Gary Mc Allister!!

Started by Cherry, September 22, 2006, 15:33:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

Stikker ut nakken litt her nå, men jeg er rimelig sanndrømt når det gjeldet slikt(sport!):  Drømte at ovennevnte ble ansatt som manager i natt! Vet ikke helt hva jeh syns om det!
Må understreke at dette ikke er den karen jeg HELST vil ha- det er faktisk Ranieri.....han har jeg "klokketro" på!! Tror det hadde vært meget spennende og fått inn en med litt "uengelsk tankegang".
Har en kompis i Leeds med sesongkort på ER, og Ranieri var på Wolves kampen (hjelpes meg/oss) og er en god venn av Bates.
Spennende tider i møte - HOLD UT!
Eneste forumet jeg kan snakke om slike drømmer om dette her...deilig![;)][:)][:p]

h.b

Vil heller ha Yorath enn Mc Allister, hvis disse var de 2 eneste valgene

Karl Hot Shot

Jeg ser gjerne Gary McAllister på Elland Road som manager, men det forutsetter nesten at han henter inn en erfaren ringrev som George Graham eller en annen som konsulent eller assistent. McAllister viste i sin tid i Coventry City at han kan foreta tøffe avgjørelser og stå rakrygget etterpå. Han har definitivt karakterstyrken som kjennetegner en god manager.

Karl Hot Shot

Teamtalk.com har en egen diskusjonsside for Leeds United. Det er sikkert mange også her inne som har vært der, men signaturen "Ackerslufc" reiste i går noen viktige problemstillinger rundt Alan Curbishleys og Gary McAllisters kandidaturer som Leeds United-manager:

"ackerslufc, Leeds United fan.

Posted 21/09/2006 @ 14:16

I can't help but feel that Curbs may be too big for us at the minute, I think we need someone to inspire the fans and players and someone who is connected to the club. For me I would love to see Gary McAllister back and in charge, only problem with Mac is his previous stint at Coventry didnt go to well. Whoever we get in charge needs to have fan power on their side and also a bit of balls to drop some of the dead weight in the team, such as Crainey and Butler. I cant see Jon Douglas getting many games under the new manager, it makes you wonder why cuddly Ken backed Blackie in getting him in. I think the writing has been on the wall for him since the QPR game. Still on on on."

Cherry

Meget bra formulert av vår engelske spaltist. Likte spesielt alt rundt "fan power" og dødvekt/stallfyll i troppen. Mye sant i det han skriver.
En publikmumsmanager som klarer og få det beste ut av våre spillere hadde vært "pose & sekk"