Leeds brutt regel om ant lånespillere i kamp

Started by Dorigo`s left foot, December 09, 2006, 03:01:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MacMurder

Må si meg helt enig med den godeste Eddie Gray med henhold til hele lånepolitikken. Avskaff elendigheten en gang for alle og kast ungutta innpå. I bunn og grunn gagner bare denne ordningen toppklubbene som kan fortsette å tviholde på sine gigantiske spillertropper.

MacMurder

Ja så slapp vi heldigvis av kroken denne gang. Ingen poeng blir trukket, bot eller reprimande blir utfallet.

Jon R

quote:
Originally posted by MacMurder

Ja så slapp vi heldigvis av kroken denne gang. Ingen poeng blir trukket, bot eller reprimande blir utfallet.

Link til kilde? Står ingenting på den ofisielle siden. [8)]

Jon R.
Jon R.

asLeeds

ja, vist det er tilfelle at me slepp unna da er me DRITT heldige

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

SirOlsen

quote:
Originally posted by MacMurder

Og hvor fant du det svaret?

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

Masinga

Masinga, medl.nr. 1250

Karl Hot Shot

Kr. 24 000,- er ikke noe å snakke om. Komiteen i Football League har faktisk vært snille mot Leeds United i denne saken. Heldigvis.

Ellers vil jeg nå starte en kampanje for å få Eddie Gray tilbake som manager for Leeds United. Gray ville nok også kjørt Leeds United rett ned i League One, men han ville i hvert fall ha matchet de juniorspillerne som er noe å snakke om, samt at han ville ha satset hardt i ungdomspolitikken (altså med å gi ungguttene muligheter).

Eddie Gray as manager!

SuperLeeds!

We love you Eddie - We do, we love you Eddie - we do, oh - Eddie we love you![:)]

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img

RoarG

Nå skjønner jeg hvordan vi havnet i det økonomiske uføret: alle de ansvarlige på Elland Rd. strøk i matte på skolen. De kom ikke så langt som til tall-linja. "La meg se: 1 , 2, 3 ,4 , 6, 9, 5, eh.. 7"
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SOL

Hallo, "HOT SHOT" !
Støtter deg i at Eddie Gray kunne vært no'!
Toget har nok dessverre gått, men hva med å få han inn som reservelagstrener nå som Geddis har gåddis!!!!!!!![:D]

RoarG

Følgende info. på off. hjemmeside: £2000 bot for å bruke ulovlig ant. innlånte spillere. Der slapp vi billig fra det. Ser på samme side at hoderullingen på Elland Rd. fortsetter. Nå er det reservetrener Geddis som får fyken. Ingen forklaring gitt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

quote:
Originally posted by Masinga

Heldigvis bare £2.000 i bot!

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~944883,00.html

Masinga, medl.nr. 1250

Lukter administrasjon lang vei...

Killa

HåvardK

quote:
Originally posted by Masinga

Heldigvis bare £2.000 i bot!

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~944883,00.html

Masinga, medl.nr. 1250

Sikkert Wises fortjeneste at straffen ble såpass lav. Mannen er et geni! Og i januar får han altså førti billioner pund til å kjøpe nye spillere for! Hurra![}:)]

Dennis

Vi var griseheldige!

Poengstraff her, kunne vært utslagsgivende i mai. Takk gud for at vi tapte kampen! [}:)]

Utrolig at vi gjør slike amatørmessige feil!

- Dennis
Marching on together!

Ferre

Vi var heldige med den, for en gangs skyld...

-WE'LL BE BACK-

Jon R

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Kr. 24 000,- er ikke noe å snakke om. Komiteen i Football League har faktisk vært snille mot Leeds United i denne saken. Heldigvis.

Ellers vil jeg nå starte en kampanje for å få Eddie Gray tilbake som manager for Leeds United. Gray ville nok også kjørt Leeds United rett ned i League One, men han ville i hvert fall ha matchet de juniorspillerne som er noe å snakke om, samt at han ville ha satset hardt i ungdomspolitikken (altså med å gi ungguttene muligheter).

Eddie Gray as manager!

Vi har ikke råd til en nok en x-manager på lønningslista nå. Ã... sparke enda en manager etter knappe 2 mnd i stolen, vil dra klubben enda lenger ned i skammen. Gi Gray ansvaret for reservelaget istedet. Når Wise får sparken til sommeren, tar Gray over managerjobben og har full oversikt over hvilke unggutter som bør satses på de neste sesongene. Vi vet allerede at Howson og Rose med stor sannsynlighet er gode nok for dette nivået. Med Blake og Nicholls ute i julekampene, er det ingenting å vente på. Inn med Rose og Howson i 16 manns troppen nå! Man behøver ikke å hete Eddie Gray for å forstå såpass. [B)]

Jon R.
Jon R.

stian

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Eddie Gray as manager!

Vi har ikke råd til en nok en x-manager på lønningslista nå. Ã... sparke enda en manager etter knappe 2 mnd i stolen, vil dra klubben enda lenger ned i skammen. Gi Gray ansvaret for reservelaget istedet. Når Wise får sparken til sommeren, tar Gray over managerjobben og har full oversikt over hvilke unggutter som bør satses på de neste sesongene. Vi vet allerede at Howson og Rose med stor sannsynlighet er gode nok for dette nivået. Med Blake og Nicholls ute i julekampene, er det ingenting å vente på. Inn med Rose og Howson i 16 manns troppen nå! Man behøver ikke å hete Eddie Gray for å forstå såpass. [B)]

Jon R.

Det begynner å bli smått med alternativer, så jeg har en sterk følelse av at de får sjansen i løpet av julen

'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

Per-Stian

Takk og lov for at vi ikkje vart straffe hardare denne gongen. Eg såg føre meg poengtrekk og større økonomisk byrde, men verd spenninga va d ikkje! La oss få sleppe slike amatørmessige grep i framtida.

SirOlsen

2.000 pund i bot?... Hmja, da var nok transferkassa tom!.. ingen spillerkjøp i januar folkens! [:p]

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
-SirOlsen-