4 bremseklosser for Leeds

Started by Runar, August 07, 2014, 13:27:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Runar

Jeg har sett ut 4 bremserklosser i dagens stall som hemmer klubbens utvikling økonomisk, videre på transfermarkedet og på banen.

1. Kenny

Helt allright keeper, men utrent, useriøs dyr i drift og vil aldri bli bedre enn han har vært. Spilleren fryses i disse dager ut, og er blant klubbens beste betalte spillere.

2. Hunt

Spiller som har sett sine beste år bak seg, ikke at de årene var så spesielt gode. Tjener altfor godt til at det er enkelt å bli kvitt han, men han kommer aldri til å forsvare noen annen rolle enn på tribunen eller benken dersom laget skal utvikle seg til et potensielt PL lag. Spilleren som ikke er spesielt god til noe dessverre.

3. Warnock

Kanskje ikke den største bremseklossen i år. Igjen en spiller som er blant de best betalte, men som har sett sine beste dager. Klarte ikke holde plassen sin i fjor til fordel for Danny Pugh og det sier noe om nivået på Warnock. Personlig hadde jeg sett at den plassen her var reservert til White, men det kan se ut som at den spilleren som var god mot Spurs i januar 13 ikke lenger kan spille venstre back. Unge lovende Taylor er det back up, men Warnock burde ikke være noen utfordring. Frykter han spiller pga lønn og "status" foran White og Taylor når sesongen begynner.

4. Morison

Kanskje den verste transferen siden nedrykket, ikke bare spilleren sin feil, men fordi han kom som et bytte for Becchio. Jeg har blitt fortalt at han skal kunne prestere i Champinship, jeg kan ikke helt se det, men er åpen for at han kan bidra. Har scoret to mål nå fra venstrekanten, men jeg synes han var skrekkelig mot Dundee United og kan ikke se at han skal være noen trussel dersom ikke rollen han endres og høyrevingen vår for en rolle som breddeholder og innleggskant. Da kan Morison som venstrekant som alltid starter mot mål og innlegg fra motsatt være effektivt.

Foreløpig har vi ikke en slik kant ei heller gjorde Morison mye av disse løpene i kampen mot Dundee. Han som de andre tjener mye og framstår som umotivert.

Hadde vi kunne fjernet alle disse hadde vi frigjort mye på lønnsposten vår og vi hadde hatt en tropp uten overbetalt stallfyll (Norris og Tonge tjener nok litt mindre og spesielt Norris er nok i den kategorien, men han er ikke noe problem og kvitte seg med)

Da hadde vi kunne fylt på i posisjoner vi trenger spillere offensivt uten at vi endte opp med 100 spiller i samme kategori.

Angrep:

Smith, Benedicic, Doukura, Poleon, Morison, Hunt er spillere som kjemper om de tre øverste posisjonene, Bianchi spilte på en av disse mot Dundee, men en del tyder på at han ikke vil det i framtiden.

Vi har antallet her, men ikke kvaliteten dessverre.

jackbauer68

Masinga

Det med Hunt er jeg i hvert fall enig i. Har aldri sett han prestere bra. I tillegg virker han å være en ganske oppblåst type. Hvordan i all verden klarte han å få trøye nr. 10? Hadde den i fjor også forresten. Skjønner han at trøye nr. 10 forplikter? :)
Masinga, medl.nr. 1250

Woody

Quote from: Masinga on August 07, 2014, 14:17:28
Det med Hunt er jeg i hvert fall enig i. Har aldri sett han prestere bra. I tillegg virker han å være en ganske oppblåst type. Hvordan i all verden klarte han å få trøye nr. 10? Hadde den i fjor også forresten. Skjønner han at trøye nr. 10 forplikter? :)

Kansje det er lov å håpe at det er fordi han er på vei bort og KREM er på vei inn?? ;) ;)
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Når jeg leste om bremseklossene så trodde jeg dette var en gammel tråd som ble bumpet!

Kenny er ingen bremsekloss, han er ute.

Hunt er snart borte og det er Warnock også, begge kan gjøre en jobb for oss denne sesongen.

Morison kommer til å putte 15+ i år og kommer til å bli viktig!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Quote from: Leedsfan on August 07, 2014, 15:01:57
Når jeg leste om bremseklossene så trodde jeg dette var en gammel tråd som ble bumpet!

Hunt er snart borte og det er Warnock også, begge kan gjøre en jobb for oss denne sesongen.

Kenny som bremsekloss er utelukkende økonomisk, jeg tror at nytt regime vil ha kontroll på Kenny sine allierte i troppen. Slik at hans behandling ikke vil gå utover hvordan resten føler seg.

Warnock er nok ikke ute, han ser ut til å skulle spille og hvem skal kunne ta i han og gi han den lønnen han har i dag? Kan ikke se for meg at han forsvinner ut nå i august, samme gjelder Hunt, med mindre Brian McDermott får jobb i en klubb.

Morison kan gå begge veier, jeg er ikke overbevist om at dette er noen spiller å samle på. Jeg kan ikke helt skjønne noe annet enn at han er på vei ned og har gjort sitt i karrieren, men scorer han 15 mål skal vel vi si oss noenlunde fornøyd

Leedsfan

Quote from: Runar on August 07, 2014, 16:59:40
Quote from: Leedsfan on August 07, 2014, 15:01:57

Kenny som bremsekloss er utelukkende økonomisk, jeg tror at nytt regime vil ha kontroll på Kenny sine allierte i troppen. Slik at hans behandling ikke vil gå utover hvordan resten føler seg.

Warnock er nok ikke ute, han ser ut til å skulle spille og hvem skal kunne ta i han og gi han den lønnen han har i dag? Kan ikke se for meg at han forsvinner ut nå i august, samme gjelder Hunt, med mindre Brian McDermott får jobb i en klubb.

Morison kan gå begge veier, jeg er ikke overbevist om at dette er noen spiller å samle på. Jeg kan ikke helt skjønne noe annet enn at han er på vei ned og har gjort sitt i karrieren, men scorer han 15 mål skal vel vi si oss noenlunde fornøyd

Tenkte etter sesongen når det gjelder Hunt og Warnock!

Kenny stopper nok ingen nye med å komme, selv om de fleste ville satt pris på at han forsvant. En bremsekloss? Nei!

Er spent på Morison, de første kampene blir viktige for han. Håper å se han feire febrilsk foran Revie stand denne sesongen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.