Alan Thompson inn på lån?

Started by flynn, December 15, 2006, 15:49:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flynn

Ifølge en fersk overskrift i Mirrors nettutgave forsøker Wise å hente Alan Thompson på lån fra Celtic.

Mannen fyller 33 år før jul, og har vært skadeplaget i hele sin karriere (som inkluderer 60 minutters landslagsfotball for England.) Dermed passer han godt inn i Leeds-profilen...

Dog må jeg tilstå at jeg alltid har likt ham som spiller, kan være en god mann for oss i en kortere periode, selv om det ikke først og fremst er på venstre flanke det skorter for tida synes nå jeg.

flynn

Dennis

Jeg har også likt han tidligere, men nå vil jeg si et kontant 'nei' til å hente Alan Thompson! Han er nok en lånespiller, han er skadeplaget, han er på hell av sin karriere! Tre gode grunner til ikke å hente han!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Jon R

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg har også likt han tidligere, men nå vil jeg si et kontant 'nei' til å hente Alan Thompson! Han er nok en lånespiller, han er skadeplaget, han er på hell av sin karriere! Tre gode grunner til ikke å hente han!

Og nettopp Hell er stikkordet hvis vi bruker de små transfermidlene våre på en spiller som Alan Thompson. [}:)]

Jon R.
Jon R.

Oggy

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg har ogsæÃ,likt han tidligere, men næÃ,vil jeg si et kontant 'nei' til æÃ,hente Alan Thompson! Han er nok en l¡¦espiller, han er skadeplaget, han er pæÃ,hell av sin karriere! Tre gode grunner til ikke æÃ,hente han!

Og nettopp Hell er stikkordet hvis vi bruker de smæÃ,transfermidlene v¡¦e pæÃ,en spiller som Alan Thompson. [}:)]

Jon R.

Særlig hvis vi bruker for mange slike lånespillere om gangen [V]
Oggy

Leeds04

Mer spennede med Taylor !

Leeds are in the hunt for midfielder Alan Thompson as the Celtic star looks set to leave the SPL champions.  

Thompson has been told he is free to leave Parkhead after more than six years next month, and the Whites look likely to compete for his services when the transfer window opens.

The 32-year-old's agent admitted today that he was speaking to "a number of clubs", and Thompson could be tempted by the offer of a loan deal at Elland Road having failed to appear once for Celtic this season.

Thompson's agent, Tony McGill, refused to confirm United's interest, but said: "I'm talking to a number of clubs. It wouldn't be fair to discuss the situation further."

Leeds are also believed to be interested in Oldham winger Chris Taylor, who is enjoying an outstanding season with the League One club.

Taylor, 20 next week, has helped John Sheridan's side edge into the play-off zone with a series of quality performances, and Dennis Wise is one of several managers who are understood to be following the his progress.  

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

RoarG

Enig med flere av de ovennevnte ang. Thompson: vi er lei av oldiser som er oftere innom fysioterapeuten enn treningsfeltet. Viser bare hvor desperat Wise er.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020