opprykk så godt som i boks

Started by stromer, January 08, 2007, 22:58:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ragnar

All hjelp mottaes med takk. [}:)]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Gunnien

jo-jo...   for all del må jo bara prøva, men eg seie så han på posten,, "mmm skeptisk"[:)]

marve

Hehehehehe herregud å andre klubbers fans må le av oss om dagen .

Ferre

Jaja, vi får håpe det hjelper da. Ingen kan si at vi ikke har prøvd alt.

-WE'LL BE BACK-

Bites Yer Legs

I min bok har han mer troverdighet en et par typer i Leeds-systemet..!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

pale

Dette er jo i salige Don Revies ånd ihvertfall.
Han fikk vel ei sigøynerkjerring til å fjerne forbannelsen over ER.

Det neste blir vel at Nils Gaup kommer med tromme og skal ganne motstanderne våre...

Einar

Kan han hjelpe Macclesfield, så kan han vel alltids hjelpe oss også.
Her må alle steiner snues...

HåvardK

Dette er vel å betrakte som like sannsynlig som at Heath skal bli den forsvarssjefen som vi så sårt trenger.

Einar

quote:
Originally posted by HåvardK

Dette er vel å betrakte som like sannsynlig som at Heath skal bli den forsvarssjefen som vi så sårt trenger.

Det var vel å dra det litt langt, Håvard [;)]

Per-Stian

Vi må vel i utgongspunktet ta all hjelp imot me takk, og håpe på miraklar. Eg har diverre liten tru på at d sportslege vil snu dramatisk, men litt betre e d lov å håpe på me nyinvesteringane. Økonomien verkar skremmande dårleg, så då får vi setje litt lit t ein sjaman som kan drive onde andar ut or Elland Road.

SirOlsen

Hehe, jeg satt vel egentlig og bare ventet på noe i den duren skulle dukke opp [;)]

Men jeg får slenge meg på resten av folks meninger her om at vi får ta takke med all den hjelp vi kan få. Av Bates får vi den i allefall ikke ser det ut til [:p]
-SirOlsen-

Tom S

Veit ikkje om eg set mi lit til denne karen, men det hadde ikkje vert dumt av Leeds å leigd inn ein idrettspsykolog eller lignende som kunne hjelpt til med tru på eigne ferdigheiter.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

fmtj

Ja, dette var flott dere! Hvis vi i tillegg får hjelp av Paul McKenna, noe voodoo og litt varme hender osv. så bør dette kunne går som kniv i varmt smør!!!![:D]
Yeboahs vitne

Trond A

quote:
Originally posted by Tom S

Veit ikkje om eg set mi lit til denne karen, men det hadde ikkje vert dumt av Leeds å leigd inn ein idrettspsykolog eller lignende som kunne hjelpt til med tru på eigne ferdigheiter.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Mener å huske at det var en nordmann inne i bildet som fungerte som en slags "motivator" i 91/92 sesongen da vi ble ligamestre. Kanskje det hadde vært en ide å "hanket" han inn igjen?  [8)]

Trond, Luscos medl. 338
Luscos medl. 338

gelderdend

mener å huske at han var kostholdsekspert som hjalp bl.a Strachan og Chappy.