Football Manager 2007

Started by Ferre, September 24, 2006, 20:39:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lars E

Ja ser dette. Digg!!

På grunn av at flere internasjonale spillbutikker har ignorert Sports Interactive og SEGA sin satte slippdato ved å allerede ha begynt å selge Football Manager 2007 allerede for noen dager siden har nå SI og SEGA valgt å flytte slippdatoen frem til i dag. Spillet har derfor vært å finne i enkelte spillbutikker i Norge allerede i dag tidlig.

Forever Leeds

Forever Leeds

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

SirOlsen

Utrolig underholdene og bra spill!.. har vel bare funnet frem et minimum av alle funksjonene enda, men herregud så mye bra! [:)]

Eneste minuset er at det er en del småfeil.. er drøssevis av skrivefeiler i allefall..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Papi

Nokon som er keen på og spille nettverk??

Vi må nok då legge inn i dealen at våres kjære Leeds må styres av dataen...

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

SirOlsen

Spiller gjerne nettverk :) men ser helst at jeg får lede Leeds, for nå leder jeg ligaen med 10 poeng etter spilt 33 kamper :) Sånn skal det gjøres karer! [:D]

Premier League!! Here we come!!! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Papi

Tørr eg spørre etter tips? :p sliter med og score mål, men midtforsvaret med kristjan ørn sigurdsson og killer er fantastiske....

formasjon? Spillere??

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ferre

Slier også med å gjøre det bra med Leeds, finner ikke den rette taktikken...

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Sleit med Leeds, men prøvde en save med Juventus. 99poeng i første sesong (startet med -17) og ingen tap :D

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Budda

quote:
Originally posted by Papi

Tørr eg spørre etter tips? :p sliter med og score mål, men midtforsvaret med kristjan ørn sigurdsson og killer er fantastiske....

formasjon? Spillere??

Du kan jo prøve med mer offensiv mentalitet eller en bytte formasjon. Jeg kjøpte inn ny spiss da spissene ikke scoret nok mål. Teamtalk og utsagn til pressen er også med på å påvirke utfallet av kampene
Endre

SirOlsen

quote:
Originally posted by Papi

formasjon? Spillere??

Bygg opp formasjonen din i henhold til det du ser på "posisjoner" under hver spiller, og hvor dem foretrekker spille og spiller best.. se også hvilken fot de skyter best med... spesiellt for spissene avhengig om de er på høyre eller venstre side...Cresswell har scooret 30 mål, og vi har snart spilt 35 kamper i ligaen.. og leder med 12 poeng.. Taktikken ser du an i henhold til motstander du møter... Er det en motstander som man kan være offensiv og ligge høyt med forsvaret på, så gjør du det.. prøv å pass på at moralen til spillerne er høyt.. det har jeg nytt godt av.. og spiller de en elendig førsteomgang... KJEFT SOM FAEN i pausen, og så gå tilbake til kamp.. Spiller enkeltspillere fortsatt dårlig, bytt dem..

Når det gjelder en bra ung spiller jeg har funnet, anbefaler jeg "Michael Timlin" (eller noe slik).. Han spiller F V, M V S. Viser veldig lovende takter og kan kjøpes for en overkommelig penge..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

WHOW!... Leeds - Blackburn Wembley Stadion, FA CUP Semi.. 1-0 Nichols 18str...

I finalen gitt! [:o] Det hadde jeg ikke trodd gett.. [:D] Gud så jeg elsker dette spillet! [:D]

Opprykket er og sikret etter 42 spilte ligakamper! [:D] YES! MARCHING ON TOGETHER! Men forbanna kjipt at Cresswell, som er toppscoorer ble skadet nå [:(]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Leppan

sliter med leeds på fm, noen som har noen tips om formasjoner, kjøp og salg av spillere, lån av spillere, hadde vært fint med noen tips.

Glory years will come again!

Erik_

Vil tipse deg om en godt brukt 'floskel' her på forumet.

Den går som så.

Sjekk denne tråden: http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=6656 [:D]

By the sea. Er ikke litt av sjarmen med FM å finne spillere og den rette formasjonen selv... uansett, dine likesinnede henger på denne tråden Leppan.
...Cheats cheats cheats... [:o)]

Lars E

Hver Leedsgame jeg har ender opp i fiasko, kanskje fordi jeg sverger til en 41212 formasjon uten vinger. Hmm.. Hyyysj.. En dag vinner jeg Champions League med den formasjonen.

Har gjort noen gode kjøp da: Eastwood, Sapara og Ireland. Ligger på 9ende plass etter 10 kamper spilt, sesong 2. Har solgt det aller meste av daukjøttet (Crainey var vel den første ut døra..hihi[:p]) og økonomien ser bra ut nå. Mangler bare resultatene.

Sullivan/Lund
Kelly - Foxe - Kilgallon - Parker
Derry
Nicholls Ireland
Sapara (OMS - fri rolle)
Eastwood Cresswell

Ønskeliste:
Ny keeper
Ny høyre back
Ny midtstopper
(er helt klart bakover jeg sliter)

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

quote:
Originally posted by Larseirik

Hver Leedsgame jeg har ender opp i fiasko, kanskje fordi jeg sverger til en 41212 formasjon uten vinger. Hmm.. Hyyysj.. En dag vinner jeg Champions League med den formasjonen.

Har gjort noen gode kjøp da: Eastwood, Sapara og Ireland. Ligger på 9ende plass etter 10 kamper spilt, sesong 2. Har solgt det aller meste av daukjøttet (Crainey var vel den første ut døra..hihi[:p]) og økonomien ser bra ut nå. Mangler bare resultatene.

Sullivan/Lund
Kelly - Foxe - Kilgallon - Parker
Derry
Nicholls Ireland
Sapara (OMS - fri rolle)
Eastwood Cresswell

Ønskeliste:
Ny keeper
Ny høyre back
Ny midtstopper
(er helt klart bakover jeg sliter)

Forever Leeds

Et tips er å se på de foretrukne posisjonene til spillerne du ønsker bruke, og forsøk å bygg opp formasjon ut ifra det.. når det kommer til taktikk, om du vil være offensiv, defensiv osv osv.. må du nesten føle deg litt frem... feks, direkte pasninger, kan du kjøre litt hurtig temp og evt kontringer + target man.. Ved korte pasninger, lønner det seg tydeligvis å ha et lavt tempo.. ja.. miks og prøv deg frem.. men varier mellom hva du sier i TeamTalk til spillerne og sørg for all del å holde motivasjonen oppe.. ikke kjeft huden dems full på bortebanetap.. På hjemmebane kan du ta litt hardere i.. Jeg har gått for å ha "super" moral så mye som mulig, og det virker som om de spillere som har "super" moral, står ekstra godt på...

Men jeg gikk nettopp på to smeller borte mot FFK og Sparta Sarpsborg da i Off-Season.. ellers vant jeg nettopp CCC og FA-Cupen [:D] .. nå står PL, UEFA Cup og er blitt fersk landslagssjef for Australia.. skal spille første kampen nå.. men tar det i morra [;)]
Om jeg kommer til å være like heldig i denne sesongen, er vel lite sannsynlig.. styret forventer i allefall at jeg skal gjøre ALT i min makt for å unngå nedrykk [;)].. sukk... jeg sier bare: ----->

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Leppan

HATER FM, klin umulig å få til noe med Leeds................

SirOlsen

quote:
Originally posted by Leppan

HATER FM, klin umulig å få til noe med Leeds................

Gå til FM tråden under "Spill og tips forum" her på forumet.. der finner du noen tips [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Skal føre Kopervik I.L. til Champions League nå tenkte jeg. :)

Forever Leeds

Forever Leeds

Ferre

quote:

Forever Leeds

Lykke til [;)]

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

quote:

Forever Leeds

Der må jeg og slenge meg med å si lykke til! [;)]
Har du forresten vært inne på editoren og endret på statistikkene av deg selv?! [:p] hehehe

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Hehe nei men burde kanskje gjøre det. Har skåret 1 mål på de 12 siste kampene.. aiai.

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Haha, editor + Larserik = boost og toppscorer vettu [:D] hehe... har ikke fått sjekka editoren enda jeg.. noen som vet om den er noe bra?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-