MoM Wolves - Leeds 22/11-17

Started by flynn, November 22, 2017, 22:40:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

flynn

Stem iveg. Ikke flust av kandidater kanskje...

Eriksen55

Alioski
Saiz
Phillips ( Ikke god, men de andre var dårligere)

samadhi

marching on together,
derudaf forever...

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JacobScreek

3 poeng Alioski
2 poeng Saiz
1 poeng Pablo
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

roaldv

3 poeng Alioski
2 poeng Saiz
1 poeng Phillips

baste

3 poeng Vieira
2 poeng Saiz
1 poeng Alioski

flynn

ar9

HåvardK

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sterland

John I

Marching on together

moty

Xern må ha tatt en drink for mye. Coopr var banens dårligeste sammen med Berardi og dette vrakgodset av en keeper vi har. Burde ringe en bjelle for de som skal bygge et nytt lag for opprykk. DU STARTER DU IKKE MED EN KEEPER SOM INGEN ANDRE VIL HA,,,,,!!! Det var ikke en gang interesse for han i league one, det sier vel litt.

Kontakinte

3 Alioski
2 Saiz
1 Ayling

Skjønner ikke hvorfor noen gir Cooper poeng i denne kampen? Direkte/indirekte skyld i 3 av baklengsmåla.

B_Ød

Quote from: Kontakinte on November 23, 2017, 11:10:23
3 Alioski
2 Saiz
1 Ayling

Skjønner ikke hvorfor noen gir Cooper poeng i denne kampen? Direkte/indirekte skyld i 3 av baklengsmåla.

ikke på tv'n min....
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Jon R

Quote from: moty on November 23, 2017, 07:26:20
Xern må ha tatt en drink for mye. Coopr var banens dårligeste sammen med Berardi og dette vrakgodset av en keeper vi har. Burde ringe en bjelle for de som skal bygge et nytt lag for opprykk. DU STARTER DU IKKE MED EN KEEPER SOM INGEN ANDRE VIL HA,,,,,!!! Det var ikke en gang interesse for han i league one, det sier vel litt.
Det har selvfølgelig du full oversikt over.  ::)
Jon R.

Jon R

Jon R.

moty

Ja Jon R. Når ca 10-12 Engelskmenn i Leeds forteller meg dette ukentlig, så føler jeg meg ganske sikker på at det stemmer.Begynner å få et ganske bra kontaktnett etter ca 25 år over dammen.

Bjorn

Fikk nesten lyst til å sette Cooper og Lonerghan. Men neida. Ikke denne gangen.  :D

1. Alioski
2. Hernandez
3. Vieira

Marching On! 4276

Dennis

3 - Alioski
2 - Vieira
1 - Ayling
Marching on together!

Jon R

Quote from: moty on November 24, 2017, 12:57:43
Ja Jon R. Når ca 10-12 Engelskmenn i Leeds forteller meg dette ukentlig, så føler jeg meg ganske sikker på at det stemmer.Begynner å få et ganske bra kontaktnett etter ca 25 år over dammen.
10-12 engelskmenn, atpåtil ukentlig. Da stemmer det nok.  ;D
Jon R.

Xern

Quote from: moty on November 23, 2017, 07:26:20
Så ingen hull-i-hodet feil fra Coopers side, men derimot langt større problemer med å bryte Wolves' spill på midtbanen, samt at Berardi må ha hatt det direkte vondt på venstresiden vår til tider. Da blir midtstopperspillet vanskelig, men syns Cooper gjorde det greit i et vanskelig utgangspunkt. Og jeg er kanskje ikke engelskmann i England, men jeg er da i det minste i England  :) Er enig i at vi trenger nye førstevalg på venstreback og keeperplass, men at Cooper var en av banens dårligste er jeg som du nok har forstått sterkt uenig i  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

flynn

Debatten ser ut til å ha roet seg, så da offentliggjør vi resultatene:

Ezgjan Alioski   37
Samuel Saiz   23
Luke Ayling   13
Ronaldo Vieira   8
Pablo Hernandez   5
Kalvin Philips   4
Stuart Dallas   1
Liam Cooper   1
Pontus Jansson   1