David Geddis

Started by Sverre, December 19, 2006, 21:28:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sverre

Nok en avgang fra Elland Road/Thorp Arch i dag.

David Geddis forlater Leeds United - foreløpig uten noen som helst bekreftelse omkring årsaken...

Leeds04

Han skjønner vel at skuta er på vei ned...
Trenger ingen ytterligere forklaring!

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Dennis

Jeg synes også dette var bekymringsfullt! Da godt over halve stabben forsvant når Wise og Poyet kom, var det naturlig. Men at Geddis forsvinner, midt i en kriseperiode, synes jeg vitner om uenighet innad. Håper det ikke er slik!

- Dennis
Marching on together!

RoarG

Minner meg om kommunikeer fra gamle østblokkstater. Ullent budskap, og selv ikke innvidde forsto hva som var på ferde. Slike abrupte avsettelser skaper bare mer usikkerhet og stress innad i teamet. La oss håpe av avgangen var fortjent, men jeg mistenker at han fikk fyken fordi han tilhørte det gamle regimet, og Wise vil bare ha lojale spyttslikkere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

Han måtte vel gå fordi hans tanker om å bruke spillere fra reservelaget til neste kamp ikke ble hørt. Han sa rett ut at det er noen unge som burde få sjansen.Derfor vekk men

GeirO

quote:
Originally posted by RoarG

Minner meg om kommunikeer fra gamle østblokkstater. Ullent budskap, og selv ikke innvidde forsto hva som var på ferde. Slike abrupte avsettelser skaper bare mer usikkerhet og stress innad i teamet. La oss håpe av avgangen var fortjent, men jeg mistenker at han fikk fyken fordi han tilhørte det gamle regimet, og Wise vil bare ha lojale spyttslikkere.

Geddis var vel ikke fra det gamle regimet? Kom ikke han rett før Wise?
MOT

mari

Trolig en kombinasjon av at han var fra Blackwell regimet og at klubben ønsker å spare penger.

Forøvrig kan dagens intervju med Robbie Blake i Yorkshire Post anbefales - interessant lesning og en solid motvekt til alle her inne på LUSCOS forumet som allerede har hengt Dennis Wise opp i lynsjetreet....3 poeng på lørdag og vi er i siget foran 2 harde bortekamper mot Sunderland og Stoke.

lojosang

Skjelling, smelling og lynsjing er det som holder liv i dette forumet.
Eneste forskjell fra tidligere er at vi er andre som skjeller og smeller enn tidligere. [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav