Hvis noen har oversikten........

Started by Cherry, January 05, 2007, 16:01:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

...så vil jeg & flere sikkert ha den!  
Tenker på det som sto i August/September ang hvs vi betalte på av lønninger til gamle spillere ( og managere) som ikke lenger er i klubben.
Det var en oversikt, saklig sådan - som gjorde mye klart ang hva som gikk med av budsjettet til troppen og judas`r m.m.
Er i hvert fall i den oppfatning - som det er blitt nevnt her på forumet i det siste, at MYE er vekk etter denne sesongen- altså etter 1.Juni!
Mener fortsatt at Fowler, Mills, Venables, Reid m.fl får paycheck hver mnd ennå av Leeds.....
Noen som har denne oversikten p.t.?

Sverre

Hei!

Her er du inne på et vesentlig problem i Leeds United for tiden.
Ingen vet noe. Ikke bare når det gjelder utbetalinger av 'gamle' lønninger, men alt mulig annet også. Tenker i så måte på hvem som eier klubben, hvor mye de nye eiere har skutt inn, hvem som eier stadion, hvem som eier treningsfeltet, hvor stor gjelden er, antall solgte sesong-billeter, osv. osv.

Dermed går det også meget sterke rykter om slike ting, noe som slett ikke bidrar til noe positivitet rundt klubben.

Jeg vet at vi betaler mye penger til gamle spillere ennå, men at det meste vil være over innen sommeren. Nå har vel Leeds United imidlertid 'tatt på seg' en ny slik sak ved å sparke Blackwell, men de beløpene han trolig får, vil bli langt lavere enn det vi betaler ut pr. dags dato, samt at alt trolig må utbetales umiddelbart, dersom han vinner i retten. Muligens er tids-aspektet også noe av årsaken til at Leeds United her har nektet å gå i dialog med Blackwell...?

Uansett - ikke noen ideell situasjon for klubben.

Jon R

Hva med Geddis? Han skal vel også ha kompensasjon? [:0]

Forøvrig har det veldig stilt fra Blackwell etter at han fikk fyken. At han ikke har imøtegått "misconduct" beskyldningene fra Bates i det offentlige, tyder nok på at han ønsker å stå mest mulig styrket i rettsaken, der jeg dessverre tror Bates har en svært dårlig sak. Vi får håpe at Blackwell ikke blir tilkjent noen ekstra millioner for "tort og svie". [xx(]

Jon R.
Jon R.

RoarG

i flg. Bates' policy virker det bare som om det er han som skal ha oversikten. Sikkert lurt i magre tider, men det bidrar på den annen side til en rykteflom uten like. Blackwell kan nok få en del. Han var tross alt på en treårs-kontrakt, og hadde igjen 2 1/2 år igjen. Skulle selvsagt ikke fått forlenget kontakten i mars -06, men heller avventet utfallet av fjorårssesongen. Men,men...
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stefan

halvparten av lønnsbudsjettet til klubben på 12 m£ går til spillere som ikke spiller.(altså 6 mill£) Disse utbetalingene + lønnen til Kelly slutter til sommeren (1 juni?) kelly's lønnligger vel på ca 100 000 £ i måneden, altså 1,2 mill£ i året. Lønnsbudsjettet blir altså mer enn halvert fra 12 til 4,5 mill £. Tallene tok jeg fra Guardian intervjuet med Harvey, Lønnen til Kelly er jeg derimot ikke helt sikker på. Spillerne vi visstnok betaler til er Mills, Fowler, Duberry, Johnson.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

RoarG

Ã... bare vent, de får nok tilbud om litt mer penger...
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020