Hardt og innrømme.....!

Started by Cherry, December 28, 2006, 18:24:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

2002 , tabelltopp etter hjemmeseier 3-0 mot West Ham. Blir ikke samme nyttår i år...
Man har jo som supporter av denne klubben vært med på det meste, men maken til "nedoverbakke" - særlig lengden på den, er utrolig!
Så, nå er det øyeblikkelig Januar da - tiden da "Wise will do some wise transfers". Tenk etter selv, hvis man hadde vært fotballspiller på ett passe bra nivå.....hvorfor skulle man valgt Leeds? Hvorfor liksom. Måtte blitt pr i dag ene og alene Supporterene som hadde fristet.
jeg håper, og jeg kommer aldri til og slutte med det - at man får tak i si....2-3 brukbare spillere. Forkledde Strachan`ner, med vilje og guts - men igjen : kan ikke forstå hvorfor de skal velge Leeds hvis de har ambisjoner.  
Kjære den som bestemmer skjebner.......la oss få et løft i 2007!

Vi kan ihvertfall ikke bli stemplet som Medagangssupportere.

Cherry

Med "innrømmelse" mente jeg og fortelle & innrømme for alle og enhver at jeg HAR SKJØNT at vi ER ett bunnlag pt.
Er endel mennesker på forumet her som skriver spalter opp & ned som om vi er /burde være top 5 i Premier League ennå.
Stor & vond omstilling av tankegang på til, jo før jo bedre.
Da blir eventuelle seire ennå morsommere......

baste

Og Wise må selge før han kan kjøpe.... ikke nedoverbakke dette...det er rett utfor ett stuuup....----->>>>>>>>> ----->>>>>>>

Men we are UNITED...We `ll be back in PL and CL...

sooner rather than later !!

Dennis

quote:
Originally posted by baste

Og Wise må selge før han kan kjøpe.... ikke nedoverbakke dette...det er rett utfor ett stuuup....----->>>>>>>>> ----->>>>>>>

Men we are UNITED...We `ll be back in PL and CL...

sooner rather than later !!

We'll be back in the CCC, sooner rather than later! [8)]

- Dennis
Marching on together!