Mc Leish linket også

Started by h.b, September 22, 2006, 01:34:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Jon R

Tja. Hva er egentlig merittene hans? Noen ligamesterskap med Rangers teller jo knapt i denne sammenhengen. Jeg mener, selv verdens verste manager, Graeme Souness, ledet Rangers til et par titler en gang i verden. [:)]

Jon R.
Jon R.

Dennis

Må si meg enig med Jon R her!

Hadde derimot gjerne sett Strachan som manager, men det er totalt usannsynlig! Allikevel, kanskje en drøm som kan oppfylles i fremtiden...

Marching On Together!
Marching on together!

ØysteinBL

Strachan ja.... jo... synes det er vanskelig å si hvem jeg ville hatt.. har ikke en klar favoritt som jeg kunne sagt at: han, han må det være... (i hvert fall ikke når vi jenker ned til et realistisk nivå både ift. det Leeds står for sportslig samt økonomisk...)

Men Strachan kunne gå. På papiret høres det jo vesentlig mer attraktivt ut enn x-chelsea personell...

"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969
"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969

Jon R

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Må si meg enig med Jon R her!!

Enig i hva, kaizer? Jeg var verken enig eller uenig i lanseringen av McLeish som en kandidat. Stilte meg bare undrende fordi jeg ikke vet særlig mye om mannen. [:)]

Jon R.
Jon R.

Dennis

quote:
Originally posted by Jon R
Enig i hva, kaizer? Jeg var verken enig eller uenig i lanseringen av McLeish som en kandidat. Stilte meg bare undrende fordi jeg ikke vet særlig mye om mannen. [:)]

Jon R.

Jeg hentydet det slik at du stilte deg skeptisk til Alan McLeish som ny manager. Basert på et slikt grunnlag, antok jeg at du dermed ikke ønsket han til Leeds.
Når du i tillegg til dels sammenlignet mannens meritter, med Souness', regnet jeg med at dette var dobbel strek under svaret.

Edit: Når jeg igjen leser innlegget dit, og svaret tja, så skjønner jeg at dette nevnte 'tja' kan tydes som usikkerhet og dermed inget kontant 'nei'.
Beklager! [:p]

Marching On Together!
Marching on together!

Tom S

Vert håpløst å spekulere i kven som vert vår neste manager, så eg har valgt å ikkje bry meg veldig, men heller ta det som ein (positiv) overrasking når det vert annonsert.

Men, må seie meg einig med at Wise, Hoddle o.l. vert litt skuffande.
Uansett kven det vert lyt vi gi han ein sjanse til å vise kva han står for og stille oss bak han.

Spanande!!!!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

flynn

Strachan er i mitt enkle hode den optimale manageren for Leeds, gjerne med Gary Speed som assistent. Men dette er nok noen år fram i tid desverre.

Flynn

Lids

Hvorfor drømmer vi Leeds fans alltid om at en tidligere Leeds stolthet skal ta over som manager, i Leeds?

Thomas - som ønsker seg noe nytt og spennende denne gang

Thomas

flynn

quote:
Originally posted by Lids

Hvorfor drømmer vi Leeds fans alltid om at en tidligere Leeds stolthet skal ta over som manager, i Leeds?

Kan bare snakke for meg selv her; jeg ønsker meg Strachen fordi han som spiller sto fram og dro laget meg seg. I hans tid i Leeds var laget slik Leeds i min verden skal være, et lag med hardt arbeidende fotballspillere som "blør for drakta". Mitt håp ville være at entusiasmen hans smitter over på de spillerne han til enhver tid rår over, og at han ser etter denne kvaliteten på spillere han henter til klubben.
Samtidig har han et stort navn fra før, og ville med sin blotte tilstedeværelse skape ny glød i omgivelsene rundt laget. Skal vi hente en ikke-tidligere-Leeds spiller må vedkommende ha ett veldig stort navn for å kunne gi den effekten umiddelbart. I så fall vil man måtte betale for det.

Flynn, som dog innser at Strachan trolig "is out of out league" denne gang.

Lids

quote:
Originally posted by flynn

quote:
Originally posted by Lids

Skal vi hente en ikke-tidligere-Leeds spiller må vedkommende ha ett veldig stort navn for å kunne gi den effekten umiddelbart. I så fall vil man måtte betale for det.

Nemlig, og da mener jeg Ranieri er mannen.

Thomas
Thomas

Masinga

Jeg har holdt med Leeds United i over 35 år og sett trenere komme og gå. En vakker dag skal jeg telle hvor mange. Når jeg hører skotten Alex McLeish nevnt som aktuell kandidat går mine tanker av en eller annen grunn til skotten Jock Stein. Også han en legende i Skottland. Men i Leeds var han ingen suksess.

Jeg håper bare Leeds gjør en grundig vurdering denne gangen. Jeg begynner å se meg lei på alle feilansettelser.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Asbjørn

quote:
Originally posted by Masinga
Men i Leeds var han ingen suksess.

Dét er vel en overdrivelse, Masa, tross bare 44 dager i jobben (som Cloughie i sin tid) rakk han å gi meg håp for fremtiden...

Før han stakk med halen mellom beina bare for å bli (en suksessfull) landslagssjef... og å dø på jobben... [V]

I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

matta

Trur ikke vi skal dra inn han, den som sliter med å holde Rangers ved tronen er ikke mannen til styre Leeds på rett vei trur jeg!!
"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-

Masinga

Du har rett, Asbjørn! Ikke alltid så lett å holde styr på alle trenerne inn og ut på Elland Road. Men å hente en trener fra Skottland som enten har trent Rangers eller Celtic er ikke noe kvalitetstegn i seg selv. Det skal mye til for ikke å oppnå suksess i en av disse klubbene i Glasgow. Vinner man over rivalen har man automatisk legendestatus. Derfor mener jeg fortsatt at Leeds må tenke seg grundig om.

ManU var smarte i så måte da de hentet en skotte i managerstolen. Ferguson klarte t.o.m. å vinne europacupen med sin skotske klubb. Men det var Aberdeen. Litt av en prestasjon.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Karl Hot Shot

Alec McLeish er en proven manager i Skottland. Det han gjorde med lille Hibernian på østkanten i Edinburgh, var intet mindre enn fantastisk. Den bragden gjorde at han fortjente jobben som manager for Glasgow Rangers. Måten han etter hvert ble behandlet på av folka på Ibrox, var derimot skandaløs. Bedre med McLeish enn Wise! Men Wise har en fordel i og med at han snakker et forståelig engelsk språk.

Karl Hot Shot

quote:

Du har rett, Asbjørn! Ikke alltid så lett å holde styr på alle trenerne inn og ut på Elland Road. Men å hente en trener fra Skottland som enten har trent Rangers eller Celtic er ikke noe kvalitetstegn i seg selv. Det skal mye til for ikke å oppnå suksess i en av disse klubbene i Glasgow. Vinner man over rivalen har man automatisk legendestatus. Derfor mener jeg fortsatt at Leeds må tenke seg grundig om.

ManU var smarte i så måte da de hentet en skotte i managerstolen. Ferguson klarte t.o.m. å vinne europacupen med sin skotske klubb. Men det var Aberdeen. Litt av en prestasjon.

Masinga, medl.nr. 1250

Vet du hvem som var kaptein på Fergusons europacupvinnende Aberdeen? (Et lite hint; navnet på mannen står i overskrifta til denne tråden.)

h.b

Mc Donald kanskje[:D]
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:

Masinga, medl.nr. 1250

Vet du hvem som var kaptein på Fergusons europacupvinnende Aberdeen? (Et lite hint; navnet på mannen står i overskrifta til denne tråden.)

rd1

Den eneste manageren som virkelig har vist noe og som linkes til Leeds er Curbs!!!

Alle andre har bare tullball bak seg! Regner med at Bates ser dette og prøver sitt beste for å skaffe mannen!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"