Bak skyene er alltid himmelen blå..(eller hvit da)

Started by Leeds04, January 10, 2007, 04:25:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeds04

Merkelig, men kroppen og hodet mitt har kjølt seg ned de siste dagene. Er dette som skjer nå, så dramatisk som vi vil ha det til.
Klubbledelsen, økonomi, spillere og trenere gjør en slett innsats, ok, men kanskje den gamle gnarken på toppen også tenker det, og tar tingene og livet med ro likevel. Ting vil ordne seg.

Ja, ting vil ordne seg, men det vil ta tid. Vi har solgt og selger unna de yngste og beste spillerne våre. Kjøper inn oldinger, og håper at vi skal unngå nedrykk. Kanskje gjør vi det, kanskje ikke!

Men bak skyene er himmelen alltid blå. Det spirer og gror i rekkene. Nye talenter dukker opp. Og det er disse. De som er 10 -12 år nå. De vil få oss opp igjen, men som sagt det vil gå tid.

Litt kjedelig for oss nå...vi som så gjerne vil ha vårt kjære lag der de hører hjemme, men jeg vet at om 10 - 15 år når jeg sitter i godstolen, vil laget mitt atter en gang være i toppen. De som jeg alltid har støttet, og de som jeg alltid kommer til å støtte.
(Tror sjefen også har dette i bakhodet....de ekte supporterne forvinner aldri)

Bak skyene er himmelen alltid blå!

"Why settle for more, when you can settle for less"

Ferre

Bra du ser positivt på det! Vi vil helt klart komme tilbake igjen, jeg bare håper det ikke blir altfor lenge til.

-WE'LL BE BACK-

fmtj

Ja, ja- tålmodighet er en dyd, men 10-15 år!!! Det blir uutholdelig å tenke så langt fram. Oldingen i sjefsstolen kan i hvert fall ikke gjøre det for da er han antagelig dau!!!

quote:
Originally posted by Leeds04

Merkelig, men kroppen og hodet mitt har kjølt seg ned de siste dagene. Er dette som skjer nå, så dramatisk som vi vil ha det til.
Klubbledelsen, økonomi, spillere og trenere gjør en slett innsats, ok, men kanskje den gamle gnarken på toppen også tenker det, og tar tingene og livet med ro likevel. Ting vil ordne seg.

Ja, ting vil ordne seg, men det vil ta tid. Vi har solgt og selger unna de yngste og beste spillerne våre. Kjøper inn oldinger, og håper at vi skal unngå nedrykk. Kanskje gjør vi det, kanskje ikke!

Men bak skyene er himmelen alltid blå. Det spirer og gror i rekkene. Nye talenter dukker opp. Og det er disse. De som er 10 -12 år nå. De vil få oss opp igjen, men som sagt det vil gå tid.

Litt kjedelig for oss nå...vi som så gjerne vil ha vårt kjære lag der de hører hjemme, men jeg vet at om 10 - 15 år når jeg sitter i godstolen, vil laget mitt atter en gang være i toppen. De som jeg alltid har støttet, og de som jeg alltid kommer til å støtte.
(Tror sjefen også har dette i bakhodet....de ekte supporterne forvinner aldri)

Bak skyene er himmelen alltid blå!

Yeboahs vitne

Dennis

Godt med en positivites-tråd, men vi har da allerede en? [:)]

Ellers er det selvsagt flott med folk som klarer å ha optimismen i behold, i alarmerende tider som denne. Det er ugler i mosen i Leeds!

- Dennis
Marching on together!

Ove

Klart Leeds kommer tilbake. Det er bare spørsmål om tid. Leeds er en storklubb, kommer fra en av englands største byer og har ingen konkurranse om hegemoniet i byen.

Det er bare et spørsmål om tid før noen pengesterke mennesker i byen mobiliserer.

asLeeds

håper så innderligt du VELDIGT snart får rett Ove!!!!!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES