QPR borte 1 Mars 2014 kl 15.oo

Started by sttunge, October 25, 2013, 13:35:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sttunge

Flybillett til denne kampen er bestilt fra Gardermoen med Norwegian til Gatwick. Skal bli godt å ta revansje fra tapet på hjemmebane.

Reiser sammen med flere men ingen av dem skal på fotballkamp. (Har faktisk slike venner også). Men regner med at jeg treffer mange Leedsvenner i London på kampdagen så blir nok ikke ensom med norsk pass på Lofthus Road.

WE ARE LEEDS..... MOT

arne armoen

Vi er 8 mann fra Trøndelag som allerede er booka inn på flight til Gatwick fredag kveld!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

testo

Håper for deres del at dere har planene klare når det gjelder å få tak i billetter til Loftus?
-Liten stadio betyr få billetter til Leeds.
-Velger å tro at alle sesongkort billettene forsvinner før sola stiger.
-Topp sidet kamp.
Husker sist vi var der i siste seriekampen da QPR rykket opp,(mener vi vant 2-1) for å ha en mulighet til å få tak i en billett da så måtte man være QPR member,  og det gikk på ansenitet etc. bare nevner det.
Mao en meget vanskelig kamp å få billetter til.

Lykke til!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Geiremann

Vi er ti menn fra Moss som skal på denne. Vi har bestilt tre netter på hotell og kampbillett (med hjemmesupporterne) til alle gjennom londontown.no for 163 pund pr pers. Som eneste Leeds-supporter i gjengen håper jeg å ordne billett med Leeds-fansen gjennom mitt Gold Membership, men vet at det kan bli vanskelig.

Tror det er mulig å kjøpe bare kampbillett gjennom londontown.no også, men usikker på pris.
Member of "The Peterborough eight".

testo

Her kan billetter kjøpes
http://www.londonfotball.no/lag/qpr/

VIKTIG::::
Du vil alltid få plass blant hjemmelagets tilskuere eller i nøytral sone. Det betyr at du aldri bør bære drakter, luer, skjerf eller annet med motstandernes logo eller farger. Du bør heller ikke vise sympati for motstandernes lag. Dersom du ikke overholder disse reglene, kan du bli nektet adgang til stadion eller bli bortvist. Når du bestiller billetter, velger du selv kategori på stadion. Her vil du også få en nærmere beskrivelse av kategoriene. Vi kan ikke garantere eller bestille bestemte plasser innenfor kategoriene; vi kan kun garantere plasser innenfor kategorien!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Yeboah

Quote from: testo on November 20, 2013, 10:53:30
Her kan billetter kjøpes
http://www.londonfotball.no/lag/qpr/

Virker som om det er utsolgt for billetter. Ingen billetter finnes for den angitte datoen ...

Jeg er også i London den helgen og kunne selvsagt tenkt meg å fått oppleve Leeds United live på bortebane! Jeg forstår det slik at man må være Member for å få billett til bortekamper!? Da er jeg ille ute... Noen som har noen tips, ideer, eller kan skaffe meg billett på noe vis? :)

Geiremann

Hjemmebillettene til denne kampen er ikke lagt ut offisielt for salg ennå. På hjemmesida deres står det at de vanligvis legges ut for salg seks uker før kampdato. Men skal du få tak i billett her må du nok betale for et "membership" og være tidlig ute når de legges ut for salg.

Et alternativ er å gå inn på denne nettadressen:
http://www.londontown.no/fotballreiser-qpr.php
Her har de lagt ut priser for hotell og kampbillett i ett, men send en mail og spør etter pris på bare billett. Jeg fikk tilbud om billetter til 40 pund, men det er et par måneder siden. Dette alternativet gjelder billetter blant hjemmefansen.

Skal du ha billetter med Leeds-fansen så er minstekravet "Gold-membership", men med så få billetter Leeds-fansen sannsynligvis får her så vil man nok være avhengig av å ha et visst antall registrerte bortekamper på dette "membershipet", muligens fem-seks stk.

Lykke til!

ar9

Har bursdag 1. Mars så da satser jeg på å feire den sammen med min bedre halvdel på Loftus Road med Leeds seier.
Håper bare vi får tak i billetter. Har sendt noen mailer til tilbyderne nevnt her.
Takk for tipsene. Er det andre som har tips så kom igjen.

ar9

Kjøpte 2 bill på londontown. Kostet 50 Gbp pr stk + 10 for lev på hotellet (pr stk).
Satser på at kvaliteten på fotballen står til prisen :-)

sttunge

Nytt kamptispunkt pga TV-kamp.   

ar9

Lander straks over 8 på lørdag, så det burde gå greit. Er det noen kneiper nær Loftus Rd tro?

Geiremann

Quote from: ar9 on January 22, 2014, 23:04:59
Lander straks over 8 på lørdag, så det burde gå greit. Er det noen kneiper nær Loftus Rd tro?

Sjekk et stykke ned på denne siden:
http://www.footballgroundguide.com/queens_park_rangers/index.htm

ollan

Quote from: ar9 on January 22, 2014, 23:04:59
kan jeg aldri tenke meg ;D ;D ;D ;D ;D
Ollan

Leedsfan

Ser ut til at det blir kamp på meg også. Sjansen for å skaffe billetter er vel større når dette er en tv-kamp?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

arne armoen

Da er billettene til QPR-Leeds i boks. 10 trøndere gleder seg. Og Spurs-Cardiff på søndag.

Leedsfan

Quote from: arne armoen on January 27, 2014, 20:41:32
Da er billettene til QPR-Leeds i boks. 10 trøndere gleder seg. Og Spurs-Cardiff på søndag.

Vi er to og velger ligacupfinalen mellom Sunderland - Manchester Shitty på søndag. Jeg har aldri vært på Wembley og det blir en opplevelse.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Geiremann

Samme opplegg som 10 mossinger, men vi prøver å få til en kamp til på lørdag også.
QPR-Leeds vil være ferdig seinest 14.15 engelsk tid, på Loftus Road. Fulham-Chelsea spiller på Craven Cottage kl 15.00 og etter som jeg har skjønt er det bare 5 km gangavstand mellom de to stadionene. Skulle være mulig å gå 5 km på under 45 min, og med hjelp av en taxi skal det gå veldig greit å rekke kamp to :)

Ikke sikkert det blir så lett å få billett til Fulham-kampen, men et "ticket priority" medlemsskap til 20£ kan kanskje fikse det. Billettene er ikke lagt ut for salg ennå.

ar9

Quote from: Geiremann on January 27, 2014, 23:14:32

Samme opplegg som 10 mossinger, men vi prøver å få til en kamp til på lørdag også.
QPR-Leeds vil være ferdig seinest 14.15 engelsk tid, på Loftus Road. Fulham-Chelsea spiller på Craven Cottage kl 15.00 og etter som jeg har skjønt er det bare 5 km gangavstand mellom de to stadionene. Skulle være mulig å gå 5 km på under 45 min, og med hjelp av en taxi skal det gå veldig greit å rekke kamp to :)

Ikke sikkert det blir så lett å få billett til Fulham-kampen, men et "ticket priority" medlemsskap til 20£ kan kanskje fikse det. Billettene er ikke lagt ut for salg ennå.
Bare å pakke kompresjons tights og løpesko det :-)

Yeboah

Quote from: Leedsfan on January 27, 2014, 21:20:14

Vi er to og velger ligacupfinalen mellom Sunderland - Manchester Shitty på søndag. Jeg har aldri vært på Wembley og det blir en opplevelse.

Hvor har dere skaffet billettene til Ligacupfinalen? Kunne gjerne tenkt meg å sett den selv :)

Leedsfan

Gjennom en kontakt i England, 1400,- pr billett. Ikke jeg som har ordnet..

Yeboah

Hvis noen tilfeldigvis har en billett til overs til QPR - Leeds, let me know :)
Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å sittet sammen med medsupportere blant hjemmefansen, da billettene til bortefeltet vel er umulig å oppdrive. Dette ville i så fall blitt min første bortekamp med Leeds, og jeg vil ikke havne i noe trøbbel om jeg skulle finne på å juble alene blant hjemmesupporterne... :)

arne armoen

Det er også masse kamper i lavere divisjoner på lørdag kl.15.00.

Geiremann

Quote from: arne armoen on February 03, 2014, 15:22:05

Det er også masse kamper i lavere divisjoner på lørdag kl.15.00.

Billettene til Fulham-Chelsea er fiksa  :)

testo

Tickets for our forthcoming fixture at Loftus Road on Saturday March 1 (12.15pm, live on Sky Sports) will be allocated via our ‘Away Attendance Tracker’.
Tickets will be allocated to those fans (season ticket holders or members) who have attended / purchased the most away league and away cup games in the current season (Leicester City on Sunday August 11 2013 up to and including Yeovil Town on Saturday February 8 2014)
Allocation:
The Club will receive an allocation of approximately 1750 tickets. After deducting the allocation for away season ticket holders, the balance of 1400 tickets will be distributed via the ‘Away Attendance Tracker’ system.
- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/xe240m3wb3071d387hlf95xl9/title/ticket-arrangements-for-qpr-away?#sthash.R64TRUla.dpuf
Terje

Anders P

*****SOLGT*****Hei, har 2 billetter til QPR-Leeds på X feltet i svingen mot Leeds fansen. Selges pålydende. Ta kontakt på tlf 99 28 73 16 - Anders

Oppdrettslaksen

Kunne gjerne trengt en billlett til, da vi er gjeng  som reiser over! Si ifra hvis noen har en til salgs!

Yeboah

Da blir det 6 nordmenn til på tribunen, med meg som eneste Leeds-fan blant oss. Hvilket felt er dere andre plassert på? :)

Kortmark

Da akillessen min plutselig fant ut at den skulle ryke. Får jeg etter operasjon ikke
lov av legen å dra til London denne helgen.

Har billett dessverre blant hjemmefansen Ellerslie road stand Block X Row A seat 185 (23 pund)
samt Fulham -Chelsea Riverside Stand Upper
Block S Row N seat 33 (60 pund)
Til sammen 60 + 23 = 83 pund(pålydende)

Noen som har lyst på dem?
Må hentes i Oslo

Leedsfan

Hvis Wickham putter på lørdag så kommer jeg til å gå amok på "nøytral" del av banen.. Dette kan gå skikkelig ille..:)

Cherry

Quote from: Geiremann on January 06, 2014, 23:29:27
Hjemmebillettene til denne kampen er ikke lagt ut offisielt for salg ennå. På hjemmesida deres står det at de vanligvis legges ut for salg seks uker før kampdato. Men skal du få tak i billett her må du nok betale for et "membership" og være tidlig ute når de legges ut for salg.

Et alternativ er å gå inn på denne nettadressen:
http://www.londontown.no/fotballreiser-qpr.php
Her har de lagt ut priser for hotell og kampbillett i ett, men send en mail og spør etter pris på bare billett. Jeg fikk tilbud om billetter til 40 pund, men det er et par måneder siden. Dette alternativet gjelder billetter blant hjemmefansen.

Skal du ha billetter med Leeds-fansen så er minstekravet "Gold-membership", men med så få billetter Leeds-fansen sannsynligvis får her så vil man nok være avhengig av å ha et visst antall registrerte bortekamper på dette "membershipet", muligens fem-seks stk.

Lykke til!

På gang igjen Geir, bli med i midten av januar? 550,- t./r Rygge/ Scum . Tog 9 £ til Leeds og Park Plaza har fine priser den helgen også..,