Fortsatt 7 spillere

Started by erik-oslo, September 10, 2006, 20:15:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

erik-oslo

som har forlatt klubben, som vi fortsatt betaler lønn for. Dette forteller Blackwell i intervju med BBC http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/l/leeds_united/5332286.stm

Dette er forpliktelser klubben vil ha ut 06/07-sesongen, men da er slutt på å betale for gammel moro!!

Da uttaler en optimistisk Blackwell at klubben vil være i en sunn og sterk finansiell situasjon.

Noen som vet hvilke 7 spillere det er snakk om? BBC nevner Danny Mills og Paul Okon.

Tom S

Robbie Keane er vel blant de?

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Ferre

Helt latterlig at vi betaler Paul Okon lønn ennå! Helt på trynet, elendig spiller.

-WE'LL BE BACK-

Dag

Garantert Michael Duberry. Forunderer meg heller ikke om Mark Viduka, McPhail og Dom Matteo står på lønningslista[xx(]

Karl Hot Shot

Kevin Blackwell er ikke akkurat verdensmester i regning. Det er faktisk hele 28 måneder siden Leeds United rykket ned fra Premier League:

"Blackwell told BBC Radio Five Live's Sportsweek programme: "It is only 18 months since the club was relegated and in £121m worth of debt."

Jon R

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Kevin Blackwell er ikke akkurat verdensmester i regning. Det er faktisk hele 28 måneder siden Leeds United rykket ned fra Premier League:

"Blackwell told BBC Radio Five Live's Sportsweek programme: "It is only 18 months since the club was relegated and in £121m worth of debt."

Du ser selvfølgelig helt bort fra at han kan ha blitt feilsitert i denne sammenhengen, Hot Shot? Neiforresten, engelske journalister er jo kjent for pinlig nøyaktighet og etterrettlighet, det hadde jeg nesten glemt.

Jon R.
Jon R.

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Du ser selvfølgelig helt bort fra at han kan ha blitt feilsitert i denne sammenhengen, Hot Shot? Neiforresten, engelske journalister er jo kjent for pinlig nøyaktighet og etterrettlighet, det hadde jeg nesten glemt.

Jon R.

Han ble nok ikke feilsitert. Jeg hørte ham si akkurat den samme feilen i et prematch-intervju på Sky Sports 1 før kampen i går. Han mente selvsagt 28 måneder, men sa 18 måneder. Mitt poeng er at 28 måneder i førersetet for en klubb bør være mer enn nok til å sette sitt stempel på laget. Blackwells stempel er intet godkjenningsstempel for å heve kvaliteten. Det kommer først og fremst av at Blackwell ikke er noen vinnertype. Han bør være reservelagstrener, ikke hovedmanager. De økonomiske forbedringene har vel hovedsaklig blitt foretatt ved noen grep på styrerommet, og vi kan takke McKenzie, Krasner og Bates for det.

ToreLA

quote:
Originally posted by Ferre

Helt latterlig at vi betaler Paul Okon lønn ennå! Helt på trynet, elendig spiller.

Dessverre er ikke verden så enkel at man kan velge å kun betale lønn til spillere som gjør det bra.

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

Jon R

quote:
Han ble nok ikke feilsitert. Jeg hørte ham si akkurat den samme feilen i et prematch-intervju på Sky Sports 1 før kampen i går. Han mente selvsagt 28 måneder, men sa 18 måneder.  

Ok. Han er presset nå, Blackwell. Sikkert ikke den siste rare uttalelsen fra den kanten i tiden som kommer.

Jon R.
Jon R.

Dennis

Om han blir feilsitert eller ikke, har ikke så mye å si. Ã... nesten slette klubbgjelden som var på over en milliard, sett bortifra at de ikke eier stadion og Thorpe Arch, er i grunn ingen mindre bragd på 28 måneder, enn det hadde vært på 18.

En slik gjeld kunne vi slitt med i 28 år.

Jeg syns mange gir Blackwell pes for alt, ikke bare for manglende sportslige resultater de siste månedene. Det blir for dumt å bruke dårlige kommentarer som grunnlag til å si 'nå må vi virkelig kvitte oss med han.'
Alt som teller i en fotballklubb er resultater, og de har dessverre uteblitt i det siste halve året.

Marching On Together!
Marching on together!