UNNSKYLD. ALLT ER MIN FEIL

Started by Leeeeeeeeeeeeds, December 05, 2006, 22:17:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Da jeg våknet opp i morgeS tok jeg status på hva jeg har hatt på meg under Leedskampene, hvilken musikk jeg har hørt på før kampstart o.s.v
Det er da jeg finner det ut. SKREKK OG GRU!!
Jeg har hatt på meg Thistle Hotels drakta, den hvite vet du. Med Yeboah på ryggen hver gang vi har tapt. Jeg har også hørt på Pink Floyd med Comfortably numb, på vei til tv kamp hos kompiser.
Når jeg IKKE har gjort disse feiltakene har vi vunnet.
Kom på dette imorges.
Så nå har jeg fått installert egen parabol slik at jeg ikke skal høre den sangen i bilen ,samt at jeg nå bytter drakt.
Beklager ALLT dette på det sterkeste, det sakl ikke gjenta seg. Til alle dere som har kjeftet på Dennis Wise ,John Carver og Kevin Blackwell, for mye pizza etter kampene , dårlig kondisjon ,dommere og allt det andre må jeg bare si.
UNNSKYLD. ALLT VAR MIN FEIL[:D][:D][:D]

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

raggen

he he.. frisk den:):)

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

lojosang

Så jeg kan droppe sovingen på kamp? Jeg var våken sist, og det ble ikke tap. Vi vant ikke heller, så jeg anser meg fortsatt for mistenkt.

Trosetti mener det kan skyldes at han ikke har hatt vinnerdrakta på.
Teoriene er mange. Dette må vi komme til bunns i. Sommerfugl-effekten, vet dere! [:)]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

SirOlsen

Hehe, her kan det komme mange spennende teorier etterhvert kan jeg tenke meg! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Gunnien

kan jo nevne at eg slutta å drikke kaffe frå Leedskrusa mine på kampdagar for et par sesongar si ca..  Hjalp jo litt då men..  vurderer å prøve gjenninnføring av Leedskrus på kampdag ein av dei neste kampane om trenden ikkje snur[:I]

Ferre

Virker som om det blir tap uansett hva jeg gjør... [:p]

-WE'LL BE BACK-

agehvitstein

I kategorien overtro lanserer jeg min gamle teori som fungerte i storhetstiden. Plaserte alltid fjernkontrollen til venstre for øl/brus glasset dersom vi spilte hjemme og til høyre dersom borte. Dette skal jeg ta opp igjen. Tipper Rekdal har noe å bidra med i denne kategorien. Jeg vet han er inne på disse sidene så jeg utfordrer han til å komme med inspill.

trosetti

Tror vi må kombinere riktig neste gang, lojo! Jeg har vært svært dårlig med draktbruken i det siste. Mye grunnet latskap med klesvasken!

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Tordster

quote:
Originally posted by Leedsvik

Da jeg våknet opp i morgeS tok jeg status på hva jeg har hatt på meg under Leedskampene, hvilken musikk jeg har hørt på før kampstart o.s.v
Jeg har hatt på meg Thistle Hotels drakta, den hvite vet du. Med Yeboah på ryggen hver gang vi har tapt. Jeg har også hørt på Pink Floyd med Comfortably numb, på vei til tv kamp hos kompiser.
Kom på dette imorges.
Så nå har jeg fått installert egen parabol slik at jeg ikke skal høre den sangen i bilen ,samt at jeg nå bytter drakt.
Beklager ALLT dette på det sterkeste, det sakl ikke gjenta seg. Til alle dere som har kjeftet på Dennis Wise ,John Carver og Kevin Blackwell, for mye pizza etter kampene , dårlig kondisjon ,dommere og allt det andre må jeg bare si.

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Vi Utskarpengutta får hold i hop, uansett:)

...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple
...

SirOlsen

Ja her kommer det frem... mange som har svin på skogen her gitt.. bare kom frem dere "skap-svin-på-skogener" så vi får de riktige ritualene i orden i orvertroiskmessig stand, så skal vi vel snu denne bælja vår til å kjempe i toppen av Premier League til neste år! [:)] hehe

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Leeeeeeeeeeeeds

quote:
Originally posted by Tordster

quote:
Originally posted by Leedsvik

Kom på dette imorges.

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Vi Utskarpengutta får hold i hop, uansett:)

...

Riktig Det!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Gunnien

quote:
Originally posted by Gunnien

kan jo nevne at eg slutta å drikke kaffe frå Leedskrusa mine på kampdagar for et par sesongar si ca..  Hjalp jo litt då men..  vurderer å prøve gjenninnføring av Leedskrus på kampdag ein av dei neste kampane om trenden ikkje snur[:I]

Ok då blir det Leedskrus neste kamp... og kanskje tekk eg fram den gamle grønn/blå Tistle hotels drakten[:D]

Mats-

Har syndet jeg også, det året jeg fikk sett minst Leeds Kamper på Tv'n ble vi nr 3 i PL. Skal slutte å se på dem, hører heller på radio [:)]

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

SirOlsen

FY! [}:)]

Hadde regna med seier jeg.. og så ødelegger dere bare pga sånn tulleting som det der!.. i samme stil som Wise greier stille med 6 lånespillere i troppen [:p]

MAKAN!!!! Hva i pokkern er det for lag jeg holder med??!!! [B)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [:o)][8)][:o)]
-SirOlsen-