Talentet som forsvant

Started by Lars E, November 28, 2006, 03:37:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lars E

Forever Leeds

Ferre

For en vits.

Så store forventninger vi hadde da han kom til Leeds, hehe [:)]

-WE'LL BE BACK-

ToreLA

Sammenlignet med Ruud van Nistelrooj? Det må ha vært av en full Ivar Hoff.

Jon R

Vi lo og tøyset litt av fitnessen og "attituden" til Ricketts da han debuterte for oss mot Derby i august 04. Vi harselerte med det fårete smilet hans da han ikke klarte å dempe en ball, eller bommet for nesten blank goal. Mannen fremstod rett og slett som useriøs. Han burde betalt tilbake hvert pund han har fått utbetalt i lønn de siste 4 årene. [xx(]

Jon R.
Jon R.

Giske

Han er den eneste profesjonelle fotballspilleren jeg har sett med opptil flere valker i bakhodet.. Kunne sikkert gjort det stort i tungvektsboksing!

www.giskeil.no

SirOlsen

Ja, hva skal en si... artiklen sier vel egentlig mere enn nok [:p]

For en flopp... synd det ble slik, da han kunne blitt en mann med stor M på baner rundt omkring..
Men han ble feit med stor F og virker som han gav fullstendig faen med store F`er istden...

Synes rett og slett hele greia med Ricketts er ganske trist...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Kickthemdown

Så det blir ikke noe mere av følgende :

Ricky for England!!

Eller hur...

Killa

SirOlsen

Haha, når han blir sparket ut av Southend, er det vel like sikkert som vi vinner alle kampene resten av sesongen [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Husker nå vi fikk ham., Flere her inne, meg inkludert, spådde at han kunne skåre en 20++ hvis vi fikk gang på ham igjen. Så feil kan man ta.

Forever Leeds

Forever Leeds

ToreLA

Så kan man jo spørre seg om vi virkelig fikk gang på ham? Jeg vil si et rungende nei.