Sesongtips 2025/26

Started by Asbjørn, June 27, 2025, 17:14:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

Med rundt 300 plasser + ledig som mot Bournemoth i dag, må det være mulig å få plass på "en vanlig stol" mot de lagene som ikke er "top notch". Uten å bestille en hospitality-billett som koster skjorta?
Super Leeds since 1968

Reaney

Kan du forklare det litt nærmere. Hallgeir? Forstår jeg deg riktig så sier du at det var over 300 ledige sete-billetter.
Da spør jeg: Hadde de gått an å få kjøpt på Elland Road i dag?
Og hadde de vært mulig og fått kjøpt på forhånd?

Hallgeir *

Quote from: Reaney on September 27, 2025, 23:12:24Kan du forklare det litt nærmere. Hallgeir? Forstår jeg deg riktig så sier du at det var over 300 ledige sete-billetter.

Det var vel over 36700 på de første to kampene mot Everton og Newcastle, henholdsvis 36820 og 36727. I dag burde det vært mulig, skjønt man vet jo ikke dette på forhånd. Men mot de lavere rangerte lagene, som Burnley og Wolves f.eks., burde det være enklere å skaffe en vanlig billett.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on September 27, 2025, 23:26:10
Quote from: Reaney on September 27, 2025, 23:12:24Kan du forklare det litt nærmere. Hallgeir? Forstår jeg deg riktig så sier du at det var over 300 ledige sete-billetter.

Det var vel over 36700 på de første to kampene mot Everton og Newcastle, henholdsvis 36820 og 36727. I dag burde det vært mulig, skjønt man vet jo ikke dette på forhånd. Men mot de lavere rangerte lagene, som Burnley og Wolves f.eks., burde det være enklere å skaffe en vanlig billett.
Det er flere faktorer som kan spille inn her. Det kan f.eks være utsolgt på et tidspunkt men så blir billetter returnert/lagt ut for salg igjen etter som noen ikke benytter sin billett. Også borteklubben kan returnere billetter de ikke bruker slik at klubben kan justere bortefeltets størrelse og legge de ut for egne supportere.

Det at folk TROR at det ikke går an å kjølpe billetter mot slutten hindrer vel også at det blir helt fullt...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan