Kampen i går

Started by h.b, November 12, 2006, 14:56:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Vi vant en herlig 3-0 seier mot et formlag.Men heldigvis glemte de igjen formen i Colchester. Vi ble til tider utspilt på midten selv om resultatet skulle tilsi noe annet. Herlig å se at Blake har selvtillit. Herlig straffe. Men er redd vi må prestere bedre i neste kamp for å få 3 poeng.Jeg savner mere aggresivitet på ballfører. Slik det virket så løp Leeds spillerne mye imellom. Men seieren i dag var viktigst uansett hva vi måtte mene om spillets gang[;)]

SirOlsen

Yeah!

I feel good!.. nananana...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

tommyolsen

Var fantastisk godt med seier i går! Var vel ikke den beste kampen som er spilt i Championship, men godt å score tre mål.
Forsvaret klarte seg godt i går, men jeg er ikke helt sikker på at Stack er vår beste keeper. Han er av og til på "skogstur"...
Midtbanen blir løpende mye i mellom, og presset når vi har tapt ballen er alt for dårlig. Det gjelder forøvrig hele laget. Vi klarer ikke å presse som et lag, men det jobbes en og en.
Blake var vår beste spiller i går, og han virker god i sin frie rolle litt bak spissene.
Neste kamp er 18. november hjemme mot Southampton. Vinner vi der tror jeg vi kan begynne å se oppover på tabellen igjen!

Leeds hilsen

Tommy

Jon R

Når Derry kontinuerlig sender ballen i beina på motspillere, må det bli vanskelig å etablere et overtak på midten. Og hvorfor i h...... disse livsfarlige ballene på tvers som han har lagt seg til denne sesongen???? (Ser at jeg er helt i utakt med resten av folket her [}:)])

Forskjellen på lagene igår var først og fremst playmakeren Robbie Blake. Det har vist seg som en liten genistrek av Wise å bruke Blake som "attacking midfielder. Nå gleder vi oss til snart å se Howson eller Rose i en tilsvarende rolle! [:p]

Jon R.
Jon R.

Jon R

Børsen: Stack 6, Foxe 6, Heath 6, Kilgallon 6, Crainey 6 - Douglas 6, Derry 5, Lewis 6 - * BLAKE 8 - Horsfield 5, Cresswell 7

Jon R.
Jon R.

Sleivind

quote:
Originally posted by Jon R

Når Derry kontinuerlig sender ballen i beina på motspillere, må det bli vanskelig å etablere et overtak på midten. Og hvorfor i h...... disse livsfarlige ballene på tvers som han har lagt seg til denne sesongen???? (Ser at jeg er helt i utakt med resten av folket her [}:)])

Forskjellen på lagene igår var først og fremst playmakeren Robbie Blake. Det har vist seg som en liten genistrek av Wise å bruke Blake som "attacking midfielder. Nå gleder vi oss til snart å se Howson eller Rose i en tilsvarende rolle! [:p]

Jon R.

Derry blir dårlig når laget blir dårlig. Og alle de fatale tversoverpasningene kommer når vi leder 3-0.

Tom S

Er ikkje heilt einig når du seier at Derry sender ballen kontinuerlig i beina på motspiller.
Derry gjorde ein stor kamp igår og bestemte det meste på midten i første omgang. Det er heilt tydeleg at han ikkje har godt nok treningsgrunnlag, og etter ca 60 minutter er han så sliten at han byrjar med ein del horrible tversoverpasninger som gir colchester fleire farlige overganger.

Blake har imponert stort etter han fekk tillit av Wisey.
Som eg har nemt tidlegare har han såpass fotball i seg at han gjerne er den playmakeren vi har sakna.

Vi må på ingen måte miste bakkekontakten etter sigeren igår (for det var ingen stor fotballkamp), men glede oss over tre poeng og null baklengs. Dette kan/må gutta bygge videre på!

quote:

Jon R.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

quote:
Originally posted by h.b

Vi vant en herlig 3-0 seier mot et formlag.Men heldigvis glemte de igjen formen i Colchester. Vi ble til tider utspilt på midten selv om resultatet skulle tilsi noe annet. Herlig å se at Blake har selvtillit. Herlig straffe. Men er redd vi må prestere bedre i neste kamp for å få 3 poeng.Jeg savner mere aggresivitet på ballfører. Slik det virket så løp Leeds spillerne mye imellom. Men seieren i dag var viktigst uansett hva vi måtte mene om spillets gang[;)]

Faktisk heilt einig me deg, Håkon. Vi delar synet på siger og innsatsen som låg bak. Ingen banebrytande forestilling som fekk meg t å berre tenkje positivt, ikkje sikker på siger i neste kamp. Pressleddet har vore vårt kanskje største problem denne sesongen, og eg såg diverre inga betring der igår. Derry verkar å vere heilt ute av form endå. Gledar meg t å få Nicholls tilbake i hans posisjon.

Per-Stian

quote:

Børsen: Stack 6, Foxe 6, Heath 6, Kilgallon 6, Crainey 6 - Douglas 6, Derry 5, Lewis 6 - * BLAKE 8 - Horsfield 5, Cresswell 7

Jon R.

Nesten einig me deg også, Jon. Tykte kanskje at Lewis kunne fått ein 7'ar og Cressy 6. Blake va vår store mann igår, Derry vår svakaste.

Jon R

quote:
Originally posted by Tom S

Er ikkje heilt einig når du seier at Derry sender ballen kontinuerlig i beina på motspiller.
Derry gjorde ein stor kamp igår og bestemte det meste på midten i første omgang. Det er heilt tydeleg at han ikkje har godt nok treningsgrunnlag, og etter ca 60 minutter er han så sliten at han byrjar med ein del horrible tversoverpasninger som gir colchester fleire farlige overganger.

Jeg tror Derry er på gang. Vant en rekke dueller igår og er innvolvert i oppbygningen av det første målet, men så var det disse grusomme pasningene hans da! Jeg er ovebevist om at vi hadde blitt hardt straffet for Derrys feil, hadde vi møtt et bedre lag enn Colchester! Og det var slett ikke bare den siste halve times han slo ballen rett i bena på motspillere når våre spillere var på vei fremover. Livsfarlig! For ikke å snakke om alle de ødelagte overgangsmulighetene.... [V]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Syns ikke Derry var vår svakeste i går. Foxe viste tydelig at han ikke hører hjemme på backposisjon: Out of position i hele andre omgang, og stort sett håpeløse pasninger hele veien. Fart var det heller ikke mye av, og han var vel over midtbanen én gang? Ble heller ikke imponert av Heath, som tapte mange dueller i lufta - dog uten at det ble de helt store farlighetene utav det. Faktisk var Crainey vår bestemann i forsvarsrekka i går, som til tross for de obligatoriske feilpasningene jobbet bra bakover og var mye involvert i spillet.

Blake var utrolig god i første omgang, men forsvant i andre. Får selvsagt stor kreditt for to glitrende mål. Horsfield var direkte svak og usynlig, og burde vært byttet med Moore mye tidligere. Syns Cresswell virker lettere i kroppen enn tidligere i høst, selv om han har langt igjen til toppform ennå. Douglas jobber som vanlig hardt og er mye involvert.

Alt i alt et flatterende resultat for oss. Vi får ta med oss poengene og de tre målene, og håpe at spillerne ikke tar av helt etter dette. Spillemessig er det slett ingen grunn til det.