Bør SV trekke seg fra regjeringen?

Started by SirOlsen, October 16, 2006, 07:28:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Etter å ha svelget noen store kameler, bør SV trekke seg fra regjeringen?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

ja, for min del kan de gå av hele gjengen.. bare rot uansett...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

Absolutt ikkje. Ikkje høyr på alt du les i 'media'. VG og Dagbladet kan ikkje kallast aviser lenger. Er nærare Se & Hør enn noko anna.

Kvifor skulle dei trekke seg? Gi meg fem gode grunnar, så skal eg gi deg ti gode grunnar for kvifor dei ikkje skal? Med fleirtalsregjering har det blitt ekstra fokus på at dei kan gjere kva dei vil. Sjølvsagt kan ikkje dei det - dei må ta ansvarlege val, og forslaga må fortsatt gå igjennom tre parti med ulike standpunkt på enkelte saker.

SV: Ja, dei måtte svelge ein hårete kamel eller to med gassreinsinga, men dei har trass alt fått det med. Med Frp og Høgre ved makta ville det aldri blitt stilt krav til.

Alternativet er Høgre og Frp: kva vil dei gjere som denne regjeringa ikkje gjer? Billegare sprit, tobakk og kjøtt? Viss det er så enkelt, så ta den regjeringa, og sjå Norge bli ødelagt av Frp.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

quote:
Originally posted by R - R

Absolutt ikkje. Ikkje høyr på alt du les i 'media'. VG og Dagbladet kan ikkje kallast aviser lenger. Er nærare Se & Hør enn noko anna.

Hehe, jeg må først si at poenget mitt med denne tråden var å nettopp fremprovosere en debatt som du slengte deg på.. BRA MANN!

Men jeg har ikke kunnskap nok til å begrunne påstandene mine jeg gav i begynnelsen av topicen til at jeg tør begynne motargumentere deg på dette, for dette virker det som du er LANGT mere kompetent på enn meg [;)]

Men det bør da vel være flere med meninger rundt dette her på forumet? [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

ToreLA

Så du lagte altså bare et tema for å lage et tema? Gjengangeren i natt det tydeligvis.

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

SirOlsen

quote:
Originally posted by ToreLA

Så du lagte altså bare et tema for å lage et tema? Gjengangeren i natt det tydeligvis.

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

Vel, jeg har meninger om mangt, men det vil ikke si jeg har alt for stor kunnskap om alt.. Men det er en av poengene; ved å fremprovosere en slik debatt, så tilegner man seg kunnskap.. en vinn-vinn situasjon [^]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-