Main Menu

San Sao

Started by dexter90, October 22, 2006, 05:00:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dexter90

Hvor ble det av denne sinnsykt digge brusen? Husker i 2003, da jeg kjøpe den hver helg[:D] Men så ble plutselig brusen vekke fra brushyllene i butikkene. Hvorfor, noen som vet?

Dennis

Kanskje det bare var du som kjøpte den??

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Ferre

Helt forferdelig brus...

-WE'LL BE BACK-

Bye

Når vi så er inne på leskedrikker; hvor ble det av Crystal Pepsi!? DEN var digg,den!
Trønder i Bergen!

Sten

Apropos leskedrikker. Jeg sier som Lids: "Full og gal, Dimmu Borgir betyr mer enn Leeds U akkuart nå. Blues og andre morsomme greier, betyr det samme som Mark Knopfler. jo da."

kan det bedre sies?!? DOG!!!!

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)
Sten

SirOlsen

Apropos fantastiske leskedrikker... hvor ble det av den uslåelige "Løvetannbrusen"??!... den var god den!!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sheridan

Perry Brus ispedd ymse kjemikaler....da er jeg inne på samme tanken som Lids:

"Full og gal, Dimmu Borgir betyr mer enn Leeds U akkuart nå. Blues og andre morsomme greier, betyr det samme som Mark Knopfler. jo da."

[:D]

lojosang

Hvor det ble av San Sao? Jeg kan ikke tenke meg annet enn at Mørkets Fyrste, eller Fanden, Tykje eller S****n om du vil, fikk et ørlite snev av dårlig samvittighet for denne siste plagen han utsatte menneskeheten for at han trakk produktet tilbake.

De prøvde å gi flasker vekk gratis på campus på Gløshaugen for et par år siden. Folk gikk kilometerlange omveier for å slippe å bli utsatt for svinmakta.

Nei, at San Sao allernådigst er forsvunnet fra jordas overflate anser jeg som et indisium på at det FINNES gode krefter i verden, og slikt varmer i disse grusomme tider.

Takk!

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav