Skrevet av Emne: Tresor Kandol googling....  (Lest 2491 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Onkel Ø

Tresor Kandol googling....
« på: Desember 08, 2006, 14:33:00 »
I mangel på nå fornuftig å gjør så søka æ litt på Tresor å fant en fin sak....

Denne saken er dog ute av verden ,men vi trenger strengt tatt ikke flere folk med disiplinære problemer....

Kandol faces court appearance
Tuesday Apr 04 2006 10:14
Barnet have confirmed that Tresor Kandol will appear in court later this week to be sentenced for driving offences.

 The former Dagenham & Redbridge striker was left out of the squad for Saturday's defeat at Boston United with the Bees insisting he was unable to travel to Lincolnshire for personal reasons.

The League Two strugglers have since issued a statement about their recent £50,000 capture.

It read: "Tresor Kandol is to appear at Waltham Forest Magistrates' Court on Friday to be sentenced for driving offences.

"The 24-year-old was granted conditional bail at Brent Magistrates Court on Monday and remitted to Waltham Forest after pleading guilty to charges of driving while disqualified and failing to attend court.

"Kandol missed the game against Boston United on Saturday after being arrested on warrant at 7am. He will report back for training on Tuesday."

FOR SALE : One set of morals never used will sell cheap....
FOR SALE: 1 set of morals, never used, will sell cheap ..

GeirO

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #1 på: Desember 08, 2006, 14:46:26 »
Dette er en yrkessykdom.....
MOT

Karl Hot Shot

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #2 på: Desember 08, 2006, 17:13:51 »
Det er noe som heter at man ikke skal bedømme folk etter utseende. Men siden dette er vesentlig for klubben, gjør jeg et unntak her. Det har altså plaget meg helt siden 24. oktober 2006, dette med utseendet til Dennis Wise og Gustavo Poyet. Det er plagsomt å se dem på benken, eller i nærheten av sidelinja, på hellig grunn på Elland Road, the home of football. De ser mindre smarte ut. "Den lille rotta med de stikkende øynene" har like godt tatt på seg grilldressbuksa, som for å understreke for de 20.000 at "jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffa". Gustavo Poyet er en hårsbredd bedre. Men heller ikke der lyser det universitetsutdannelse eller ordinær engelsk dannelse akkurat.

Når disse guttene skal leie inn spillere, må det bare bli folk på Tresor Kandols nivå. Det er "kick and run" og "hopefully some fun".
« Siste redigering: Desember 08, 2006, 17:19:00 av Karl Hot Shot »
 

pale

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #3 på: Desember 08, 2006, 17:28:08 »
quote:
Det er noe som heter at man ikke skal bedømme folk etter utseende. Men siden dette er vesentlig for klubben, gjør jeg et unntak her. Det har altså plaget meg helt siden 24. oktober 2006, dette med utseendet til Dennis Wise og Gustavo Poyet. Det er plagsomt å se dem på benken, eller i nærheten av sidelinja, på hellig grunn på Elland Road, the home of football. De ser mindre smarte ut. "Den lille rotta med de stikkende øynene" har like godt tatt på seg grilldressbuksa, som for å understreke for de 20.000 at "jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffa". Gustavo Poyet er en hårsbredd bedre. Men heller ikke der lyser det universitetsutdannelse eller ordinær engelsk dannelse akkurat.

Når disse guttene skal leie inn spillere, må det bare bli folk på Tresor Kandols nivå. Det er "kick and run" og "hopefully some fun".


Her lever fordommene i beste velgående ser jeg.
Hva med å bedømme dem ut fra hva de gjør og ikke hvordan de ser ut?
Det er vel ikke mange mange managere i England med universitetsutdannelse uansett?

Karl Hot Shot

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #4 på: Desember 08, 2006, 18:03:31 »
Jeg bedømmer dem ut fra hva de gjør. Jobben deres blir understreket av det dårlige inntrykket de gir fra sidelinja.
 

gand70@hotmail.com

  • Gjest
Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #5 på: Desember 08, 2006, 18:12:21 »
Lure i grunnen på hvordan Karl "hot shot" ser ut?

Ditt inlegg er egentlig helt bak mål,og er vel bortimot det simpleste jeg har lest på forumet.
Dette er først gangen jeg skriver hær,måtte bare kommentere noe så utrolig dumt.
Trudde egenlig Karl"fjott shot" hadde mere å fare med.

Karl Hot Shot

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #6 på: Desember 08, 2006, 18:42:44 »
quote:
Originally posted by gand70@hotmail.com

Lure i grunnen på hvordan Karl "hot shot" ser ut?

Ditt inlegg er egentlig helt bak mål,og er vel bortimot det simpleste jeg har lest på forumet.
Dette er først gangen jeg skriver hær,måtte bare kommentere noe så utrolig dumt.
Trudde egenlig Karl"fjott shot" hadde mere å fare med.



Ã… skrive "her" med æ, altså "hær", forteller vel egentlig alt om nivået på innlegget ditt. Og så var det åpningssetninga med "Lure" der det selvfølgelig skal være presens og "Lurer"! Kan ikke du gå på skolen litt først, før du skriver i et forum som dette?
 

Bites Yer Legs

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #7 på: Desember 08, 2006, 18:49:14 »
Nå er det vel verken Wise eller Gus som har designet "grilldressene". De bruker det utstyret de får tildelt av admiral. Syntes egentlig hele "pendress på linja" er selvhøytidelig. Setter pris på at Wise kler seg i klubbens flotte farger og ikkje står å brifer prada eller gucci( det vet vi han har råen til).

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #8 på: Desember 08, 2006, 18:50:38 »
stått opp på feil fot i dag "hot shot"?

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #9 på: Desember 08, 2006, 19:27:42 »
quote:
Originally posted by gand70@hotmail.com

Lure i grunnen på hvordan Karl "hot shot" ser ut?



Jeg har aldri møtt Karl Hot Shot, men det ryktes at han ligner på Martin Andresen. [8)]

Jon R. [:D]
« Siste redigering: Desember 08, 2006, 19:28:10 av Jon R »
Jon R.

Ferre

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #10 på: Desember 08, 2006, 19:52:56 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Det er noe som heter at man ikke skal bedømme folk etter utseende. Men siden dette er vesentlig for klubben, gjør jeg et unntak her. Det har altså plaget meg helt siden 24. oktober 2006, dette med utseendet til Dennis Wise og Gustavo Poyet. Det er plagsomt å se dem på benken, eller i nærheten av sidelinja, på hellig grunn på Elland Road, the home of football. De ser mindre smarte ut. "Den lille rotta med de stikkende øynene" har like godt tatt på seg grilldressbuksa, som for å understreke for de 20.000 at "jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffa". Gustavo Poyet er en hårsbredd bedre. Men heller ikke der lyser det universitetsutdannelse eller ordinær engelsk dannelse akkurat.

Når disse guttene skal leie inn spillere, må det bare bli folk på Tresor Kandols nivå. Det er "kick and run" og "hopefully some fun".



Skjønner at du er kritisk til jobben som Wise og Poyet har gjort så langt, men blir det ikke litt usaklig å kritisere utseendet deres?! Tror verken du, jeg eller noen andre her på forumet har grunnlag for å uttale oss hvor intelligent Wise/Poyet er. Kandol var dessuten en av våre beste spillere på lørdag, og jeg tror han vil vise seg å være et bra lån fremover.

Finn på noe annet å kritisere Wise/Poyet for enn utseendet, som jeg forresten ikke ser noe galt i [:p]

-WE'LL BE BACK-

gand70@hotmail.com

  • Gjest
Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #11 på: Desember 08, 2006, 19:54:59 »
Blandet litt dialekt inn i meldingen,du burde ikke henge deg opp
i detaljer Hot shot.
Glem hele saken!  
Vil ønske alle på forumet ei go helg og at Leeds slår Derby på lørdag.
Håpe det var riktig skrevet.

SirOlsen

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #12 på: Desember 08, 2006, 20:08:15 »
OI, temperatur her på formiddagen gitt! [:o]

la nå folk få se ut som dem vil.. nå skal vi vinne CCC, og that`s what we have to focus on [;)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

R - R

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #13 på: Desember 08, 2006, 20:18:41 »
Du sluttar aldri aa imponere Hot Shot. Makan til tovete innlegg.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #14 på: Desember 08, 2006, 20:43:30 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Det er noe som heter at man ikke skal bedømme folk etter utseende. Men siden dette er vesentlig for klubben, gjør jeg et unntak her. Det har altså plaget meg helt siden 24. oktober 2006, dette med utseendet til Dennis Wise og Gustavo Poyet. Det er plagsomt å se dem på benken, eller i nærheten av sidelinja, på hellig grunn på Elland Road, the home of football. De ser mindre smarte ut. "Den lille rotta med de stikkende øynene" har like godt tatt på seg grilldressbuksa, som for å understreke for de 20.000 at "jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffa". Gustavo Poyet er en hårsbredd bedre. Men heller ikke der lyser det universitetsutdannelse eller ordinær engelsk dannelse akkurat.

Når disse guttene skal leie inn spillere, må det bare bli folk på Tresor Kandols nivå. Det er "kick and run" og "hopefully some fun".

Javel???????

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Robert H.

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #15 på: Desember 09, 2006, 00:02:56 »
Du er et friskt pust på forumet Mr Hot Shot, men dette var lavmål [:(]

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Det er noe som heter at man ikke skal bedømme folk etter utseende. Men siden dette er vesentlig for klubben, gjør jeg et unntak her. Det har altså plaget meg helt siden 24. oktober 2006, dette med utseendet til Dennis Wise og Gustavo Poyet. Det er plagsomt å se dem på benken, eller i nærheten av sidelinja, på hellig grunn på Elland Road, the home of football. De ser mindre smarte ut. "Den lille rotta med de stikkende øynene" har like godt tatt på seg grilldressbuksa, som for å understreke for de 20.000 at "jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffa". Gustavo Poyet er en hårsbredd bedre. Men heller ikke der lyser det universitetsutdannelse eller ordinær engelsk dannelse akkurat.

Når disse guttene skal leie inn spillere, må det bare bli folk på Tresor Kandols nivå. Det er "kick and run" og "hopefully some fun".


Jon R

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #16 på: Desember 09, 2006, 00:18:54 »
Ha litt hum da gutter. [:)]

Jon R.
Jon R.

OPM

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #17 på: Desember 09, 2006, 00:31:33 »
Det er bare bra med litt spennvidde i meningene, men likevel bør vi gi Wise/Gus en fair sjanse før vi ti tillater oss å bli helt usaklige.... Jeg var en av 3 supportere som ikke hadde fått med hvor julebordet var forrige helg,og så derfor kampen på Sportsbaren. Kandol var faktisk en våre absolutt beste spillere. Bra innsats, - han vant dueller både i luften og på bakken. I tillegg viste han fint blikk for medspillere i gode posisjoner, selv når han selv hadde ballen. - Det er det ikke mange andre enn Robbie Blake og tildels Eddie Lewis som har i seg på dagens lag.

Ole P

OP
 

Budda

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #18 på: Desember 09, 2006, 00:41:09 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Ã… skrive "her" med æ, altså "hær", forteller vel egentlig alt om nivået på innlegget ditt. Og så var det åpningssetninga med "Lure" der det selvfølgelig skal være presens og "Lurer"! Kan ikke du gå på skolen litt først, før du skriver i et forum som dette?




Et ord: lavmål! Du burde selv vurdere å gå litt mer på skolen før du skriver flere innlegg på dette forumet. Ikke på grunn av dårlig renskrivning, men på grunn av manglende kvalitet på innleggende dine. Forresten, jeg unnskylder meg på forhånd hvis det er noen stave, komma eller andre grammatiske feil. Og dermed ikke er verdig til å skrive i dette forumet.
Endre

Peter7

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #19 på: Desember 09, 2006, 02:11:55 »
Foreslår at noen (evt. Karl selv) presenterer et bilde av Hot Shot, slik at vi ved selvsyn kan sammenligne pannehøyden hans med Wise sin.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SirOlsen

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #20 på: Desember 09, 2006, 03:28:22 »
Nei, nå får "vi" gi oss her da.. alle sammen..! :-/

Påminnelse: Topic heter

"Tresor Kandol googling..."

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

SirOlsen

Re: Tresor Kandol googling....
« Svar #21 på: Desember 09, 2006, 07:07:08 »
quote:
Originally posted by baste

"Hot Shot"....har sikkert bare glemt "pillen" sin..idag..he he. Enig i at Wise ikke ser så særlig "vis" ut. Men å kristisere noen som skriver dialekt her inne..den e drøy. Ny norsk kan du gjerne kritisere...der vil vi i så fall være enige....Trur rett og slett vi trenger noen "gla meldinger".....Laaange dager førr oss LEEDS fans...



Det har du nok rett i.. vi trenger litt "vtiamininnsprøytninger".. Men synes det har vært litt vèl mye angrep på hverandre her inne på forumet de siste dagene.. uten å dra frem enkeltpersoner.. Noe jeg selv har blitt bevisstgjort på tidligere av moderatorer og dermed ser jeg kanskje ting litt annerledes nå.. Og det er jo et poeng at det er jo ikke noe koselig å se at vi supportere som har en kollektiv interesse i Leeds skal sitte her og angripe hverandre her inne på forumet..

Jeg har fått en god del pepper for at jeg er så aktiv her inne som jeg er og ynes jo ikke det er spesiellt koselig, men det er noe jeg allikevel må delvis finne meg i når jeg allikevel velger å benytte meg av forumet her..

Poenget er allikevel at det blir jo ikke noe koselig stemning ut av det.. vi går en jul i møte, som skal være fredelig og god og en fortsatt hard sesong som Leeds-supportere.. og da bør vi vel kanskje alle tenke oss litt om i henhold til å bedrive personangrep her inne. Det er vel heller ikke spesiellt representativt for nye brukere på forumet.. Det kan jeg jo selv skrive under på, som ble bruker av dette forumet akkurat nå krigen vedrørende styret i LUSCOS sto på som værst..

Og uansett er jo dette en tråd om Tresor Kandol. Ikke en tråd vi skal drive å hakke på hverandre?..

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-