Siste ord er ikke sagt...

Started by SirOlsen, October 15, 2006, 08:56:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Er det bare meg, eller ser det ut som jeg skal ha et siste ord i alt her på forumet?... [:p]

Tute.. jeg synes det nicket mitt går igjen hele tiden, jeg.. og synes ikke jeg er så voldsomt aktiv at det gjør noe?..

Kom igjen.. våkn opp noen og hold meg med selskap gjennom natten!
h.b; Du må vakne!!

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

lowfields

quote:
Originally posted by Øisten Olsen

Er det bare meg, eller ser det ut som jeg skal ha et siste ord i alt her på forumet?... [:p]

Tute.. jeg synes det nicket mitt går igjen hele tiden, jeg.. og synes ikke jeg er så voldsomt aktiv at det gjør noe?..

Kom igjen.. våkn opp noen og hold meg med selskap gjennom natten!
h.b; Du må vakne!!

Indianarane kjem..

Neida, jeg tror du stiller feil spørsmål her Turbo-Øistein.
Dagens 48.000 kr spørsmål burde heller være hva du går på.
Flybensin eller heller du kaffeen rett i øyelokka?

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

R - R

Øisten: du er ekstremt aktiv[:D] Du har 31.25 postar per dag, og d må absolutt seiast å vere imponerande[:)]

Til samanlikning har andre hyperaktive posterar som Jon R og h.b. henholdsvis 8.23 og 6.93 postar per dag. Med det tempoet ditt vil du ta igjen dei på eit blunk [:D]

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Lars E

Jeg har jo bare 1,17 post per dag.. [B)] Turbo-Øisten [:p] Du har jo vært sinnsykt aktiv de siste døgnene.. Må ta meg sammen for å prøve å henge meg på ditt tempo. Men det er umulig.. Du sover jo aldri [:D]

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Hehe, vel, nå er det ikke om å gjøre for meg å ha mest poster da.. ikke det jeg tenker på.. Men det som i faktum er moro med dette forumet, er at her på dette forumet kan jeg engasjere meg i Leeds-matters.. Noe jeg har savnet i lang tid!.. Faktisk i hele min tid som Leeds supporter, og det begynner å bli noen år nå gitt.. [:)]

MEN når det er sagt.. så er det jo dere andre medsupportere som skal ha æren for mitt engsjement her!.. Det er jo deres poster jeg som regel svarer på [;)]. Altså, tingen er at jeg begynner å trives veldig godt i deres selskap.. Grunnen til at jeg satte opp den tråden her, var abre for at jeg måtte le litt her en kveld/natt jeg satt og så at alle forumene var det mitt nick som sto som sistemann som hadde postet noe.. riktignok var det i ca 5-6 tiden på morran, men like fullt av faen var jeg våken og savnet selskapet deres! [;)]

Vil bare oppfordre alle dere andre til også å vise det engasjementet jeg til nå har fått møte her inne! Det er kjempespennende og megakoselig! :)

Larserik: Sove kan jeg gjøre når jeg kommer til himmelen [:D]

-SirOlsen-