Kvinnelig "ekspert"

Started by Lars E, July 30, 2007, 04:40:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lars E

Hva er det TV2 holder på med når de bruker denne kvinnelige "fotballeksperten" i studio. Det hun sier er jo så innøvt..! Grusomt..[xx(]

Forever Leeds

Forever Leeds

Lars E

Hehe! Fikk nettopp en sms fra en kompis: "Kvinnfolk har ikkje peiling på fotball!"

Forever Leeds

Forever Leeds

h.b

Likestillingen har overgått seg selv. Snart er de vel tid for likestilling på banen også. Minst 5 damer og 5 mannfolk. Den siste blir da en transe

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

ToreLA

Har sett dårligere mannlige "eksperter".

Asbjørn

Hun har levert gode analyser fra både Brannkampen sist og ... var det Stab-VIF mon tro i dag...

Asbjørn, som er for kvinnfolk [:)]

I offer'd her my hand   She took me by the arm
I knew that very instant  She meant to do me harm

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lakris

Helt enig Asbjørn. Dama er først og fremst flink! Analysen av Helstad i dag, kunne ikke Mini eller noen av de andre gjort noe særlig bedre.

Stifler

Må si meg enig med Lars!
Er rett og slett lei av ho:)

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Stephenjazz

Er det ikke bra at hun er der istedenfor "eksperten" Ivar Hoff? Er enig er litt lei av henne selv
Det blir aldri umoderne å vinne

Knut-

Mannssjåvinisme. Jeg synes at hun er flink. Like bra som de mannlige pratmakerne.

Medlem 191
medlem 191

Roy

Hun vet hva hun snakker om.Det er vel det som teller.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

h.b

Synes det blir litt feil med henne som ekspertkomentator.Hun mangler faglig tyngde og humor Det er min mening. Det blir som å bruke Linda Mehdalen som ekspertkomentator i skjønnhetskonkuranser

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

MrK

Rapp, Anita - I rest my case!

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Lars E

Skal prøve å holde det saklig. Beklager hvis jeg kom ut mannsjåvinistisk. Har selv gått 3 år på fotballgymnas med jenter i klassen og vet de faktisk kan ha peiling. Bare synd denne "eksperten" til TV2 ikke har det (ikke nok til ekspert å være i alle fall). Det er så opplagt innøvd at hun garantert har fått hjelp. Beklager, men jeg bare klarer ikke å ta det seriøst. Dessuten uttaler hun navn feil i hytt å pine. Montro om hun ikke sa "Brede Hanstveit" igår.

Ja, Ivar Hoff er latterlig han og, og viss han var på tv igår så skulle jeg gjerne lagt en topic på han og. Men TV2 har nå hatt mange bedre eksperter enn han i senere tid. Er det rett og slett bare likestillingen som har skjøvet dem ut?

Ã... hva har skjedd med Davy Wathne? Bring back the good old' fotballxtra!

Forever Leeds

Forever Leeds

Torgeir

Anita Rapp er helt ok. Verre med Carsten rote hue....

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

MrK

Torgeir liker blondiner!!!

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Asbjørn

OK at du prøver å begrunne det "faglig" Lars. Men jeg tror du bommer kraftosalt om du tror at Anita selv, eller forsåvidt noen av de andre såkalte "ekspertene" har tid til å sitte i studio og kommentere det som skjer undervegs samtidig som de er i bakrommet & lager analysene. Det er nok backroom-staffet som ordner det. Og så tar de seg av presentasjonen.

Noe hun klarer utmerket [:)]
...syns jeg

quote:
Ã... hva har skjedd med Davy Wathne? Bring back the good old' fotballxtra!

Han må da få lov & ha ferie innimellom han også [:)]

Forever Leeds

[/quote]

I offer'd her my hand   She took me by the arm
I knew that very instant  She meant to do me harm

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torgeir

quote:
Originally posted by MrK

Torgeir liker blondiner!!!

"Molde på topp"

Yep....Davy Watne?????? eg s...[}:)][}:)][}:)][}:)][}:)]

"We will be back"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Lars E

quote:
Originally posted by Asbjørn

OK at du prøver å begrunne det "faglig" Lars. Men jeg tror du bommer kraftosalt om du tror at Anita selv, eller forsåvidt noen av de andre såkalte "ekspertene" har tid til å sitte i studio og kommentere det som skjer undervegs samtidig som de er i bakrommet & lager analysene. Det er nok backroom-staffet som ordner det. Og så tar de seg av presentasjonen.

Noe hun klarer utmerket [:)]
...syns jeg

Hvis vi tar kveldskampen som eksempel. Hun kommenterer vel ikke kveldskampen på TV undervegs? Hun har vel bare analyser i pausen og etter kampen. I så fall burde hun ha tid til å lage egne. Dette gjelder vel alle "ekspertene". Og nå er jo ikke jeg akkurat ansatt i TV, så skal ærlig innrømme at jeg ikke vet helt hvordan dette foregår, men jeg trodde litt av poenget med å ha en ekspert var å ha en som hadde litt peiling og kunne komme med sine synspunkter. Ikke bare en som presenterer stoff som andre gir han/henne. (Og å presentere er hun jo ikke god til engang! Synes jeg[:)].)

Men her kommer vi vel ingen vei, det blir jo en sak om smak og behag. Helt i orden at du synes hun gjør en god jobb Asbjørn.[;)] Jeg vil jo forstatt være på godfot med våre nye "sjefer"[:p]

Forever Leeds

Forever Leeds

lojosang

Sånne såkalte "eksperter" i studio har jeg ikke mye til overs for.
De er parasitter på fotballen, noen hakk over kålmark, noen flere hakk over agenter.
Ã... ta inn, si en eks-Odder under Odd-kamper, f.eks er greit nok.
Ivar Hoff, Mini og enkelte av de andre virker å ha samme rolle som Bauge under Lønning og Staff.
Det hele ender opp som et slags fotballfreakshow.

Kutt heller ut de 47 sekundene med sending i pausen, og kjør reklame hele kvarteret. Fordi vi fortjener det.

Om man får lov å sette det på spissen.
- Leif Olav

Dennis

Anita Rapp vet hva ho prater om, men det blir for meg dørgende kjedelig å høre ho prate. Ikke på grunn av hva ho sier, men jeg syns ho snubler veldig i egne ord og det blir lite spennende å høre på ho. I mine ører blir det litt likt Karl-Petter Løken. Det han sier har som regel fotballfaglig tyngde, men makan til uentusiastisk type.

Nei, da tar jeg heller Thor Rune Haugen, Harald Bredeli, Davy Wathne eller til og med Carsten Skjelbreid foran, til tross for at det kan komme et galt ord her og der. Entusiasme er viktig og ho klarer ikke helt å få meg interessert.

Skulle hatt en Johan Kaggestad i fotball-utgave! [:)]

- Dennis
Marching on together!