Klarer du Play-Off på 14 kamper, Warnock?

Started by Kato, February 18, 2012, 22:48:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Det kreves fra 70-75 poeng for å bli topp 6. Enkelte av de siste årene har det holdt med 70, mens andre har krevd 75 poeng.

La oss sette 75 poeng som mål.

Vi har 48 i dag, trenger 27 poeng på siste 14 kamper.

Det gir et snitt på like under 2 pr kamp, krevende men ikke umulig.

7 hjemme og 7 borte.

Hvem vi møter er jeg ikke så opptatt av, jo bedre motstanden har vært jo bedre har vi vært føler jeg.

Eneste som vel er sikkert er at det blir 0 poeng på The Den mot Millwall.

Dagen i dag kan ha vært sesongens turning point, både med tanke på ansettelsen og den sene scoringen.

Jeg gir oss 25 prosent sjanse på å nå play-off.

Først og fremst må hjemmeformen forbedres.

Andersen

Here we go again

samadhi

Playoff? Vi har vel forsatt trua på direkte opprykk vel  ::)

marching on together,
derudaf forever...

nord

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

J-R

Woody

Quote from: Kato on February 18, 2012, 22:48:45
Det kreves fra 70-75 poeng for å bli topp 6. Enkelte av de siste årene har det holdt med 70, mens andre har krevd 75 poeng.

La oss sette 75 poeng som mål.

Vi har 48 i dag, trenger 27 poeng på siste 14 kamper.

Det gir et snitt på like under 2 pr kamp, krevende men ikke umulig.

7 hjemme og 7 borte.

Hvem vi møter er jeg ikke så opptatt av, jo bedre motstanden har vært jo bedre har vi vært føler jeg.

Eneste som vel er sikkert er at det blir 0 poeng på The Den mot Millwall.

Dagen i dag kan ha vært sesongens turning point, både med tanke på ansettelsen og den sene scoringen.

Jeg gir oss 25 prosent sjanse på å nå play-off.

Først og fremst må hjemmeformen forbedres.

Tippar vi tek 30 poeng og havnar på 78 og play off er sikra ;)
LIFE IS LEEDS

Per-Stian

Alt er muleg, men det vert ei tøff oppgåve for Warnock å snu negativiteten, giddalausheita og heve sjølvtilliten og prestasjonane i spelargruppa. Heldigvis for oss kan alle ta poeng mot alle, så eg spår eit jamnt rotterace!

Andersen

Regner med at Warnock sier klart i fra hvis spillerene bare loffer rundt på banen . Spillerene vil vel også måtte prestere bedre hvis de vil rykke opp til PL.

HåvardK

Quote from: Andersen on February 19, 2012, 10:24:29
Regner med at Warnock sier klart i fra hvis spillerene bare loffer rundt på banen . Spillerene vil vel også måtte prestere bedre hvis de vil rykke opp til PL.
Spørsmålet er jo om de faktisk er i stand til det. Tabellen og resultatene lyver ikke.

Rudi G.

Alt kan gå, jobben begynner på TA i morgen (litt i pausen i går), første finale er til helgen mot Portsmouth, best og ta det der i fra :)

Håpet ble vekket igjen i går!

Andersen

Hvis de ikke gidder å prøve når vi nå har fått en ny manager av Warnocks kaliber ja da burde hele laget vises døra . >:(

Kickthemdown

Quote from: Andersen on February 19, 2012, 12:24:59
Hvis de ikke gidder å prøve når vi nå har fått en ny manager av Warnocks kaliber ja da burde hele laget vises døra . >:(
hb  :o

Andersen

Det er vel så og si at vi har 14. finale kamper på rad frem til sesong slutt. Pluss evnt play- off kamper.

HåvardK

Quote from: Per-Stian on February 19, 2012, 10:18:11
Alt er muleg, men det vert ei tøff oppgåve for Warnock å snu negativiteten, giddalausheita og heve sjølvtilliten og prestasjonane i spelargruppa. Heldigvis for oss kan alle ta poeng mot alle, så eg spår eit jamnt rotterace!
Enig, Per-Stian. Det er selvsagt lov å håpe - det gjør jeg også - men vi må nå for all del ikke undervurdere de mange og store utfordringene som Warnock nå står overfor.

RoarG

Quote from: Andersen on February 19, 2012, 12:24:59
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Det som er bra nå, er at ALLE blir likestilt!
Alle skal ha mulighet til å overbevise- tom Paynter!
Kan gi en kamp om plassene som vi ikke har hatt før i år....

Positiv nå.

fmtj

Quote from: Rudi G. on February 19, 2012, 12:24:05
Alt kan gå, jobben begynner på TA i morgen (litt i pausen i går), første finale er til helgen mot Portsmouth, best og ta det der i fra :)

Håpet ble vekket igjen i går!

Jeg må innrømme at jeg ikke ble veldig optimistisk av at vi klorer til oss 3 poeng hjemme mot bånnlaget....og det er vel her Warnock må sette inn støtet!! Få folk til å yte og slite!!!
Yeboahs vitne

fmtj

“We’ve only got 14 games left for heaven’s sake"!!!

Warnock anmoder fans og alt og alle til å støtte laget de siste 14 kampene. han vil ikke avskrive sesongen "just yet" selv om bookmakerne har gjort det som han sier i YEP i dag!! Han ledet sin første trening og tok øyeblikkelig tak i at Leeds er en "great club" når alle står bak laget!!

Farao!! Jeg håper han kan sparke liv i litt ståpåvilje og lysten til å jobbe seg ihjæl for den hvite drakta!!! Verdens vakreste drakt- verdens beste lag!!! Marching on together!!!!
Yeboahs vitne

Andersen

En del tupp i ræva på spillerene for å få dem til å våkne  må vel gå an !