Kommer flere til å dra?

Started by Leeeeeeeeeeeeds, January 09, 2007, 02:28:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Jeg HÃ...PER at vi nå er ferdige med salget og kan konsentrere oss på å overleve i ligaen. Tror kanskje vi får et par spillere til før transfervinduet stenges. Det viktigste nå er at vi må få samhandling på de som er igjen.
Takk til de som har dratt, og takk for de som ble igjen. Håper allt går bra med mitt super Leeds!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Ferre

Frykter Healy blir solgt...

-WE'LL BE BACK-

Leeeeeeeeeeeeds

quote:
Originally posted by Ferre

Frykter Healy blir solgt...

-WE'LL BE BACK-

Håper ikke det.

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com

Dennis

Healy BLIR solgt dessverre, det har Bates 'lovet' før denne sesongen...

Jeg frykter at det blir for en sum lik Kilgallons latterlige 1.7mill.

- Dennis
Marching on together!

Budda

Håper de har planer om å hente en ny midstopper. Med Foxe og Heath så rykker vi ned. Ingen tvil......
Endre

Ferre

quote:
Originally posted by Budda

Håper de har planer om å hente en ny midstopper. Med Foxe og Heath så rykker vi ned. Ingen tvil......

Ja, etter min mening må vi hente inn 2-3 spillere.

- En midtstopper. Som Budda sa så holder ikke Foxe og Heath mål.
- Kantspiller med hurtighet som kan utfordre CCCs trege backer.
- Kreativ sentral midtbanespiller.

-WE'LL BE BACK-

Oggy

Vi selger vel Healy billig, for så å hente
inn Håvard Flo fra Sogndal [:(!]

KILLA SOLD - f**k KEN BATES
Oggy

gelderdend

healy blir nestemann ut døra. Garantert! Jeg er ikke voldsomt optimistisk for fremtiden i klubben. se hva vi har hentet hittil, med unntak av kanskje "Sa" så er det ikke mye å skryte av. Verken Kandol, Flo, Heath eller Elliot er vel neppe bedre enn det vi allerede har i United. Fakta er at vi har solgt en local lad, som var vår beste midtstopper med god margin og erstattet ham med en Coventry reserve. Man kan nesten lure på om de med vilje kjører klubben i grøfta. Det er bare trist hele greia.

Førde

Healy skal ikke vekk fra LEEDS!!! trur de vil blomstre for han framover i sesongen, trur han blir en viktig mann i Leeds!!
Marching On Together

Per-Stian

Ei stund verka d som Healy skulle vekk, men i dei siste kampane har han fått tillit att og byrja å prestere. Han e nok likevel den spelaren me høgst marknadsverdi og som ikkje har prestert godt nok i forhold t forvetningane, så vi ska ikkje sjå vekk frå at han vert seld i dei næraste dagane.

Per-Stian

Ei stund verka d som Healy skulle vekk, men i dei siste kampane har han fått tillit att og byrja å prestere. Han e nok likevel den spelaren me høgst marknadsverdi og som ikkje har prestert godt nok i forhold t forvetningane, så vi ska ikkje sjå vekk frå at han vert seld i dei næraste dagane.

SirOlsen

Jeg føler meg temmelig sikker på at i det minste enten Healy eller Cresswell vil forlate oss i løpet av dette overgangsvinduet.
Når det gjelder Healy så virker det i allefall på meg som om han har begynt å komme seg litt tilbake til normalt "gjenge" og spiller FOTBALL igjen. Samtidig har han jo fått en del spilletid i det siste og det virker som om han har begynt å finne frem til de kvaliteter som bor i ham. Da holder jeg heller en knapp på at feks Cresswell blir solgt.. ikke for at jeg ønsker han skal forsvinne forsåvidt...
-SirOlsen-

Sheridan

Tipper Healy forsvinner til West Ham.
Desverre...

SirOlsen

Og vi forsvinner sikkert til League One om vi ikke tar oss sammen også..[B)]
-SirOlsen-

flynn

Sjansen for at Healy blir er nok desverre liten tror jeg. Cresswell derimot blir nok, hvem gidder å kjøpe en spiller som er kronisk skadet? Uten Healy og Killgallon er stallen omtrent tømt for kvalitet, da sitter vi igjen med Blake, Lewis og Flo som de eneste fotballspillerne av noenlunde anstendig kvalitet, og en haug med mer eller mindre talentløse arbeidstagere.

flynn

Runar

Cresswell kommer vel aldri til å spille fotball igjen så d ville jo være genialt om vi klarte å selge ham...

Leeeeeeeeeeeeds

Svend Anders

Om det ikke kommer et superbud, kommer ikke Healy til å gå noe sted.

To nye kommer inn om det går som Wise vill.

Ha en fin uke folkens.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

RoarG

Leeds må for tiden være den åpne avd. av sosialkontoret i byen. Spillere kommer inn i beste AMO-stil, og de beste forsvinner til bedre arbeidsgivere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Healy er vel i faresonen. Ellers ser jeg ikke bort fra at vi kan miste spillere som Sullivan, Kelly, Richardson, Crainey, Carole, Beckford og Moore skulle det komme tilbud på noen av dem...

Renger med det kommer 2 nye inn!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Leeeeeeeeeeeeds

jarle

Eneste logiske grunnen til at Kilgallon går og evt. Healy er at vi fortsatt er i pengetrøbbel.

Det bekymrer meg mer en at spillere forsvinner. De kan erstattes... (hvis man har penger vel å merke)

Ferre

f**k off Warnock!

-WE'LL BE BACK-

B-m

quote:
Originally posted by Budda

Det er forskjell på backen Foxe og midtstopperen Foxe.
Ikke fordi Foxe er en super midtstopper, men han gjorde jobben sin bra mot Coventry. Og vi har jo Marques! :)

Håper Healy blir solgt, men det forutsetter at vi kjøper en spiss med fart og litt guts.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

HåvardK

quote:
Originally posted by B-m
Håper Healy blir solgt, men det forutsetter at vi kjøper en spiss med fart og litt guts.

Er ikke helt på linje med deg her, Bjønna... Mangler det et sentralt adverb i denne setningen? En såkalt negasjon?