Chelski light

Started by MrK, October 24, 2006, 17:38:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrK

men uten den store cash tilførselen.

Mangt er sagt om ny manager etc. men faktum er at vi siden i våres ikke har prestert veldig bra. vi tok oss til play off men følte egentlig at vi underpresterte og det har vi fortsatt med.

Hva blir greia med Dennis og Gus som forsåvidt er to vidt forskjellige personer og spillere - hva kan vi forvente og hva krever vi?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Ex-Chelsea prydar (?) Elland Road:

Karl Hot Shot

Vi kan nok dessverre ikke (realistisk) forvente noe særlig av Dennis Wise og Gustavo Poyet i ledelsen på Elland Road. De makter sikkert å få til en aldri så liten snuoperasjon nå (ala den Peter Reid fikk til først, når han overtok i mars 2003), slik at vi beholder statusen som CCC-klubb også i 2007/2008-sesongen. Forventningene til disse to bør altså ikke være høye. Men kravene fra Leeds United-fansen vil alltid være skyhøye. Det som er så forbasket synd, er at avstanden mellom hva vi med litt realisme kan forvente, og hva vi krever (tilbake til Premier League), bare blir større og større for hver håpløs ansettelse fra styret.

Sheridan

Jeg tror du tar feil Karl.
Og at dette blir en god løsning for Leeds United på kort og lang sikt.
Du hadde selv Gary Mac blant dine valg - jeg ser absolutt ingen forskjell på Wise og Macca. Bortsett at Dennis er Chelsea gutt. Begge er relativt ferske i gamet.

At Wise sverger til den spillestil som har kjennetegnet alle gode Leeds årganger bør vi alle være glade for. Tenk deg en Hoddle ved roret. Der henger ingen garantilapp rundt hodet på noen som helst av managere, og alle skal starte ett sted...

Skjønner ikke at du gidder å være så negativ før en ball i det hele tatt er sparket. Alt det du skriver går på hvordan DU føler det, og det er jo forsåvidt greit, for det gjør vi jo alle sammen. Men gi nå duoen en fair sjanse! Dette kan bli bra dette!

Per-Stian

quote:
Originally posted by Sheridan

Jeg tror du tar feil Karl.
Og at dette blir en god løsning for Leeds United på kort og lang sikt.
Du hadde selv Gary Mac blant dine valg - jeg ser absolutt ingen forskjell på Wise og Macca. Bortsett at Dennis er Chelsea gutt. Begge er relativt ferske i gamet.

At Wise sverger til den spillestil som har kjennetegnet alle gode Leeds årganger bør vi alle være glade for. Tenk deg en Hoddle ved roret. Der henger ingen garantilapp rundt hodet på noen som helst av managere, og alle skal starte ett sted...

Skjønner ikke at du gidder å være så negativ før en ball i det hele tatt er sparket. Alt det du skriver går på hvordan DU føler det, og det er jo forsåvidt greit, for det gjør vi jo alle sammen. Men gi nå duoen en fair sjanse! Dette kan bli bra dette!

Støttar meg t den, Sheridan. D vil alltid vere mange ubesvarte spørsmål ved nytiletjing av managerar. Eg vart kvalm når eg såg Souness og Hoddle på lista over potensielle trenarar. La oss sjå kva som skjer no, før vi tek ei oppsummering. Come on Leeds - MOT!!!