Ny lånespiller: Melvin Bard

Started by Kato, September 01, 2026, 23:49:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Offentliggjort 15 min før vinduet stenger. Velkommen.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

....denne var jo litt morsom da  ;D
Welcome Mel B.
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

203 - Only two full backs made more progressive carries in the 2025-26 Ligue 1 season than Melvin Bard.

Shakespearean.

@OptaJoe

DOFFER

Velkommen og lykke til 🤞🏻
Håper han er bedre enn både Laurens De Bock og Isaac Schmidt🙏🏻
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Asbjørn

...i ryktetråden i går kveld tok jeg opp problemstillingen at Bard'en vår måtte gjøre intervjuet på fransk. Og tenkte at her kunne han bli isolert språkmessig, og at våre fransktalende Meslier og Rutter nå var borte.

Så kom eg på at han kom fra spill i Tyskland og klarte han seg der var det plenty med tyskspråklige i trenerapparat/spillergruppe...

Men først nååå dawnet det på meg at vi ikke nøyde oss med èn franskmann inn i går - får skylde på at det blei seint etter hvert  :o
#LUFC signed not one but two French players yesterday. One being Bahoya (Love that deal), the other being Melvin Bard.
https://x.com/A_Andersen_/status/2095159594376950007?s=20
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Quote from: Asbjørn on September 02, 2026, 18:29:14...i ryktetråden i går kveld tok jeg opp problemstillingen at Bard'en vår måtte gjøre intervjuet på fransk. Og tenkte at her kunne han bli isolert språkmessig, og at våre fransktalende Meslier og Rutter nå var borte.

Så kom eg på at han kom fra spill i Tyskland og klarte han seg der var det plenty med tyskspråklige i trenerapparat/spillergruppe...

Men først nååå dawnet det på meg at vi ikke nøyde oss med èn franskmann inn i går - får skylde på at det blei seint etter hvert  :o
#LUFC signed not one but two French players yesterday. One being Bahoya (Love that deal), the other being Melvin Bard.

Jeg nevnte jo i formiddag at vi nå har to franskmenn i troppen, som du også tydeligvis leste. Hvor seint ble det, sa du?  :)
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on September 02, 2026, 18:49:30Jeg nevnte jo i formiddag at vi nå har to franskmenn i troppen, som du også tydeligvis leste. Hvor seint ble det, sa du?  :)
Hah, ja. Det er ikke alt som går inn vettu.
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Melvin Bard (25) er klar for en låneovergang til Leeds United. Franskmannen kommer på lån fra Nice og Yorkshire-klubben betaler 850.000 pund for låneovergangen. I tillegg kan Leeds gjøre overgangen permanent for 4,3 millioner pund.

Ifølge VG er dette avtalen mellom klubbene.
Super Leeds since 1968

jaho

Quote from: Asbjørn on September 02, 2026, 18:29:14...i ryktetråden i går kveld tok jeg opp problemstillingen at Bard'en vår måtte gjøre intervjuet på fransk. Og tenkte at her kunne han bli isolert språkmessig, og at våre fransktalende Meslier og Rutter nå var borte.

Bard kom ikke fra spill i Tyskland Asbjørn,(hele karrieren i Frankrike..)det var det Bahoya som gjorde vettu..Ble seine kvelder på deg i dette transfervinduet.  ;)  ;D

Asbjørn

Quote from: jaho on September 03, 2026, 00:21:20Bard kom ikke fra spill i Tyskland Asbjørn,(hele karrieren i Frankrike..)det var det Bahoya som gjorde vettu..Ble seine kvelder på deg i dette transfervinduet.  ;)  ;D
;D
Tell me  Tell me

Dylan