DE ANDRE LAGENE!!!

Started by Jon R, August 04, 2006, 06:26:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peacock

"og å hente spillere rett før seriestart er også feil?"

Ja.

Erik M

Ã... vente til de rette spillerne blir tilgjengelier - det vi må.  Om det er 3 dager før eller femten etter seriestart får ikke hjelpe.  Ã... bygge et lag tar tid, men vi nærmer oss...

26Killa

QPR!  åssen er de??
tapte jo 2-0 mot burnley just...
skal vel være seier her!

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Papi

quote:
Originally posted by peacock

"og å hente spillere rett før seriestart er også feil?"

Ja.

Eh! Seriøst, bedre å vente til den rette spilleren er ledig, om om dette er rett før seriestart betyr ingenting.
Så her er du ute på jordet peacock....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Førde

Ã... hente spillere før/etter seriestart har vel ikke så mykje å seie. bare blackwell finner den rette spillern...

Marching On Together...
Marching On Together

Runar

Kan ikke forstå at vi på noe tidspunkt har hatt behov for å drømme om disse spillere, de er vel ikke spillere som akkurat er enormt etterraktet(?).....Er vel slike type spillere vi har hentet i 1-2 år nå....

quote:
Originally posted by Svend Anders

quote:
Originally posted by peacock

"Jeg vil si at min egen Leeds-optimisme har steget betraktelig de siste dagene"

???????????????????[V]
Get real! Vi signer middelmådigheter og handler i panikk, og du er optimist?[:(!]

Om vi har handlet middelmådigheter de siste ukene, hva har vi da gjort de to foregående sesongene?

Nei, jeg klarer ikke å være skuffet/forbanna/pessimist fordi vi ikke har hentet toppspillere fra Premiership.

Og hva tilsier at vi handler i panikk? Hvordan vet du at Westlake, Nicholls, etc ikke er solide spillere som vi har fulgt en stund? At vi henter enkelte på lån fra klubber i divisjonen over - for å dekke over skadesituasjoner - ser jeg heller ikke som panikk, men snarere kloke løsninger på uforskyldte problemer.

Westlake, Nicholls, Horsfield - og eventuelt Prutton, Reid, etc, er spillere vi bare kunne drømt om for kort tid siden.

Dessuten tror jeg det kommer flere solide spillere inn før høsten virkelig er her.

CHEER UP, LAD!

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Svend Anders

Når jeg sier "drømmer" om erdet først om fremst prisen jeg tenker på, og da at vi faktisk bruker så mye penger på FLERE spillere - og enda flere er tydeligvis på vei. Jeg har god tro på at både Nicholls, Westlake og Horsfield vil heve laget en solid dose.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Runar

Joda helt sikkert greie spillere, men d er jo vanskelig å være altfor optimistisk ettersom de har spilt i ccc hele karrieren og dermed ikke akkurat har bevist all verden.

Det er vel d samme med de som de forrige signingene våre, Lewis, Cresswell, Derry osv.....

Papi

Horsfield har da spelt i PL!

Dessuten er vel ikkje Westlake og Nicholls verdens elste gutter. Gi gutta tid, så får me heller ta denne diskusjonen til jul. Får me sjå kven som var "sannsynte" i starten av sesongen.

Eg støtter meg til Svend Anders, og sier at dette er solide forsterkninger.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Runar

Sier jo ikke at det ikke er forsterkninger, men bare fordi de er hentet inn betyr d jo ikke at det er spillere av d kaliberet vi egentlig ikke kan tillate oss å drømme om å få......

Synes det var en overdrivelse.....

Men for all del satser jo på at disse kan sørge for at d blir pl om 12 måneder

Per-Stian

Ken Bates har uttalt at Leeds SKAL og BØR rykkje opp denne sesongen. Eg trur d e meget realistisk og noko vi kan forvente. Trur dog ikkje vi tek ein "Reading" og vert suverene, men topp 3 e forventa frå mi side. Omsider har vi fått inn konkurranse på midtbana, men saknar framleis ein klassestoggar som kan kjempe me Kilgallon og Butler. Greggs og Parker ekje svara eg leitar ette...

Finally we're going up!

Jon R

quote:
Originally posted by Per-Stian

Ken Bates har uttalt at Leeds SKAL og BØR rykkje opp denne sesongen. Eg trur d e meget realistisk og noko vi kan forvente. Trur dog ikkje vi tek ein "Reading" og vert suverene, men topp 3 e forventa frå mi side. Omsider har vi fått inn konkurranse på midtbana, men saknar framleis ein klassestoggar som kan kjempe me Kilgallon og Butler. Greggs og Parker ekje svara eg leitar ette...

Finally we're going up!

Dessverre valgte QPRs Shittu å signe for WBA. Talent i den rette alderen, trolig i klasse med Kilgallon. [:(]

Jon R.
Jon R.