endelig en tabell vi topper

Started by stromer, January 17, 2007, 17:17:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Marching on together! [:)]

- Dennis
Marching on together!

asLeeds

seier det meste om dei fantastiske supporterane LEEDS har!!!!herligt

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Ferre

For noen fans vi er! [:)]

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Dette var storveis, stromer! En slik link har jeg ettersøkt off-topic tidligere, uten at noen kunne hjelpe meg. Takk! [:)]

Jon R.
Jon R.

RoarG

Flott med fantastiske fans. Tenk om laget hadde fulgt opp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Gammelt nytt, stromer - men takk allikevel. Laget vil vel følge etter, bare vi gir dem litt tid.

lowfields

Kan ikke noen som er registrert på VG debatten legge inn denne linken så skal alle se hvor sure Liverpool-supporterene blir.

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Sheridan

Jævla stilig - men ikke overaskende [:)]

SirOlsen

Håhå!... dette er nesten slik at en kan få tårer i øyekroken av [:)] Utrolig stilig... nå gjenstår det bare for laget å svare med samme mynt i form av bra spill [:)]
-SirOlsen-

baste

Looserpool-suportene( the kop) sang en gang, if you hate UNITED stand up..alle reiste seg
(ikke Leedsfansen)

...if you hate UNITED sitt down..og idiotene satte seg...

Da ruget det fra Leeds-fansen; IF YOU HATE UNITED; GO H O M E!!!
Da ble det stille på the kop..iflg en Looserpool fans, som syns det var godt svar fra Leeds fansen.

Imorgen reiser jeg til Liverpool..prøver ennå å slippe unna, førr å sette nesen mot Leeds. Håper det ordner seg. Driter totalt i LFC- Chelski...

lidsjunaited

quote:
Originally posted by lowfields

Kan ikke noen som er registrert på VG debatten legge inn denne linken så skal alle se hvor sure Liverpool-supporterene blir.

Ja, kan dere ikke gjøre det?

EDIT: Der var den ja. http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116&Group=Fotball+%2D+Engelsk&ThreadID=1153271&Thread=Leeds-fansen%20synger%20h%F8yest%21

Moore 4 England!