Kamp tirsdag

Started by SirOlsen, October 15, 2006, 08:53:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Ja, så var det kamp igjen på tirsdag.. hvordan skal det gå tro?..

Etter kampen idag å bedømme, så har vi ikke akkurat så veldig mye å skryte av.

Noen som har noen formeninger om hvordan de tror den matchen blir?

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

Førde

Det er ikkje akuratt som eg gleder meg til kamp på tirsdag, Men de er no alltid like kjekt å se Leeds på Tv-en:)
Etter dagens kamp, er eg ikkje så overbevist om at Leeds vinn på Tirsdag!
Håper DET blir en Bra match , Og at Leeds vinne denne gong!!!

Marching On Together !
Marching On Together

SirOlsen

quote:
Originally posted by Førde

Det er ikkje akuratt som eg gleder meg til kamp på tirsdag, Men de er no alltid like kjekt å se Leeds på Tv-en:)
Etter dagens kamp, er eg ikkje så overbevist om at Leeds vinn på Tirsdag!
Håper DET blir en Bra match , Og at Leeds vinne denne gong!!!

Marching On Together !

Det var akkurat den spiriten jeg håpte jeg skulle finne med å legge inn denne tråden [:)] .. Og du sa det som jeg selv ville ha sagt.. jeg GLEDER meg ikke akkurat, men alltid kjekt å se laget sitt på TV..

Njei, overbevist om at de vinner er jeg langt ifra, men samtidig har jeg vanskelig for å tro at det kan gå noe værre for oss enn det gjorde idag.. Det er ofte det positive med å oppleve så ekstremt negative ting.. Ikke for at vi har verdens beste utgangspunkt, men håper i allefall gutta, manager og hele sulamitten har skjønt alvoret og på mirakuløst vis kan greie å finne motivasjon i å berge ære og stolthet....

La oss i allefall inderlig håpe det.. sukk, er så sliten og lei av å være så trist etter denne megaskuffen jeg fikk servert på tv idag...[xx(]

-SirOlsen-

Førde

...Overbevist er eg slett ikkje, Håper Gutta har fått seg en skikklig trøkk NO, og skjønar allvoret!
Dette går ikkje lenger! makan til dorlig spill & tap!
Menmen, lettare sagt en gjort!

Marching On Together, Leeds!
Marching On Together

SirOlsen

sant sant...
Ja, nå bør de virkelig skjønne alvoret..

-SirOlsen-

R - R

Eg er alltid optimist, og lever i håpet om at på tredje forsøk blir det Leeds-siger for meg når eg ser dei live frå Elland Road. Så eg håpar og trur at Carver har kapasitet til å fortelle gutta i klartekst at det som føregjekk i dag var elendig, og at gutta har gøts til å trøkke til mot Leicester. Dei har alt å bevise, og eg veit at om dei gøtsar og står på får dei fort publikum i ryggen igjen.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

R-R: Vel og bra at du er optimist, og misunner deg at du får se dem på Elland Road [;)]...
Men ærlig talt.. må de ha Carver til å fortelle dem at det de presterte idag var møkkadårlig og ikke skjønner det selv.. ja da kan de ha seg på benken spør du meg [:)]

-SirOlsen-

Førde

quote:
Originally posted by Øisten Olsen

R-R: Vel og bra at du er optimist, og misunner deg at du får se dem på Elland Road [;)]...
Men ærlig talt.. må de ha Carver til å fortelle dem at det de presterte idag var møkkadårlig og ikke skjønner det selv.. ja da kan de ha seg på benken spør du meg [:)]

Spillere veit ikkje at dei har spilt dorlig fotball[:I][:)] fyfy
Marching On Together

SirOlsen

Førde: Hehe.. minner meg om når jeg selv spiller FIFA eller managerspill nesten [:)]

-SirOlsen-

Førde

quote:

Førde: Hehe.. minner meg om når jeg selv spiller FIFA eller managerspill nesten [:)]

:)hehe

Marching On Together

SirOlsen

quote:

Men da skal det nevnes at da leder jeg laget til sukess! (oppgjennom tidene har jeg spilt uendelig mange timer fotball og managerspill.. og når jeg tenker etter, har jeg bare spilt med Leeds som lag.. editert om det ikke fantes i spillet [:p] )

Det er en sånn smak av sukses jeg ønsker vi skal få se til tirsdag.. det hadde smak veeeeldig godt nå! [:D]

-SirOlsen-

lojosang

quote:
ja da kan de ha seg på benken spør du meg [:)]

Ha seg på benken? Med hverandre da mener du?
Blir det godstemning i leiren da kanskje? [:D]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

SirOlsen

quote:

Ha seg på benken? Med hverandre da mener du?
Blir det godstemning i leiren da kanskje? [:D]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates

Hehe, ja kanskje det er veien til suskess [:D][:D][:D][?]

-SirOlsen-

Peter7

Håper Carver skjønner at det er vanskelig å FINSPILLE seg bort fra bunnen av CCC.
Mer innsats og trøkk, mindre hælspark og færre tilskuere på banen.

Butler bør ha seg på benken denne gangen, og hvis ikke Carver vil gjøre dét bør han skiftes ut mer en manager som tør.

DA er vi optimister igjen ...

Bring Duberry Back!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

oak-tjome

Ny kamp, nye muligheter. Vi har vel alltid trua på 3 poeng i neste kamp?

Tom S

På tysdag vinner vi!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

26Killa

Noen som sa de gledet seg til kamp på tv men kampen går ikke på tv grunnet at det er CL kamper på Tirsdag

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Jon R

quote:
Originally posted by 26Killa

Noen som sa de gledet seg til kamp på tv men kampen går ikke på tv grunnet at det er CL kamper på Tirsdag

Den går i opptak på Viasat 2 etter at Ch L sendingene er avsluttet. [8)]

Jon R.
Jon R.

26Killa

aiight;)

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

SirOlsen

26Killa: jeg legger herved ned forbud mot at du skal skremme meg slik! [:o][;)]..
Jeg har jo tilrettelagt alt.. skal heldigvis på hundetrening på jobben før kampen sendes i reprise, slik at jeg slipper være for fristet til å sitte her på forumet og få resultatet i fanget.. [;)]..  Men jeg begynte nesten å svette nå, for nå har jeg planlagt og tilrettelagt heila driden her [:D]

-SirOlsen-