Hva mangler vi nå

Started by h.b, January 13, 2007, 03:12:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

----------------Ny Keeper---------------
Sa/Kelly---Ny stopper--Marques/Foxe--Elliot

----------------Derry-----------------------

--Ny midtbanespiller---Nichols----Thompson--

--------------Healy/Blake--Flo-------------

Slik jeg ser det så mangler vi enda 3 spillere for å gjøre laget godt nok til å overleve i divisjonen. Spesielt en ny keeper
( Sully er en kriseløsning. Det vet Wise) og en sentral midtbanespiller trengs. I tillegg er jeg skeptisk til Derry. Da er vi oppe i 4 spillere

B-m

Lewis har vært lagets beste siste 6 kampene så synes han bør spille! Er enig med deg ellers. Men hadde vært artig med (bytt ut siste a med e) på høyrekanten !!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

h.b

Lewis føler jeg er for lett i knokkelkampene som kommer

B-m

Jo enig med deg her og, men tror Nicholls, Derry og Thompson klarer bite ifra seg så godt at Lewis kanskje får litt andre oppgaver å konsentrere seg om. Sies at Nicholls er en skummel S****n når man står ved siden av ham! :D

Budda

Lewis er mer en god nok. Er jo den eneste som er litt kreativ på midtbanen. Kan ikke bare ha beinknekkere på midtbanen heller. Det eneste vi virkelig trenger er to nye midtstoppere og en keeper...
Endre

RoarG

Kanskje vi kan få Ronaldinho på lån?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B-m

quote:
Originally posted by RoarG

Nei ser ut som håret er fett, også har han stygge tenner.[xx(]

h.b

Jeg føler faktisk at Wise er inne på rett spor når han nå henter inn spillere på korttidskontrakter for å redde plassen i divisjonen.
Da kan han til sommeren forlenge med et år på de som har vist seg verdig å bære en Leeds United drakt.
Det er frst til sommeren Wise har mulighet til å bygge for fremtiden. Først da tror jeg gjerrigknarken åpner lommeboka. Da har han ingen vi betaler for mange eks spillere lønn å gjemme seg bak.
Da må Bates frem med punda.

h.b

Da kan jo Colgate reklamere for Leeds[:D]
quote:
Originally posted by B-m

quote:

RoarG

Colgate? Nei,det passer seg ikke med det lastefulle imaget Leeds har hatt på sponsorsiden de siste årene: øl, sprit og gambling. Vi mangler bare en reklame for en bordellkjede så en lastene fulltallige.
quote:
Originally posted by h.b

Da kan jo Colgate reklamere for Leeds[:D]
quote:
Originally posted by B-m

quote:

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Geir Magne

Kanskje "Sonja's" ved siden av Wagon & Horses går inn som ny hovedsponsor?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

h.b

heheheheh
Du har også vært der skjønner jeg. Jeg planta en kamerat av meg der
quote:
Originally posted by Geir Magne

Sheridan

quote:
Originally posted by h.b

heheheheh
Du har også vært der skjønner jeg. Jeg planta en kamerat av meg der
quote:
Originally posted by Geir Magne

msn hb

ToreLA

quote:
Originally posted by B-m

Lewis har vært lagets beste siste 6 kampene så synes han bør spille! Er enig med deg ellers. Men hadde vært artig med (bytt ut siste a med e) på høyrekanten !!

Monice?

Runar

Keeper: hmmm Myhre hadde vært godt, men trolig ikke så enkelt..Kanskje Mart Poom?

Høyrekant: Chris Eagels eller Lee Martin, helst begge

Stopper: Uvisst....

SOL

Leeeeeeeeeeeeds

Hva f.. gjør CAROLA på forumet??

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

HåvardK

quote:
Originally posted by h.b

Jeg føler faktisk at Wise er inne på rett spor når han nå henter inn spillere på korttidskontrakter for å redde plassen i divisjonen.
Da kan han til sommeren forlenge med et år på de som har vist seg verdig å bære en Leeds United drakt.
Det er frst til sommeren Wise har mulighet til å bygge for fremtiden. Først da tror jeg gjerrigknarken åpner lommeboka. Da har han ingen vi betaler for mange eks spillere lønn å gjemme seg bak.
Da må Bates frem med punda.

Hva er det som skjer, Håkon? Optimistiske toner, føler jeg?[;)]

Jon R

Hva mangler vi nå? Poeng, tror jeg. Og selvfølgelig: Nye spillere og litt tid. [8)]

Jon R.
Jon R.

ragnar

Etter den siste tids transfer aktivit, så av spillermatriell så er vel det Leeds trenger nå en ny midtstopper med litt fart. En som kan utfylle Foxe/Heath. En høyreving hadde heller ikke vært dumt siden det ser ut som om Wise ikke overhodet vil bruke Carole.

Ellers så trenger de nyankomne kamptrening og de trenger å komme i fysisk god form. Spillerene trenger og å bli samspilt sammen med resten av laget. En tilnærmet første 11er må kunne sittes nå etterhvert. Dette kommer med trening og kamper.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

h.b

Håper mest på en stopper.Med Kelly på høyrebacken sammen med Sa som muligens kan løse høyrekantproblemet(håper jeg) så er stopperen den jeg savner mest.selv om nå Bates har et tak på 6000 pund i uka så håper jeg at han løser dette med å gi den rette stopperen en skikkelig sign on fee. Dette er tross alt den plassen som skriker mest etter en forsterkning

HåvardK

quote:
Originally posted by Jon R

Hva mangler vi nå? Poeng, tror jeg. Og selvfølgelig: Nye spillere og litt tid. [8)]

Jon R.

[:D]

GeirO

Vi mangler en klassestopper og en tanksenter med målteft e la Hulse/ Chapman. To spillere fra suksess. Håper på det beste......

Poeng trenger vi.

Litt tid trenger vi ikke.

Vi er klare, 20. januar 2007 vil nok gå inn i Leedshistorien som D-dagen. Da snudde vi skuta med 3-0 over WBA. Resten er historie, opprykk 2008 og seriemester 2010!
MOT