Dagens runde uten Leeds

Started by h.b, January 14, 2007, 00:05:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Kan ikke helt si at denne runden gikk vår vei.
Hull-QPR 2-1. Det er vel en av disse 2 lagene som Leeds må ta igjen, samt å sørge for at Leeds er bedre enn Barnsley og Southend i de siste gjenværende kampene.Slettes ikke umulig, men vi må vel være såpass realistiske at dette er det Leeds sin siste del av sesongen må handle om

lowfields

Hull snudde kampen i løpet av de siste fem minuttene...

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Bites Yer Legs

2-1 til Hull ja.. Den svei..

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Oggy

Hadde vært bra med poengdeling der.
Må si jeg er tidvis imponert over Hull.
Oggy

Jon R

En ikke helt uvesentlig detalj: Southend vant også sin kamp borte mot Cardiff og er a`poeng med oss. Hull og Southend er på en up. Hva er vi? [8)]

Jon R.
Jon R.

Leeds04

En positiv ting er at Coventry er i fritt fall....
Tipper de går rett ned.

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Sheridan

det var som pokker med Hull...

flynn

Barnsley tapte i alle fall. Men avstanden opp til QPR og Hull er urovekkende stor. Føler meg ikke sikker på at en kamp til gode er jevngodt med 3 poeng heller desverre...

flynn

larss

Tja.. Det var vel ikke det værste som kunne skje.
Er spent på hva Leeds kan makte resten av sesongen.

LarsS, som mener Wise har gjort mye bra men er veldig bekymret når det gjelder midtstoppere.
LarsS

Dennis

Dersom Leeds finner formen og vinner noen kamper, mens lag som Barnsley, QPR og Coventry fortsetter sin labre form, kan vi fort komme oss unna nedrykksstriden. Det er derimot noe vi må absolutt gjøre sjøl, ettersom Southend og Hull har våknet litt. Det blir utrolig tøft utover, ingen tvil om det!

- Dennis
Marching on together!

Leeeeeeeeeeeeds

Det er greit å vite hva andre gjør , men det er fortsatt opp til OSS

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Tom S

Vi må gjere jobben sjølv, der ligger nøkkelen.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Runda hjalp ikkje nevneverdig, men d e framleis mange kampar att der vi sjølv kan avgjere. Eg har trua!

stefan

quote:
Originally posted by Tom S

Vi må gjere jobben sjølv, der ligger nøkkelen.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Jepp nytter ikke å tenke på andre nå. wisey boy må komponere et vinnerlag.
Inntil vi får en god CB eller to, foreslår jeg at Elliot kan spille CB, noe han gjorde for newcastle med stor suksess. Da kan lewis spille back, thompson kan spillle på kanten, og blake kan være attacking mid. med den gjengen burde vi kunne skape sjanser i fleng.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Jon R

Thompson er ingen kantspiller. Han må spille sentralt, sammen med Nicholls. [:)]

Jon R.
Jon R.

Lars E

Som det sies her, det er bare opp til oss selv. Håper Wise får samkjørt "det nye laget" mest mulig til neste kamp, slik at vi kan begynne å plukke poeng igjen.

Jeg ber hver kveld. Gud, vær nå litt grei. MOT!

Forever Leeds

Forever Leeds

Ferre

RoarG

Med 19 kamper og 57 pts. å spille om må vi vel klare dette selv! Klarer ikke Leeds det er L1-statusen fullt fortjent.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020