var banenes beste. White så også ut til å ha en helt annen selvtillit enn resten av gjengen og var på hogget til stadighet. Etterhvert skjedde det meste fra høyresiden med Sam og Cameron. Det var sjanse på sjanse på sjanse og mye fra dødball(!). Doncaster fikk slettes ikke tak på Matt Smith og Ross ser jo ut som han er flere hakk bedre enn alle andre spisser i ligaen. Og hvilket trøkk det var fra the Kop når Leeds kjørte. Tydelig at de var sulteforet.

Vi burde fint ha vunnet denne kampen med de to omgangene sett under ett. Jeg forstår bare ikke hvordan vi kunne tape denne kampen. ;D

ikke enig.
satt på west stand med 5 kompiser som ikke er leeds fans. var en lidelse, hvor det gikk MAX 2 trekk før ballen ble hoofet sidelengs uten mening.
doncaster var bedre enn oss. men kun fordi de holdt ballen på bakken, og visste at om de fikk en gåll så ville de vinne.
andre omgang var litt bedre. men å kalle det en knakandes god omgang forteller egentlig mer om hva vi er vant med enn hva det virkelig var.

pearce var god. sto frem og viste vilje.
stewart gjorde ok ting i første. helt ærlig trodde jeg han var gått ut for white i pausen, og oppdaget han ikke før 70 min!!!! ikke var jeg full heller så det sier vel sitt.
white var kanongod i starten av innhoppet. forsvant litt etterhvert.
sam våknet litt siste 30.
tounge ok etter innhoppet.
ross putta og var frisk som alltid. et par ego trips hvor han burde ha sentra, men helt ærlig. jeg skjønner han ikke gidder det.

resten var crap, utenom rudy og pugh som suger balle.

og hva stemning angår;
hele 1 omgang sto/satt supporterne med skuldrene høyt over hodet og holdt stort sett godt kjeft. eneste unntaket var gjengen som har flytta bort på south stand.
kop end våknet litt opp i andre, men med tanke på 23500(?) på tribunen var det slapt.
opplevde mye bedre stemning under bates i L1 med under 20k på tribunene.

jeg var på anfield på søndagen. ajajaj... der var det stemning. sist jeg opplevde sånt liv var i 2000 på min første kamp på ER.
har vært på div stadioner, men anfield var rått.
det er klart det er lett å være høyt oppe med ligaledelse inne rekkevidde og sola som skinte, men her sang HELE stadion og det var kjempe trøkk.
nei ikke her er vi gode nok engang. kanskje kun på bortebane.


januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Blank_File

Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #165 på: April 02, 2014, 16:18:21 »
Jeg sto jo midt i The Kop, så klart jeg nok ble farget litt av det. Har bare gjort det en gang tidligere. Jeg tror nok bare jeg hadde forventet alt så utrolig mye verre enn det opplevdes for meg personlig da. Alene var jeg også, så det ble litt spesielt. Uansett så mener jeg jo at andre omgang var det bare et lag på banen, men jeg kan sånn sett være enig med deg at selv om vi var alene på banen så spilte vi ikke veldig bra vi heller. Doncaster var katastrofe i andre.

Det er klart det ikke kan måles med Anfield når Loserpool kjemper om gull for første gang på 100 år. Jeg var der for to år siden og så et  kjedelig uavgjort mot Aston Villa. Det er noe av det dølleste jeg har opplevd. Stemningen avhenger naturlig nok mye av resultatene.

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs Doncaster @ ER, lørdag 29/3 2014 kl 16:00
« Svar #166 på: April 02, 2014, 21:37:57 »
Det er klart det ikke kan måles med Anfield når Loserpool kjemper om gull for første gang på 100 år. Jeg var der for to år siden og så et  kjedelig uavgjort mot Aston Villa. Det er noe av det dølleste jeg har opplevd. Stemningen avhenger naturlig nok mye av resultatene.

det gikk noen liter klor for å bli rein i dusjen etterpå  ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!