Hodeløse kyllinger på handletur

Started by Kato, January 04, 2007, 05:29:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Verden hadde knapt rukket inn i 2007 før vi handlet som om vinduet stenger før julegrana skal taes ned.

Hva bør vi gjøre nå?

1. Vi kan ikke skifte et helt lag. Vi må ha kontinuitet i det vi driver med. Et lag må spilles inn over tid.

2. Vi kan ikke fortsette med den søpla vi har, da rykker vi ned.

Derfor syns jeg vi må forsterke laget, bygge en grunnmur med det vi har, og en 3-4 FORSTERKNINGER.

Problemet nå er at det blir kvantitet, og ikke kvalitet. Det blir ingen kontinuitet, som i min verden er viktig for å bygge et godt lag over tid.

Flo, Kandol, Heath, Thompson osv gjør oss IKKE bedre. SMSène har haglet inn hvor vi blir fullstendig latterliggjorte av å hente FLO.

Vi må investere langsiktig, spillere hvor skjorta betyr litt over tid.

Men hvem?

Steve Kabba har jeg tro på. Han har levert på dette nivået.
Danny Mills må hit, ikke til HULL eller annet rask.
Dominic Matteo har det vi trenger, og er litt Leeds.
Alan Smith må trues hjem.
Hasselbaink må hentes hjem. Mener de noe med å berge Leeds, er det slikt de må få inn.
Lee Hendrie kan snappes fra Villa. Kvalitet på dette nivået.

Og lista kan gjøres lengre.

Nei vil gamlefar berge Leeds kan han gjøre det. Og da er ikke Flo løsningen.

rasandeokse

vi får se Kato.. jeg tror du tar grundig feil at vi har handlet feil spillere.. only time will tell.. men skal da huske og minne deg på denne posten her. Ingen tvil om at kontinuitet er tingen i fotball, men slik som det har gått trenger vi mer konkuranse om plassene. Det er ikke dårlige spillere vi har, det har mest med selvtillit å gjøre. det ser man bare på Marques..

og hadde vi kunnet snappe Hendrie fra Villa tviler jeg sterkt på om Wise hadde stusset på det!

stefan

Ã... hente spillere som Mills, Matteo,og Hasselbaink er vel ikke så veldig langsiktig kato? Ã... velge spillere på det nivået der hadde vært en økonomisk spiker i kisten. Ingen av dem ville velsignert for under 25 000£ i uken? Hadde vi gått ned med de forsterkningene så kunne vi pakket sammen. store navn er aldri en garanti for å komme ut av en hengemyr.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Sheridan

quote:
Originally posted by stefan

Ã... hente spillere som Mills, Matteo,og Hasselbaink er vel ikke så veldig langsiktig kato? Ã... velge spillere på det nivået der hadde vært en økonomisk spiker i kisten. Ingen av dem ville velsignert for under 25 000£ i uken? Hadde vi gått ned med de forsterkningene så kunne vi pakket sammen. store navn er aldri en garanti for å komme ut av en hengemyr.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP

God post, Stefan

RoarG

Mange av de spillerne som nå er i stallen er de samme som klarte 5. plass i fjor. De burde vel klare minst en 21. plass i år?! Eller er jeg storforlangende nå. Kjøp i januar tyder bare på at situasjon nok er prekær. Lån tilstrekkelig kvalitet nå, og forsterk stallen på lang sikt i juni. Går ut fra at Wise/Poyet tenker i de baner, og at vi får en klarere pekepinn på hva han vil med laget etter sesongen. For en klubb med Leeds historie, størrelse og ambisjoner burde det vel ikke være noe større problem å innhente noe lånesignings i januar slik at plassen i CCC berges. Noe annet vil være en gedigen falitterkæring for det nåværende managementet. Inntil videre tror jeg at Wise/Poyet klarer såpass.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Enig i mye av det du skriver her, Roar, bortsett fra at jeg ikke tror at Wise og Poyet tenker i de baner du antyder. Dessverre. Jeg syns den frenetiske aktiviteten i det siste virker panikkartet og planløs.

MrK

de signeringene vi gjorde igår er heller ikke veldig fremtidsrettet - de fleste er over the hill og er fra 32 og oppover. KAndol har vel ikke vist noe siden han kom fra Barnet?

Forsterket - tvilsomt, økte kostnader definitivt!

Hadde Flo fått en deal med pay pr match så hadde jeg ikke brydd meg men historien viser at han er ferdig og stort sett skadet - mulig HYPO?

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Papi

Er er fornøyd om spillere som handles inn i Januar berger plassen til Leeds, så for vi se fremover til sommeren. Etter kva eg forstår er dei som til nå er KLARE! signert kun fram til sommaren med opsjon på fleire sesonger. Då kan Leeds kvitte seg med dei om dei ikkje imponerer.

Er vel einaste Kandol som har fått lengre kontrakt?

Håper i det lengste på Koren, men tviler jo ganske sterkt.!

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

fmtj

Er svært skeptisk til Flo og også Kandol. Da han kom inn mot Coventry virket han rett og slett litt lat og jeg så Poyet var fly forbanna på han en kort stund på sidelinja. Det same var Douglas fordi Kandol ikke gjorde seg spillbar da han var presset nede på høyrebacken. Da handlet det om å berge seierene ikke å ligge og fiske på topp! Vi får se hvordan dette blir...en vet jo aldri!
Yeboahs vitne

Dennis

Wise har lenge annonsert endringer i januar, så det er nok kun for oss det har kommet overveldende mange signinger så tidlig i januar. Spillere som Heath, Elliot og Flo, har kun kontrakten frem til sommeren og jeg synes det er en god løsning. Flo har opsjon på et år til, pluss bonus for mål og det betyr at han må prestere, for å få sjansen videre.

Det virker absolutt som om vi henter folk nå, som skal redde oss fra nedrykk, for så å satse på de som er gode nok av dem, pluss helt nye spillere fra sommeren av igjen. Det må da være en god strategi, framfor å signe folk som Heath, Elliot og Flo for 2-3 år hver. Om de viser seg dårlige spillere, så er vi snart kvitt dem.

- Dennis
Marching on together!

stefan

Den godeste kandol  er  desverre for naiv i spillestilen, og er i samme situasjon som Beckford, masse talent, men ikke taktisk skolert nok til å kunne helt bidra enda. I en ønskesituasjon kunne begge blitt lånt ut til league 1 klubber for å få mer erfaring. Men det spørs om de ikke får det neste år...

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Jon R

Tresor Kandol minner meg om Michael Ricketts in disguise. Lat, stasjonær og uinteressert. [xx(]

Jon R.
Jon R.

RoarG

Koren er på vei til konkurrentene våre i WBA, dessverre. Scorer vel mot oss i cupkampen til helga, skal du se.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sheridan

quote:
Originally posted by Jon R

Tresor Kandol minner meg om Michael Ricketts in disguise. Lat, stasjonær og uinteressert. [xx(]

Jon R.

Den skriver jeg under på.
Fatter ikke at han ble tildelt den kontrakten med Leeds!

Peter7

quote:
Originally posted by Jon R

Jon R.

Men på langt nær av samme vektklasse ... ennå [:o)]

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'