Main Menu

Russen 2007

Started by Lars E, November 10, 2006, 05:39:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Lars E

Noen her inne som er Russ i år? [8D][8D]

Eventuelt noen av dere veteraner som har et russemotto dere synes er verdt å nevne? [:I]

Forever Leeds

Forever Leeds

pale

Hvorfor henge seg opp i bagateller når det fins trær.

Et greit motto i dagens Leeds-tider.

Sten

Jeg er ikke russ for jeg er Sten.

Sten
Sten

Sheridan

quote:
Originally posted by Sten

Jeg er ikke russ for jeg er Sten.

Sten

Jeg er ikke rusa for jeg er stein?
Hva mener du egentlig?

lojosang

Ah! Russen har nok aldri vært så ille som i år heller, tenker jeg [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Sten

En ganske vanlig formulering på russekort (eller antirussekort) på 70-tallet: Jeg er ikke russ for jeg er Stein. Mest populært blant folk kalt Stein selvsagt, men funker (like dårlig) for folk kalt Sten.. :)

Sten
Sten

lojosang

Lettere å komme opp med gamle travere som du absolutt MÃ... unngå, forresten, Lars Eirik
-Sug og svelg, helg-klassikeren står på 25% av alle russekort hvert år.

Men OK, la meg prøve å hoste opp et par forslag:
"Hva med morrabrød, Fedon?"

- Leif Olav

Jon R

Jeg er er russ i 2007. [:)]

Edit:  Nei, forresten. Sorry. Det var visst i år jeg var russ. Eller var det ifjor? Eller var det året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Eller året før det? Ja, det tror jeg visst det var ja. 1983 var det visst. [8)]

Jon R.
Jon R.

lojosang

Mitt eget var forresten "Jeg hadde framtiden planlagt. Men så stengte de Reitgjerde."

Gjett om jeg var irritert på myndighetene som åpna Reitgjerde igjen mens kortene var i trykken.
Ellers var jo stort sett kommentaren jeg fikk på denne intellektuelle humorperlen bare "Hæh?"

Sånn går det når underlivet ikke er involvert. Derav forslaget ovenfor.

- Leif Olav

Lars E

Haha[:p]

Forever Leeds

Forever Leeds

Svend Anders

Mener det står med liten skrift i medlemsbetingelsene i LUSCOS at ethvert medlem forplikter seg til å ha LEEDS UNITED godt plassert på russebil/buss i alle fall.

Selv slapp jeg å kjøre dákkurat denne hvite (!) løgnen med de jeg delte bil med, da 6 av 8 var Leeds-supportere og de to siste ikke interesserte seg for idretten...

Lue-navn var Smithy.
Det samme var russekortet, med bilde av Alan.
Member of: LUSCOS - på russekortet.

Husker ikke alle andre detaljer men jeg hadde også en skriftlig beklagelse på trykk i TPN fordi jeg var RØD-russ.

Svend

http://www.svendanders.com/luscos.html
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Lars E

Heldigvis er jeg blå.[:)] (Men nesten alle vennene mine er røde, så jeg forventer litt juling..)

Forever Leeds

Forever Leeds

Svend Anders

Annet motto jeg husker en venn kjørte på kortet:

"Skal vi leke bananasplit?
Jeg kan være banana og du kan være split!?"

(vil vanligvis bli ansett å funke best om du er gutt og den du gir det til er hunkjønn)

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders