Synes synd på Carver

Started by SveinArve, October 24, 2006, 03:27:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SveinArve

Han har visst forlatt Elland Road med øyeblikkelig virkning. Så Geddis har ansvaret for kampen i morra

Tusen takk for alt Carver. DU gjorde ditt beste, skulle ønske spillerne gjorde det samme.
Tror vi hører mer fra den mannen..
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Ferre

Takk for din tid i klubben Carver!

Lykke til videre.

-WE'LL BE BACK-

auren

Maa vi betale kompensasjon til Carver ogsaa?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

marve

Synes også synd på mannen ,men det måtte bli sånn .
Egentlig synes jeg også forferdelig synd på kevin b  ,han elsket virkelig å være manager for vårt kjære leedsu .

Dennis

Var selvsagt kjedelig at spillerne ikke viste Carver nok respekt til at laget ville heve seg.

Takk for jobben, Johnny C!

Bryan Robson sa vel i sin tid at vi hadde gjort et varp når vi fikk John Carver til klubben. *sukk*

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

MacMurder

Carver virka som en likandes kar og bør applauderes neste gang han besøker E.R.

R - R

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~916831,00.html

Hadde trua paa Carver. Han lukkast ikkje her, men i ein anna klubb med litt betre foresetnadar trur eg han kan lukkast.

Lukke til!

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Jon R

Carver har min fulle sympati. Ble "tvunget" inn i jobben og viste seg ikke å være den voksen. Han er trolig allerede legendarisk i negativ forstand i Leeds kretser og Carver må trolig leve med et stigma i lang tid fremover. Ingen ved sine fulle fem vil vel ansette denne mannen som manager eller trener den nærmeste tiden? Vi får håpe jeg tar feil. [V]

Jon R.
Jon R.

soumoh

quote:
Originally posted by auren

Maa vi betale kompensasjon til Carver ogsaa?

Det må vi sikkert.

We'll be back.
We'll be back.

tori_no

quote:
Originally posted by Jon R

Ingen ved sine fulle fem vil vel ansette denne mannen som manager eller trener den nærmeste tiden? Vi får håpe jeg tar feil. [V]

Jon R.

Ã... joda, noen er det nok. Husk at noen er dumme nok til å ansette Dennis Wise som manager. Og andre er dumme nok til å ansette Paul Ince som manager. [:D] For ikke å glemme Roy Keane.

Masinga

Synd på Carver, ja. Nå må det ryddes i daukjøttet. Det er kommet så langt at det bare er ganske få spillere jeg har sympati for i Leeds United.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

rd1

det vel ikke synd på mannen! han nådde bare sitt inkompetanse nivå brått og brutalt.. Det samme gjorde Kevin B, men han gjorde det gradvis..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Sleivind

Carver forsvinner ut dørene ja. Nå står vi vel egentlig uten både manager og care-taker. Og i morgen stiller vi faktisk med en care-care-taker[^]

Asbjørn

quote:
Originally posted by tor

Ã... joda, noen er det nok. Husk at noen er dumme nok til å ansette Dennis Wise som manager. Og andre er dumme nok til å ansette Paul Ince som manager. [:D] For ikke å glemme Roy Keane.

...du glemte Souness... [:0][:0][:0]

Forresten, så flott å se at du støtter nyemanageren vår... (hvis det blir han nå da...)

It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

tori_no

quote:
Originally posted by Asbjørn

QuoteOriginally posted by tor

...du glemte Souness... [:0][:0][:0]

Forresten, så flott å se at du støtter nyemanageren vår... (hvis det blir han nå da...)

Souness er vel ikke ansatt noen plass i øyeblikket, så han kunne jeg ikke ta med.
Og så støtter vi laget og manageren når det kommer til stykket, i mellomtiden så slår vi dårlige spøker.......

Peter7

quote:
Originally posted by tor

quote:
Originally posted by Jon R

Ingen ved sine fulle fem vil vel ansette denne mannen som manager eller trener den nærmeste tiden? Vi får håpe jeg tar feil. [V]

Jon R.

OG David O'Leary ... [:o)]

Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

chief

Carver fikk 34 dager i managerstolen.
10 mindre enn Legendariske Brian Clough.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

R - R

quote:
Originally posted by chief

Carver fikk 34 dager i managerstolen.
10 mindre enn Legendariske Brian Clough.

1 4 all and all 4 1

Men Carver var aldri fast tilsett. Mange Caretaker managerar som har opplevd d same som Carver [:)]

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

raggen

ønsker også JC lykke til videre. synd  det skulle ende på denne måten.

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sleivind

Det var nå hvertfall kjekt å lese at Carver ikke har noen vonde følelser etter å ha blitt presset ut av klubben!

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~916955,00.html

Tom S

Det var synd at det skulle ende med fritt fall for JC og hans korte tid som caretaker, men han fekk ein fin flying start.

JC gjorde nok så godt han kunne i den situasjonen Leeds var i, men han var nok aldri sjefen.

Takk for innsatsen JC!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!