Norske kommentatorer

Started by HåvardK, August 31, 2025, 14:45:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HåvardK

Noe må en jo syte for når både laget og Farke leverer som i går  8)
Helt forferdelig uvitende kommentator i går. Pratet kun om Newcastle og at våre spillere så slitne ut, selv om kampbildet endret seg klart i vår favør mot slutten. Ikke et ord om trøkket fra hjemmefansen, at Longstaff var nådeløs mot tidligere lagkamerater eller at Bogle kjørte lekestue på høyresiden utover i andre omgang. Helt blank på Leeds, også på uttale: Streich, liksom. Lavmål.

peacock

Påpekte til Tjærnås at de plapret i vei under "Marching on together" i serieåpningen. Fikk til svar at det skulle unngås senere. Pøh! Like ille i går! >:(

Blank_File

Jeg er veldig glad for at jeg har høy terskel for å irritere meg over kommentatorer. Må være slitsomt.

HåvardK

Quote from: Blank_File on August 31, 2025, 14:55:54Jeg er veldig glad for at jeg har høy terskel for å irritere meg over kommentatorer. Må være slitsomt.
Det kan jeg love deg at det er! Enorm forskjell fra engelske kommentatorer. Uansett må en kunne forvente et minimum av forberedelser.

Kickthemdown

Quote from: HåvardK on August 31, 2025, 15:08:23
Quote from: Blank_File on August 31, 2025, 14:55:54Jeg er veldig glad for at jeg har høy terskel for å irritere meg over kommentatorer. Må være slitsomt.
Det kan jeg love deg at det er! Enorm forskjell fra engelske kommentatorer. Uansett må en kunne forvente et minimum av forberedelser.
.. mange gode «kanalpakker» der ute man slipper norske kommentatorer på.