Dette skjer ved et salg av spillere

Started by h.b, October 15, 2006, 00:53:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Mangeren får absolutt ingen penger. Han kan kun regne med å få lov til å låne inn 2-3 spillere.Bates nekter å bruke penger. Han har en tankegang. Hvorfor skal jeg kaste penger ut av vinduet når jeg skal selge klubben. Jo mindre jeg bruker jo mere tjener jeg da
[:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!]

marve

quote:
Originally posted by h.b

Mangeren får absolutt ingen penger. Han kan kun regne med å få lov til å låne inn 2-3 spillere.Bates nekter å bruke penger. Han har en tankegang. Hvorfor skal jeg kaste penger ut av vinduet når jeg skal selge klubben. Jo mindre jeg bruker jo mere tjener jeg da
[:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!]

Hvis det er slik bates tenker ,så er vi f**kED !!!!!!.Nekter liksom å tro at bates er så kynisk ,men er redd du har rett  hb .

oak-tjome

SirOlsen

Desverre er det alt for mye de siste to sesongene som tyder alt på at det er i den retningen Bates tenker..

Jeg har tidligere gitt Bates et halvt godt ord om at han har jo slukket den "økonomiske brannen" vi hadde betraktelig i forhold til hva det var når han kom inn i bildet.. Og det står jeg for at akkurat det skal han ha takk for, men ligger det en sånn kynisme bak.. så blir spørsmålet om det "var" verdt det.. og den fasen hvor man må begynne å stille seg spørsmålet er i høyaktuell nå..

Så som du sier marve, jepp, er det en realitet så er vi "f**kED"..

Det skulle vært veldig moro å få noen uttalelser fra Herr Bates i nær fremtid om hvor han har tenkt ferden til Leeds United videre...

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

marve

quote:
Originally posted by Øisten Olsen

Desverre er det alt for mye de siste to sesongene som tyder alt på at det er i den retningen Bates tenker..

Jeg har tidligere gitt Bates et halvt godt ord om at han har jo slukket den "økonomiske brannen" vi hadde betraktelig i forhold til hva det var når han kom inn i bildet.. Og det står jeg for at akkurat det skal han ha takk for, men ligger det en sånn kynisme bak.. så blir spørsmålet om det "var" verdt det.. og den fasen hvor man må begynne å stille seg spørsmålet er i høyaktuell nå..

Så som du sier marve, jepp, er det en realitet så er vi "f**kED"..

Det skulle vært veldig moro å få noen uttalelser fra Herr Bates i nær fremtid om hvor han har tenkt ferden til Leeds United videre...

JA bates må nå legge korta på bordet å fortelle oss hva han vill med leeds .
Men stusser ikke dere andre også over hvorfor han ikke får kjørt seg mer av presse folka i leeds når det gjelder dette spørmålet .

SirOlsen

marve: Jo det er nettopp det jeg gjør.. og det er derfor jeg prøver å hise dere andre medsupportere opp til å tenke samme spørsmålet i det forrige innlegget mitt her [;]

For jeg tror virkelig det er på tide å stille en del viktige spørsmål og kreve svar før det er for sent.. men for den del kan jo Bates bare si det som det er, og vi får oss en "trøkk i trynet" men ingen står klar til å overta...

Men jeg tusser veldig over at ikke presen griller ham mere enn de gjør.. for Bates har jo gjort en del mystifistiske ting.. bare den krigen han kjører mot upporterklubbene anser jeg som veldig veldig uspekt... det liker jeg dårlig.. og føler han legger litt av sitt "sanne jeg" ut på et sølvfat..

-SirOlsen-

R - R

Eg ser folk klagar på Bates, og eg ser folk klagar på Carver, MEN!

Om vi ikkje har eit lag som er godt nok til å kjempe i toppen, så har vi definitivt eit lag som er gode nok til å kunne kjempe om play-off. Ja, Bates kan gjere mange ting betre. Det same kunne Blackwell, og det same kan heilt sikkert Carver. Men når spelarane kjem på bana, så er det spelarane som må ta taket. Manageren kan ikkje spele for dei. Det vi såg i dag, det var ein vanvittig mangel på innsats frå spelarane våre. "You're not fit to wear the shirt" kom det frå tribunene i dag, og ein heil del andre ytringar i negativ form. Det er eg heilt einig i, for i dag var det j*"¤!% slapt. Eg har tidlegare likt Derry veldig godt, nettopp fordi han er ein type spelar som gir alt. I dag - INGENTING. Han gjorde null og niks. Cressy prøvde i alle fall synst eg, så han får min applaus. Han fekk ikkje noko til, men han virka oppriktig oppgitt etter kampen over innsatsen, og klappa mot på Revie Stand når han gjekk av bana. Spelarane må få inn ein fandenivoldsk innstilling, for det er jo det som er Leeds! Vi har jo ei historie med spelarar som Bremner, Batty, Strachan, Dacourt osv. Spelarane må blø for laget. Det gjorde dei ikkje i dag.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

R-R jepp, sant det du sier der.. og det er og nevnt i tråder hvor (i allefall jeg mener) det var mere relevant å poste akkurat det synspunktet. Og ja, du har helt rett.. spillerne må kakkes like mye i hodet som klubbledelen må.. det er de som er på banen og spiller og ikke hverken Bates eller Carver.. De to sistnevnte må vel i hovedsak stå for det som skjer rundt laget før og etter kamp, men i de 90 minuttene på banen er det faktisk da spillerne gjør seg fortjent til lønna si... men gjorde de det idag?... NEI!

-SirOlsen-