Skrevet av Emne: Til managerkyndige på forumet  (Lest 4994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Re: Til managerkyndige på forumet
« Svar #30 på: Oktober 17, 2006, 15:57:50 »
det gjør det men husker ikke hva og det ble ingen suksess - FM tok de "flinke" og videreutviklet!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

samadhi

Re: Til managerkyndige på forumet
« Svar #31 på: Oktober 17, 2006, 16:00:42 »
quote:
Originally posted by Øisten Olsen

Hehe, aff, gode gamle CM.. jeg datt av i CM da jeg måtte begynne å trene spillere jeg... så treningene lot jeg bare gå sin gang og så prøvde jeg spille så godt jeg bare kunne uten å tneke på det... [:p].. fikk lissom ikke helt teken på det der treningsopplegget.. så utrolig mye stats å holde orden på [:p]..

Men jag vant da allikevel... og skulle det gå for ille, var det bare å lagre og starte på nytt.. til man vant [:p]..

Hva heter forøvrig det siste CM spillet?...

MARCHING ON TOGETHER!



Treningsopplegget har i de siste utgivelsene bliitt litt lettere å ta seg av. Litt mer oversiktilig og ikke alt rotet med alle øvelsene. Kommer ny versjon; FM2007, på fredag, er verdt å sjekke ut...!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

SirOlsen

Re: Til managerkyndige på forumet
« Svar #32 på: Oktober 17, 2006, 16:03:17 »
quote:
Originally posted by samadhi



Treningsopplegget har i de siste utgivelsene bliitt litt lettere å ta seg av. Litt mer oversiktilig og ikke alt rotet med alle øvelsene. Kommer ny versjon; FM2007, på fredag, er verdt å sjekke ut...!

marching on together,
derudaf forever...


Takker for tipset!.. det skal jeg sjekke ut [:)]

Da wer det FIFA 07 og FM2007 som står for tur.. men jeg er noe usikker på om jeg skal velge Fifa07 til vanlig XBOX eller om jeg skal kjøpe det som kommer ut til 360... hva tror du?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

samadhi

Re: Til managerkyndige på forumet
« Svar #33 på: Oktober 17, 2006, 16:44:11 »
Som ny manager går jeg for George Graham. Han er en erfaren ringrev som har gode resultater å vise til, blant annet i Leeds. Sist gang overtok han ett lag mye i oppløsning, mye likt det vi ser i dag. Han tok den gangen grep om den defensive organiseringen og bygde laget med en del smarte spillerkjøp. Molenaar, Halle, Håland, Hiden, Ribeiro og Jimmy er alle spillerkjøp jeg husker som spennende og til dels suksessfulle sammenlignet med pris. Han er også en managertype som ikke tolererer noen form for stjernenykker, noe Brolin og Yeboah fikk erfare.

Det som eventuelt skulle tale imot en ansettelse av GG er jo at han ikke er verdens mest populære på ER etter overgangen til spurs. Han uttalte jo dengang at han hadde tatt laget så langt det var mulig, for så å se DOL komme opp med Kewell, Woodgate, Smith etc ett pardager senere, og det var nettopp mangelen på satsing av ungdom som var mangelvare fra GG. Likvel tror jeg han kunne gjort en god jobb som manager for Leeds...

Andre kandidater jeg kunne tenke meg er Newell og Curbishley. For all del ikke gi oss noen Hoddle, Souness eller Robson!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

R - R

Re: Til managerkyndige på forumet
« Svar #34 på: Oktober 17, 2006, 17:37:46 »
quote:
Originally posted by MrK

det gjør det men husker ikke hva og det ble ingen suksess - FM tok de "flinke" og videreutviklet!



Riktig. Problemet til CM etter at dei skilte lag er at dei kom vanvittig i bakleksa. Spela kom ikkje ut før langt ut på våren (altså rett før sesongslutt), og var gjerne treigare, uoppdatert og full av bugs samanlikna med FM.

Så, viss folk skal kjøpe eit managerspel, så blir d FM. Berre så fordømra synd FM kjem ut i slutten av oktober, ikkje så lenge før eksamenstid... farlig farlig[:D]

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

AndyMathie

Re: Til managerkyndige på forumet
« Svar #35 på: Oktober 17, 2006, 17:49:33 »

Da wer det FIFA 07 og FM2007 som står for tur.. men jeg er noe usikker på om jeg skal velge Fifa07 til vanlig XBOX eller om jeg skal kjøpe det som kommer ut til 360... hva tror du?...

MARCHING ON TOGETHER!
[/quote][/font=Andale Mono]


Hadde satset på XBOX360 versjonen. Skal visstnok være neste generasjons fotballspill med veldig høy IQ. Gleder meg vilt til det er på plass og kommer definitivt til å kjøpe spillet samme dag som det kommer ut.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

stefan

Re: Til managerkyndige på forumet
« Svar #36 på: Oktober 18, 2006, 04:18:04 »
Det jeg savner er en god taktiker som tør å rokkere på laget.Vi har vel ikke hatt en knallmanager siden Revie sine dager:(

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Ronald

Re: Til managerkyndige på forumet
« Svar #37 på: Oktober 18, 2006, 04:54:14 »
Den må eg bare kommentere. HALLO!!!!
Howard Wilkinson var en STOR mann for LEEDS [}:)] Det er vanskelig å forestille seg hvor Leeds hadde vært dersom ikke han hadde overtatt laget når vi var på full fart nedover i liga systemet. Den mannen skulle ALDRI vært sparket. UGH[:(!]
Han var, etter min mening, Leeds svar på Alex BEDWETTER f....
quote:
Originally posted by stefan

Det jeg savner er en god taktiker som tør å rokkere på laget.Vi har vel ikke hatt en knallmanager siden Revie sine dager:(

ehm hello?



"No hadde det vært godt med en Whisky."

Masinga

Re: Til managerkyndige på forumet
« Svar #38 på: Oktober 18, 2006, 05:37:39 »
Jeg ser gjerne David O`Leary tilbake i Leeds United. Jeg husker DOLs avskjedskommentar da han lusket ut portene på Elland Road at han følte han ikke hadde fullført jobben i Leeds United og gjerne kommer tilbake på et senere stadium.

DOL gjorde det meste riktig fram til senhøsten 2002. Da tok kjøpemanien overhånd, som det har gjort for utallige andre managere på øyriket. Men de har sluppet billigere unna og har hatt styreformenn som har sett lysene brenne rødt. Selvsagt vil alle managere ha de beste spillerne i verden. Det er en styreformanns fordømte jobb å si nei. Ridsdale gjorde det ikke og spilte poker med andres penger.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Kato

Re: Til managerkyndige på forumet
« Svar #39 på: Oktober 18, 2006, 05:39:17 »
Jeg ser svært gjerne en manager i stolen.... uansett hvem.... Kjære Gud skaff oss en manager
 

R - R

Re: Til managerkyndige på forumet
« Svar #40 på: Oktober 18, 2006, 07:30:25 »
quote:
Originally posted by AndyMathie


Da wer det FIFA 07 og FM2007 som står for tur.. men jeg er noe usikker på om jeg skal velge Fifa07 til vanlig XBOX eller om jeg skal kjøpe det som kommer ut til 360... hva tror du?...

MARCHING ON TOGETHER!

[/font=Andale Mono]

Hadde satset på XBOX360 versjonen. Skal visstnok være neste generasjons fotballspill med veldig høy IQ. Gleder meg vilt til det er på plass og kommer definitivt til å kjøpe spillet samme dag som det kommer ut.

We are Leeds and we are proud of it!
[/quote]

Eller gi blaffen i FIFA 2007, og kjøp heller Pro Evolution 6. Mykje, mykje, mykje artigare og betre spel. Kan ikkje samanliknast ein gang.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

Re: Til managerkyndige på forumet
« Svar #41 på: Oktober 18, 2006, 07:32:12 »
R-R: men er det karriæremodus, ekte spillere og logoer på Pro Evo 6 da?


MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

Re: Til managerkyndige på forumet
« Svar #42 på: Oktober 18, 2006, 08:19:53 »
Det er nok desverre ikkje karrieremodus på PES nei. PES får for kvart år fleire lisensar og dermed ekte spelarar og logoar. Eg har tidlegare synst det har vore viktig, men etter å ha prøvd PES blei eg mindre opptatt av det når eg fann ut kor fantastisk det spelet var. Har faktisk ikkje klart å gå tilbake til FIFA fordi eg synst det er så dårleg samanlikna med PES, og dette kjem frå ein som var veldig stor fan av FIFA-serien tidlegare.

Men smak og behag. Skjønar lisensar kan vere viktig for enkelte for å få 'feelingen', men for meg har feelingen i større grad bestått av å få ekte fotballfølelse. Det finst og mange patchar ein kan laste ned som gjer at alle lag får ekte namn og spelarnamn, så moglegheitene er mange.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune